2009-12-21, 19:01
Medlem
bobbafjongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peshii
tack igen!

ska köra med en 250w cfl till blom resp veg, till plantan
och klonerna kör jag en le på 20-30w

De låter riktigt fint, har du en blå och en röd cfl eller kör du med samma raktigenom?

Bless
Citera
2009-12-21, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bobbafjong
De låter riktigt fint, har du en blå och en röd cfl eller kör du med samma raktigenom?

Bless
har en av varje, tänkte köra en röd rakt igenom men vann lite pengar så jag hade råd med bägge
Citera
2009-12-22, 13:07
Medlem
JohnnyStars avatar
Är det kört?

Hej.
vaknade nyss och mina små bäbisar som precis för några dagar sen kom upp, hade vissnat helt och rockwool kuberna var genom torra.. är det slutet för dom eller kan dom återhämta sig?

tacksam för snabbt svar

bless
Citera
2009-12-22, 13:24
Medlem
bobbafjongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyStar
Hej.
vaknade nyss och mina små bäbisar som precis för några dagar sen kom upp, hade vissnat helt och rockwool kuberna var genom torra.. är det slutet för dom eller kan dom återhämta sig?

tacksam för snabbt svar

bless

hur länge har de varit utan vattning? Du kan alltid prova att ge dem vatten och hoppas på det bästa, har de inte varit utan vatten förlänge kan de återhämta sig men de är välldigt ömtåliga när de e små.
Hoppas de bättrarpå sig.

Bless
Citera
2009-12-22, 14:09
Medlem
JohnnyStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bobbafjong
hur länge har de varit utan vattning? Du kan alltid prova att ge dem vatten och hoppas på det bästa, har de inte varit utan vatten förlänge kan de återhämta sig men de är välldigt ömtåliga när de e små.
Hoppas de bättrarpå sig.

Bless

Dom har varit utan vatten några timmar bara.. hoppas du har rätt.

Bless
Citera
2009-12-22, 14:23
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyStar
Dom har varit utan vatten några timmar bara.. hoppas du har rätt.

Bless

Är det bara några timmar kan du nog vara lugn.
Citera
2009-12-22, 15:22
Medlem
JohnnyStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpOeNdi
Är det bara några timmar kan du nog vara lugn.

Okey skönt att höra
Citera
2009-12-22, 18:58
Medlem
KneKhis avatar
Har nu inhandlat ett par st LE lampor som jag ska ha i ett chassi till mitt första försök till en odling. Undrar bara hur jag ska fästa lampsocklarna? Finns varken fläktplats eller hål i chassitaket som jag kan hänga dom i och har ingen borrmaskin^^ Och jag antar att silvertejp inte hade fungerat så bra i längden.
Citera
2009-12-22, 19:27
Medlem
buntband
kemisk-metall
ståltråd

ganska svårt o svara på då man inte är vid själva chassit eller vet vad du har för grejer o dona med! använd fantasin eller kolla på ett par macgyver avsnitt för att få inspiration
Citera
2009-12-22, 20:41
Medlem
nybörjare

Tjenare alla odlare ! , nu kommer ni garanterat tycka att jag är den största nooben på forumet :P , men ni behöver inte skriva de för de vet jag redan TACK ! , de är såhär att jag tänkte beställa frön på smoketower , men jag vet inte vad jag ska beställa. Har hört att tex ww är bra och ak47 , skulle vilja ha nått riktigt nice som kickar skönt , har testat ww förut för flera år sen , de va de första ja testa men tyckte inte de va nå spec eller så vare för att de va första gången .. Snälla ge mig svar på vad jag ska beställa , ni får gärna rekomendera andra sidor också , tänkte göra en storbeställning med bong och hela kittet !! .. tacksam för svar !!
Citera
2009-12-22, 22:04
Medlem
cdxz11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aikperra
Tjenare alla odlare ! , nu kommer ni garanterat tycka att jag är den största nooben på forumet :P , men ni behöver inte skriva de för de vet jag redan TACK ! , de är såhär att jag tänkte beställa frön på smoketower , men jag vet inte vad jag ska beställa. Har hört att tex ww är bra och ak47 , skulle vilja ha nått riktigt nice som kickar skönt , har testat ww förut för flera år sen , de va de första ja testa men tyckte inte de va nå spec eller så vare för att de va första gången .. Snälla ge mig svar på vad jag ska beställa , ni får gärna rekomendera andra sidor också , tänkte göra en storbeställning med bong och hela kittet !! .. tacksam för svar !!

Köp ej frön hos smoketower, deras skyhöga priser är oacceptabla! Handla istället hos t.ex everyonedoesit.com, mkt billigare, snabb och smidig leverans, brukar gå på sådär 2 dagar efter de fått odern.
Citera
2009-12-23, 02:31
Medlem
4twentys avatar
utrymme: 60*60*140 secret jardine tält
vent: 750m2/h

klarar man en 600W utan cooltube eller ska jag ta 400W?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in