Citat:
Ursprungligen postat av brisingr
Okej, då förstår jag!
AH#3 verkar spännande. En låg sativa med kort blom. Arjan själv har sagt att den ska vinna Cannabis Cup i framtiden men hur det blir med det får vi väll se...
AMS (Anti Mold Strain) lämpar sig egentligen bäst utomhus men låt gå. White Widow är som sagt en storfavorit av många och världens mest kommersiella strain.
White Rhino har jag bara hört om dess medicinska egenskaper. Kanske något för huvudvärken!
Man brukar räkna på tre, fyra liter per månad för optimalt utrymme. 11L kommer fungera perfekt. Finns till och med folk som odlar i PET-flaskor utan problem!
Ja, jag är väldigt förväntansfull, blir storshopping och bygge hela nästa vecka, och att så fröna
Har tänkt om angående vissa grejer nu..
Jag hade inte riktigt tänkt på var jag ska ha mina mammor, då jag vill ha dom lagom stora så får dom nog inte plats i ett 50cm högt veggrum,får ju dra av några centimeter på lampan och krukan också då blir det bara ett 30 tal cm kvar för plantan att kunna växa på.
Och jag tror jag skulle få problem med 400 wattarn i ett blomrum som bara är 56*58*130 cm, och jag är inte allt för sugen på att lägga multum på ny kanalfläkt osv så jag tror jag kör med 250 watt i blomrummet och lysrör/le i vegg rummet.
Låter det som en bättre idé?