2007-09-27, 13:28
Bannlyst
Funderar p att ska jobb i Oslo, och d jag redan har truckkort och har jobbat p IKEAS:s lager i lmhult har jag hrt att det ska vara hyfsat enkelt att f jobb p deras dito i Oslo. Ngon som jobbar dr eller har jobbat dr?

Tnkte att det var lika bra att posta denna trden i min vntan p andra jobb, s om ngon har ett telefonnummer till IKEA i Oslo, ge mig det!
Citera
2007-09-27, 13:49
Medlem
Kosstaskens avatar
0047 815 44 000 och du kommer till IKEA p Furuset i utkanten av Oslo. Lagret ligger ngra hundra meter drifrn s du borde kunna frga i vxeln efter nummret dit eller bli kopplad.
Citera
2007-09-27, 18:05
Medlem
shizzles avatar
Man kan ven ska genom deras hemsida http://www.ikea.com/no/no/.
Citera
2007-09-27, 18:05
Medlem
Jag har jobbat dr.. i "billigkroken". Dock s var jag inhyrd frn Manpower. Ganska bra stlle att jobba p, inte s bra betalt men eftersom dom har ppet till kl 23 s blir det en del ob.
Grymt bra personalmat, frmodligen landets bsta som i vrigt lever p brd till lunch.
Minus att det ligger utanfr vgtullarna.
Citera
2007-09-27, 18:09
Medlem
shizzles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pato
Jag har jobbat dr.. i "billigkroken". Dock s var jag inhyrd frn Manpower. Ganska bra stlle att jobba p, inte s bra betalt men eftersom dom har ppet till kl 23 s blir det en del ob.
Grymt bra personalmat, frmodligen landets bsta som i vrigt lever p brd till lunch.
Minus att det ligger utanfr vgtullarna.
Och ett pluss att det gr gratisbussar dit.
Citera
2007-09-27, 21:25
Bannlyst
Men det finns vl i s fall tv olika lager i Oslo? Fr det jag har hrt om ska ha nattskift (som jag jobbat p i lmhult)

Eller?
Citera
2010-10-03, 16:55
Medlem
Vcker trden till liv igen.

Har hrt att IKEAs lager i Oslo betalar ganska hga lner. Runt 150-160 nok i timman frn. Ngon som kan bekrfta?
Citera
2010-10-14, 22:16
Medlem
JoeBlackSmacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manzanito
Vcker trden till liv igen.

Har hrt att IKEAs lager i Oslo betalar ganska hga lner. Runt 150-160 nok i timman frn. Ngon som kan bekrfta?

Kan meddela att jag jobbat dels p Apotekets lager utanfr Oslo genom Student Consulting samt ngra veckor p IKEA:s varuhus i Oslo, frstnmnda jobbet hade jag 140 NOK/h och p IKEA hamnade jag p deras frsta lnesteg vilket innebr 131 NOK/h.

r du en festmnniska som gillar sex, drugs n' alcohol r Oslo ingenting fr dig. Jag gick +-0 p tre mnader
Citera
2011-04-05, 20:02
Medlem
Kokken87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pissoffyoucunt
Men det finns vl i s fall tv olika lager i Oslo? Fr det jag har hrt om ska ha nattskift (som jag jobbat p i lmhult)

Eller?

Finns tv IKEA. Ett p Furuseth(Oslo) och i Sandvika(ngon mil frn Oslo mot Drammen). Bda har extralager utanfr sjlva butiksbyggnaden dvs liten lagerhllning utanfr kassorna och en strre lagerbyggnad i nromrdet, Furuseth r det inte mer n 100-150meter ifrn butiken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in