• 1
  • 2
2007-09-26, 22:54
Bannlyst
Jag har börjat snusat i stöd att sluta röka och har snusat i kanske en månad. Jag brukade ha den ganska långt till vänster, sen testade jag precis till vänster om framtänderna och märkte att det rinner mycket mindre. men varenda gång jag testar det blir jag snus full. har testat runt 20 gånger . undrar om det är så för alla eller om det slutar snart?
Citera
2007-09-26, 22:59
Bannlyst
För böfvulen, då ska väl vara glad över att få nickokickar? Skönt som in i helvete ju. Det var den gamla goda tiden, nu är man för van.
Citera
2007-09-26, 23:00
Medlem
fleshrippers avatar
Snusfull, vad är det? Är det nickotinkick du menar? I så fall kan du inte ha rökt specielt länge? Men det bör gå över ganska snart om du menar nickokick.
Citera
2007-09-26, 23:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fleshripper
Snusfull, vad är det? Är det nickotinkick du menar? I så fall kan du inte ha rökt specielt länge? Men det bör gå över ganska snart om du menar nickokick.

jag vet inte, efter jag hadde rökt blev jag aldrig "snusfull" men nu när jag testar längre upp blir jag yr och illamående.
Citera
2007-09-26, 23:46
Medlem
Suomis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gujja
jag vet inte, efter jag hadde rökt blev jag aldrig "snusfull" men nu när jag testar längre upp blir jag yr och illamående.
Nikotinet tas upp snabbare där eftersom snusen sitter tätare emot läppen vilket leder till en "nikotinkick" i ditt fall. Förstår inte vad som är så konstigt med det.
Citera
2007-09-27, 00:43
Medlem
Sheiks avatar
Som någon nämnde så är nikotinkickarna inget att klaga över, snarare uppskatta så länge de varar. Dock måste jag säga att jag ibland får nikotinkickar av cigg, jag är ingen rökare utan tar bara en ibland när jag blir bjuden. Detta trots 6 års snusande som i praktiken injecerar mer nikotin.
Citera
2007-09-27, 07:12
Medlem
Nefuss avatar
Är det bara jag som är trött på alla fjortistrådar om folk som vill ha nicko-kickar?

Sup ner dig eller rök en holk istället.
Citera
2007-09-27, 14:53
Medlem
Bjorkahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tesak
För böfvulen, då ska väl vara glad över att få nickokickar? Skönt som in i helvete ju. Det var den gamla goda tiden, nu är man för van.

Vill du ha en nicokick, stig upp klockan 3 på morgonen skittrött och rök en cigg, då får du en kick
Citera
2007-09-27, 19:10
Medlem
musslaas avatar
Det var då ett jävla tjat om nickokickar hit o nickokickar dit, lägg av för fan.
Citera
2007-09-27, 19:17
Medlem
miness avatar
tycker bara dom är jobbiga
Citera
2007-09-30, 16:27
Medlem
nilecitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tesak

M precis, nu snusar man bara för att man måste
Citera
2007-10-01, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nefus
Är det bara jag som är trött på alla fjortistrådar om folk som vill ha nicko-kickar?

Sup ner dig eller rök en holk istället.
Men nu var det väl så att han inte ville ha dom?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in