• 1
  • 2
2007-09-27, 05:09
Medlem
En fruktpizzas avatar
Undrar bara hur tongångarna om dem går? Nyfiken på vad andra tycker om dem. Själv så har jag bara hört gott om rörelsen. Hörde också att en av ägarna till deras butik har varit med i tv-programmet Robinson som gick på SVT för några år sedan. Stämmer detta?

Har också hört att de har en årlig "kändisbrännboll" som lockar till sig en massa olika profiler från träningsvärlden. Någon som har något skvaller eller annat intressant att säga om MM-Sports?

www.mmsports.se

PS. Det är ganska kul att se deras bilder i galleriet!

Lycka till!

.
Citera
2007-09-27, 20:41
Medlem
Har dem en fysiskaffär i göteborg? Vore bra om man kunde svänga förbi
Citera
2007-09-28, 05:07
Medlem
En fruktpizzas avatar
Svar direkt!

Citat:
Ursprungligen postat av NoCc
Har dem en fysiskaffär i göteborg? Vore bra om man kunde svänga förbi

Japp! Den ligger vid Skanstorget på Övre Husargatan här i Göteborg. Se deras öppettider på deras hemsida!
Citera
2007-09-28, 07:33
Medlem
New Pettsons avatar
Värdelös skitbutik. Jag uppmanar alla att hålla sig borta ifrån den.
Citera
2007-09-28, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av New Pettson
Värdelös skitbutik. Jag uppmanar alla att hålla sig borta ifrån den.

Någon anledning?
Citera
2007-09-28, 22:56
Medlem
New Pettsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoCc
Någon anledning?
Reklam är förbjudet på fb
Citera
2007-09-29, 03:57
Medlem
En fruktpizzas avatar
Öhh..?

Citat:

Bra "svar"...

Läs reglerna, tolka dem rätt - och återkom (kanske) när du har mera på fötterna. Om du nu HAR det..?

Lycka till!

.
Citera
2007-09-29, 10:21
Medlem
Citat:

Hopp, så du kan inte säga något om själva butiken/personalen?, isf kanske man traskar dit i veckan
Citera
2007-09-29, 18:49
Medlem
Hej

Har bara varit där 3 ggr, men det bemötandet jag fått har varit mycket bra. Trevlig personal och mycket hjälpsamma, något som jag tycker är bra är t ex smakprov på en del kosttillskott, om man är osäker på vilken man vill ha.
Citera
2007-09-29, 19:18
Medlem
tapirs avatar
Dom är väldigt trevliga och hjälpsamma. Deras priser är heller inte dåliga. Lätt att bli medlem och få % av. Mycket bra "riktig" butik om man inte vill beställa på nätet.

Deras body sience diet fuel är dessutom mycket gott och lättlösligt
Citera
2007-10-01, 09:49
Medlem
Härligt! Åker dit i veckan och kollar runt efter lite intressanta saker
Citera
2009-03-21, 14:20
Medlem
schabo-labos avatar
Body Science - mjöl eller EAA?

Hej hopp. Bumpar denna, de har ju flyttat butiken eftersom det går så bra för dem. Det har inte blivit något besök där än men min fråga är gällande deras utbud.

När man är där för att shoppa rekommenderar de gärna Body Science och jag förstår att de har bättre marginaler på dessa produkter. Därför undrar jag vad ni vet om Body Science, var tillverkas dem och av vem. Kan man lita på att det är EAA exempelvis när man shoppar en EAA burk. Det kanske är nån nisse som blandar mjöl och socker i sitt badkar och klistrar lite olika etiketter på burkarna bara..

Överlag gillar jag Body Science eftersom de har schyssta priser, men jag väljer hellre Fairing eller Eiselt (exempelvis) för de känns mer inkörda och trovärdiga på något sätt. Vad tror ni om märket, något att lita på?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in