Citat:
Ursprungligen postat av Cousin Cocaine
De verkar bli extremt förbannande och skrika "HORA!" så fort nån granne klipper gräset. Vad kan det bero på? Har de nån psykisk störning som gör att de blir provocerade och känner sig hotade av gräsklippare?
Sen undrar jag varför de är besatta av ordet hora? Är det den ultimata zigenarförolämpningen att skrika hora till folk?
Kan man inte sätta "det onda ögat" på dem?

Förmodligen är hela familjen hjärntvättade av pappan, som ju dokumenterat inte har alla hästar hemma. Inget försvar, men en förklaring.
Sönerna och döttrarna har ju bilogiskt rätt limiterad IQ vad det verkar, det osar ju inavel lång väg. Om så är fallet så finns det ju ingen under pappan som kan se skillnad på rätt och fel. Farsans galenskaper blir normen för dem.
Faktum är att tankarna gick till Motorsågsmassakern när jag såg klippet. Det är ju också en familj, som lever i en bonnhåla, isolerad från det riktiga samhället, och skapar en egen kultur av våld och galenskap, som inom famljen är hur normal som helst.
Fan vad sugen jag blev på att klippa ihop en filmtrailer nu för en svensk Motorsågsmassakern, fast med bilderna på familjen istället.
Fast det skulle väl dröja någon timma innan de DO-anmälde (nationalsporten bland romer....) och så skulle de få 20000 kr för att de lidit psykiskt ...