jag joinar i frågan, är detta ngt att ha på riktigt ?
mest för att förebygga småinflamationer och dylikt .. kanske t.o.m. nåt att göra medan man slöar söndag morgonen osv..
jag har lärt mig nu hur man får igång skiten och jag kan säga att den e hur bra som hellst, hade lite ont i underarmen och körde lite med den powerballen sen försvann smärtan, den e hur skön som hellst
Jag tror den är hyffsat effektiv, när man får igång den ordentligen bränner det riktigt gött i underarmen och greppet. Jag brukar köra både powerballen och grippers för greppet, men powerballen är så grymt mycket roligare
jag har lärt mig nu hur man får igång skiten och jag kan säga att den e hur bra som hellst, hade lite ont i underarmen och körde lite med den powerballen sen försvann smärtan, den e hur skön som hellst
kanske värt att testa då, ska kolla upp imorron. danke
Powerball tränar främst upp uthålligheten i underarmen och är inget att rekommendera om man vill skaffa sig ett starkt grepp. Då är det riktig greppträning som gäller.
Men vill man få något uthålligare och till viss del starkare underarmar så fungerar den.
Powerball tränar främst upp uthålligheten i underarmen och är inget att rekommendera om man vill skaffa sig ett starkt grepp. Då är det riktig greppträning som gäller.
Men vill man få något uthålligare och till viss del starkare underarmar så fungerar den.
mjo,köpte med rehabtanke, underarmar kör jag på gym med vikter
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!