2007-10-03, 00:19
Medlem
moderatswings avatar
"Jag föredrar att tala till en karl"

Jag ska inte sticka under stol med att jag hade avlivat hundarna om de strövat omkring och bajsat på min tomt och ylat på nätterna men den där Börje förtjänade det.
Citera
2007-10-03, 01:04
Medlem
-jOE!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kopimi
Börje och hans fru visade verkligen upp att schablonbilden på norrlänningar verkligen stämmer.

Frugan såg dessutom ut som en man, bizzart!
Citera
2007-10-03, 01:20
Bannlyst
Men de två med jyckarna var ju rätt speciella de också. En bölande man och hans tystlåtna kärring. På vintersemestern i Storlien har jag ofta sett såna här tävlingsekipage. De har haft någon tävling där också. Ser jag den här bruden där någon gång så ska jag skratta gott åt hennes bölande tönt till man och håna henne rejält.
Citera
2007-10-03, 01:21
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kopimi
Börje och hans fru visade verkligen upp att schablonbilden på norrlänningar verkligen stämmer.

Börje och hans "fru" ja, värre skunk får man leta efter, fy fan!
Citera
2007-10-03, 09:28
Medlem
Isnatts avatar
Vilket oerhört osympatiskt intryck den där lilla lappkärringen gav. Både utseende och sättet hon uttryckte sig på var motbjudande.
Citera
2007-10-03, 09:54
Medlem
Cryingmantiss avatar
Ska bli intressant när det är dags för grannfejden i Haparanda/Vojakkala. Mellan zigenarna och tornedalningarna. Jag är själv från haparanda och har följt det där bråket sedan de flyttade in brevid prästen.

Ashberg kommer aldrig att kunna lösa det, ingen kan lösa det. Enda sättet är att köra ut dem i någon öken där de kan bosätta sig. De (ja zigenarna) slåss med allt och alla.

Någon som vet om de kommer åka dit under den här säsongen?

Annars var ju Kirunabon, Krullet väldigt trångsynt. Spännande åsikt, hans sätt eller inget sätt. Helst skulle det lösas utan att han behövdes blandas in övh. Var det någon annan som tänkte på hans klädsel? Att han körde skinnvästen till en orange t-shirt.. hade han inte samma kläder på sig hela tiden? Eller märkte man bara skinnvästen? Fy fan, en för liten skinnväst över en orange t-shirt
Citera
2007-10-03, 12:06
Medlem
Skrt^s avatar
Men vilka jävla nötter. Helt underbar serie! Den visar hur jävla dumma folk verkligen är. Att det ska vara så jävla svårt att säga saker till någons ansikte.
Citera
2007-10-03, 13:14
Medlem
Usch dom var så jobbiga att se på allihopa. Fyfan vilken serie sen då, det händer ju absolut ingenting.
Citera
2007-10-03, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Börje och hans "fru" ja, värre skunk får man leta efter, fy fan!

Haha
Alltså, jag vet inte.. men kändes som att frun kanske inte brydde
sig så jättemkt igentligen, utan svansade mest efter maken och hans åsikter.
Hursom, det är bra tv och kul att följa.
Citera
2007-10-03, 13:22
Medlem
polvos avatar
Det är så I-landproblem att man skäms IHJÄL. En vuxen kvinna som bölar över att grannen ollat hennes brevlåda och säger "man önskar inte någon att behöva genomlida sånt här". Mama mia...

Hundproblemen var ju bara för mycket. Öppet hus i hundgården? Två kommer och käkar morotskaka. Är det tvunderhållning det?

Sött att de bölade dock. Hade man inte direkt väntat sig av en tjock norrländsk mansgris att han skulle börja lipa över lite hundbajs.
Citera
2007-10-03, 13:35
Bannlyst
Hahahaha!

Detta var ett fruktansvärt idiotiskt program, vilka jävla bagateller de bråkar om. Kollar i princip aldrig på TV men detta ska jag följa då det är precis min humor

"Jag tänker inte plocka upp han heck" "han får ta upp din egen skit"
Citera
2007-10-03, 13:45
Medlem
evolutes avatar
Jag gillar att titta på nötter som tjafsar men ett helt program? Nej. När serien är slut tror jag dock att ett best-of program på en halvtimme kan locka mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in