2007-09-27, 21:42
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Visst är det en provocerande rubrik, men det finns allvar bakom den.

Jag läser och skriver en hel del i Laidback och vi är ganska många användare som gör detsamma. En del trådar spammas av idioter, men många trådar utvecklas till trevliga "samtal" om både det ena och det andra.

Jag är inte säker på att det uppfyller alla krav om diskussion, men vi tycker att det är bra och andelen som tramsar i de trådarna är ganska låg.
Jag tycker faktiskt att det är ganska befriande att slippa tramsmänniskorna.
Citera
2007-09-27, 21:48
Medlem
Ruskigbusss avatar
Begränsningen av vilka som kommer in har nog gjort att de värsta puckona filtreras bort innan de når hit.
Citera
2007-09-27, 21:53
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
Begränsningen av vilka som kommer in har nog gjort att de värsta puckona filtreras bort innan de når hit.
Visst, men det finns många som kvalar in i Laidback som inte gör sin röst hörd där.
Jag tycker att vi är ganska många sansade människor med olika åsikter som för ett mer eller mindre normalt samtal om diverse saker...
Citera
2007-09-27, 21:58
Medlem
CashBlows avatar
Ett samtalsforum? Vad trevligt!

"Samtal" har en mildare ton än "diskussion". Det kanske är bra.
Citera
2007-09-27, 22:01
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CashBlow
Ett samtalsforum? Vad trevligt!

"Samtal" har en mildare ton än "diskussion". Det kanske är bra.
Det behöver inte alls vara mildare, men det är mindra tramsande!
Du vet precis vad jag menar...
Citera
2007-09-27, 22:50
Bannlyst
Jo, jag lär hålla med. Även om laidback ska vara ett lösare forum är nivån på nåt sätt mer mogen där, en trevlig place. Jag har mina egna teorier om att medelåldern är något högre där, även de som är laidbackklara och ändå inte kanske inte riktigt har den rätta åldern inne håller sig nog från att posta för mycket där, jargongen är mognare än utanför och de känner nog att de ska vara tysta när vuxna pratar..

Kanske vore en idé att ha ett pro-underforum till vardagsbekymmer, och för rättvisans ha ett skolgårdsforum jämte.. kanske.. shjoo, ja är smått stukad, då får jag så här yra snilleblixtar..
Citera
2007-09-27, 23:01
Medlem
Sälklubbarns avatar
Kunde det inte finnas ett Überlaidback-forum också, bara för dom med fler än 1000 inlägg?
Citera
2007-09-27, 23:37
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Det behöver inte alls vara mildare, men det är mindra tramsande!
Du vet precis vad jag menar...
Det sköna är att de diskusioner som kommer fram naturligt inte blir lika begränsade som i en topicreglerad tråd. Man dras vidare bland ämnena som vid ett vanligt samtal när man fikar med ett gäng vänner.
Visst kan det vissa dagar vara mer än mindre trams men det hör ju bara till. Däremot tvilar jag på att det skulle fungera likadant utan 100 inlägg/6 månaders-regeln.
Citera
2007-09-27, 23:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Visst är det en provocerande rubrik, men det finns allvar bakom den.

Jag läser och skriver en hel del i Laidback och vi är ganska många användare som gör detsamma. En del trådar spammas av idioter, men många trådar utvecklas till trevliga "samtal" om både det ena och det andra.

Jag är inte säker på att det uppfyller alla krav om diskussion, men vi tycker att det är bra och andelen som tramsar i de trådarna är ganska låg.
Jag tycker faktiskt att det är ganska befriande att slippa tramsmänniskorna.

Att visa bilder på sitt bajs, och leta efter seriösa skribenter ser jag som ett hopplöst projekt.

Hela jävla Laidback är ett askfat så att skiten inte ska komma i kontakt med de andra riktiga forumen.'''

Dina trevliga samtal är väl dem där killar chattar med snygg_17 hela nätterna?

Lycka till, hoppas att hennes pappa inte skjuter röven av dig med jakt geväret, då du knullar hans lillflicka i flickrummet

Seriöst, vad är allvaret bakom rubriken?
Citera
2007-09-28, 00:04
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PRiVATE
Att visa bilder på sitt bajs, och leta efter seriösa skribenter ser jag som ett hopplöst projekt.

Hela jävla Laidback är ett askfat så att skiten inte ska komma i kontakt med de andra riktiga forumen.'''

Dina trevliga samtal är väl dem där killar chattar med snygg_17 hela nätterna?

Lycka till, hoppas att hennes pappa inte skjuter röven av dig med jakt geväret, då du knullar hans lillflicka i flickrummet

Seriöst, vad är allvaret bakom rubriken?
Ojojoj, det laidback du berättar om är inte det jag ser i alla fall....
Citera
2007-09-28, 00:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Ojojoj, det laidback du berättar om är inte det jag ser i alla fall....
Sanningen ligger i betraktarens öga..

Private; vad röker du för starka doningar?
Citera
2007-09-28, 00:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av älskling
Sanningen ligger i betraktarens öga..

Private; vad röker du för starka doningar?
Heroin gillas, men kör substitut idag, det framställer hallucinationer och vanföreställningar av bajstrådar,
Laidback med sina kukmätartrådar och foton på bajs kan helt plötlist framstå som serriösa trådar.

Jag smider på mig gummi handskarna med vaselin och håller för näsan.

Shooot älskling, vika vulgära kommentarer kommer ur ditt anus idag
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in