• 1
  • 2
2007-09-28, 13:40
Medlem
lexitos avatar
Ikvll, Stockholm, Debaser, 23.00! Kommer bli helt jvla galet! Vrldens bsta band upptrder live (sjunger gr de dock i vanlig manr inte live, men har en tendens att bli nnu rjigare d)

Ngon mer som ska g eller ngon som inte hller med om att TTA's r tminstone Sveriges bsta band (n, efter ABBA kanske)?
Citera
2007-09-28, 15:31
Bannlyst
TTA r bra, men Sveriges bsta? Jag r mer en The Hives sympatisr
Citera
2007-09-28, 15:34
Medlem
De dyker vl inte ens upp..
Citera
2007-09-28, 15:38
Medlem
lexitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
De dyker vl inte ens upp..

varfr inte? har det hnt frut?
Citera
2007-09-28, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lexito
varfr inte? har det hnt frut?
De brukar alltid bete sig som svin, helt arroganta, stter p en liten bandspelare och sjunger ngra ltar playback nr de r tankade.
Citera
2007-09-28, 15:54
Medlem
Har inte sett killarna upptrda live p riktigt, men discjockare dr de stod och spelade sina egna skivor
Som fulla mnniskor r de jttedryga och arroganta. Har inte mycket till vers fr dem. Om nu ngon var intresserad av det. Musiken lter vl helt okej.
Citera
2007-12-14, 23:17
Medlem
Som fulla r de vl som vilka andra mnniskor som helst skulle jag vilja sga, eller som mnga andra i alla fall. Eric i bandet brjade brla p min flickvn fr att hon bad honom rycka upp sig nr han knappt kunde st upp pga. verdriven berusning...
Citera
2007-12-15, 00:48
Medlem
Crenshaw Punchs avatar
verkar vara pojkar med klass
Citera
2007-12-15, 16:57
Medlem
dom r nog det smsta live-bandet ngonsin. Har sett dom live 3 gnger. Alla 3 gngerna har dom gtt runt med sina baseball-trn, varit dyngfull, inte sjungit utan mest stt i baren och tiggt l.
Citera
2007-12-15, 17:37
Medlem
Mrten Rasks avatar
men gr inte TTA en grej av att kra playback? det r ju av den anledningen man skulle vilja se dem, fr att de inte ens ltsas att de sjunger
Citera
2007-12-15, 17:43
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mårten Rask
men gr inte TTA en grej av att kra playback? det r ju av den anledningen man skulle vilja se dem, fr att de inte ens ltsas att de sjunger
Jo och det var skitkul och avantgarde frsta gngen. Men det knns mer och mer pajas nr de gr det gng p gng, det roliga och nyskapande frsvinner. Sett dem tv gnger, en gng funkade det p liten scen. Sg dem infr x-antal tusen p Arvikafestivalen, d var det bara pajasaktigt.
Citera
2007-12-15, 20:37
Medlem
Rakiis avatar
TTA r ju trots allt ett av de mest intressantaste och bsta projekt som Sverige skdat p riktigt lnge s fr mig spelar det ingen roll hur pass sviniga dom r eller hur pass fulla dom r p playback-spelningarna, men d skulle jag aldrig ha mage att se dom upptrda mer n en gng, r ju trots allt den frsta upplevelsen man lever p. Skulle ha sett dom p Acceleratorfestivalen hr i Stockholm i somras men blev utslngd p.g.a. rdvinsfylla just fre Bright Eyes skulle spela, missa tv av sina favoritband sved rtt hrt resten av natten.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in