Tack för ditt stöd Anna
Hmmm verkar som en del personer vill försöka misskreditera mig på alla sätt det går... Kan det vara för att jag sticker fram hakan offentligt och fått lite utrymme i media, att min blogg blivit en av de mest lästa i Sverige och att jag kanske påverkar människor i "fel" riktning mot vad en del rabiata feminister tycker?
Det är smickrande att jag numera tycks vara ett sådant hot! Sanningen om oss sexarbetare är verkligen farlig....
Innan jag överhuvudtaget blogga eller skrev på FB var jag rätt aktivt på ett annat forum som kallas för SA. Där skriver många sexsäljare och kunder och om många kunder är missnöjda med en eskort så brukar man snabbt kunna se det där. Glädjande nog så tror jag att eskorter håller en hög standard i Sverige överlag på våra tjänster för det är sällan man ser så många klagomål eller negativa omdömen om eskorter där och mkt sällan om etablerade eskorter.
Jag har aldrig själv fått ett negativt omdöme från någon kund där trots att det fanns gyllene tillfällen för ev. missnöjda kunder att skriva vad sjutton som helt om mig på slutet av min SA period. Jag bråkade då med moderatorn där så alla negativa inlägg om mig hade välkomnats glatt.
Så ledsen men mina kunder har varit mkt nöjda och som Anna skriver så har jag inte arbetat aktivt som eskort på ett år nu. Ibland händer det att jag träffar någon gammal stammis om jag känner för det. Men det är inte samma sak som att aktivt vara igång som eskort.
Ang. min marknadsföring och de synpunkter som lagts fram här om detta så vill jag påpeka att vi är alla olika. Det finns olika typer av sexsäljare och kunder. Jag har genom min marknadsföring lyckats dra till mig just den typer av kunder jag gillar och de har gilla mig. De som inte gillat min eskorthemsida har sökt vidare och det är kanon att de gjort det, de har säkert hittat en eskort som passa deras behov bättre.