• 1
  • 2
2007-09-27, 17:16
Medlem
McD mest prisvärda,och goda prod på ...
Har levt delvis på den ett tag
(periodare' kan man vara på mkt annat än ... )
Till de hugade som uppskattat Mcd 'lillchickenkampanj'!!HJÄLP
Jag har skickat mail framförande min uppskattning av iniativet
och fått snälla svar och försäkran om att det ska
framföras..
,med tanke på rädda Jens tex,kan man åstadkomma underverk gm FB...

Tydligen har det varit ganska många som uppskattat,för kampanjen har förlängts
vad det verkar...
Skulle göra sig väldigt bra på menyn ,för alla fattiga men också för att den är god...

Har skrivit det förr i en av alla donkentrådar men tex Tastys inträdande på 'evighetsmenyn' är ju HELT obegripligt ...
(Nästa projekt kan bli El macokampanj tex men vi kanske börjar med detta(förhfull)

www.frågamacdonalds.se

Ovanligt extremRöriga-mariana ska nog ge sig och ta en sig en utmärkt latte , serverad på denna ganska orättvist utskällda restaurangkedja.
Citera
2007-09-28, 14:58
Medlem
Du menar den som kostar 10 kr? Ja den är riktigt god faktiskt , hur vet Du att den ska bort?
Citera
2007-09-29, 12:08
Bannlyst
Den är stående på de flesta Mickey D:s utomlands..
Citera
2007-09-29, 14:46
Medlem
Airbuzzs avatar
Jag provade den en gång, ganska OK, prisvärd för 10 kronor iaf! Kanske kan bli ett stående inslag.
Citera
2007-09-29, 15:36
Bannlyst
Den är helt ok, skulle dock själv hellre rädda "Dubbel Cheese Bacon"-burgarn för 20:- Mycket mat och fett för pengarna!
Citera
2007-09-30, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zaphiren
Du menar den som kostar 10 kr? Ja den är riktigt god faktiskt , hur vet Du att den ska bort?

Ahh,några svar
(Startade 2 trådar sist jag hade FBtillgång,kollade in den andra 188visn 0 svar
mm..osynlig o bortgjord ...eller s å är det verkligen INGEN av alla som som sett "min hund"...
nåja OT

Hur jag vet ,jo det är ju en sk "kampanjprodukt"ju...därför..avsikten med hela tråden
och jag minns inte exakt vad tjejen svarade i mailet men den var populär så de
förlängt...hon förklarade iaf om kampanjerbjudanden...
Jag yrkade på 'permant' som sagt som skulle framföras så....ni som gillar initiativet,och
har ngn minut över...
Kör på med mail och 'rädda' den!

Hör ju inte till avd viktiga världsfrågor men ,men....ändå
Citera
2007-09-30, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puffmutti
Den är helt ok, skulle dock själv hellre rädda "Dubbel Cheese Bacon"-burgarn för 20:- Mycket mat och fett för pengarna!

Aldrig provat...bacon ..njaa..dubbelcheese däremot är inte alldeles fel...en sådan borde ju motsvara en QP?För 20 spänn, tja inte fel ...
Citera
2007-09-30, 20:54
Bannlyst
Är det en hund du har som avatar? Jag trodde det var en katt!

OnT: Jo dubbelcheesen är schysst som fan, dubbla ostskivor och härlig bacon mmm... Ska bränna iväg ett mail om chicken-burgarn nu.
Citera
2007-09-30, 21:41
Medlem
Squalos avatar
Den här kycklingburgaren är ju bland det vidrigaste McD har serverar...

Något äckligt starkt har dom på också, förmodligen för att dölja att själva köttet smakar märkligt.

mariana, hur står det till med din hushållsekonomi?
Citera
2007-09-30, 21:55
Medlem
Airbuzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Squalo
Något äckligt starkt har dom på också, förmodligen för att dölja att själva köttet smakar märkligt.

Var det något starkt på? Det minns inte jag, jag har iofs bara ätit den en gång.
Citera
2007-09-30, 22:09
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Airbuzz
Var det något starkt på? Det minns inte jag, jag har iofs bara ätit den en gång.
Eller så tänker jag på den förra versionen av den burgaren, chili chicken junior, som dom hade för 15 kr tidigare i år.

Det är inte varje månad jag besöker donken.
Citera
2007-09-30, 22:12
Medlem
Airbuzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Squalo
Eller så tänker jag på den förra versionen av den burgaren, chili chicken junior, som dom hade för 15 kr tidigare i år.

Det är inte varje månad jag besöker donken.

Aha, ja, så kan det nog vara. Som jag minns det var det bara någon typ av vit, plain, sås på chickenburgaren. Nåt majonnäsaktigt kanske.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in