Hejsan!
Sitter på en dator med flera användare i Windows Xp Home. Jag har installerat ett program som autostartar varje gång windows startar. Den här processen behöver bara köras på mitt konto och jag vill därför att den endast ska fungera på mitt konto.
Hur ändrar jag så att processen endast startar på mitt konto och inte de andra?
Jag har kikat msconfig, men jag kan inte hitta vart man kan begränsa den till enskilda användare. I "Tjänster" går det endast att begränsa processer för alla användarna.
markera run-nyckeln som ligger under current user och skapa ett strängvärde med samma namn och data som under local machine, ta sedan bort den under local machine
markera run-nyckeln som ligger under current user och skapa ett strängvärde med samma namn och data som under local machine, ta sedan bort den under local machine
Är det inte bara att logga in på deras konton och kryssa ur i MSCONFIG där? Så är det här iaf, att msn messenger startar bara hos mig men inte hos dom andra till exempel.
Är det inte bara att logga in på deras konton och kryssa ur i MSCONFIG där? Så är det här iaf, att msn messenger startar bara hos mig men inte hos dom andra till exempel.
Exakt samma här också, därför jag tyckte att första svaret var bra nog
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!