ja det finns THC i hanplantor. men inte alls lika mycket som i honplantor. varför man hellst gör olja av hanplantorna och inte röker dom är för att man behöver så mycket av hanplantan för att bli stenad, lite jobbigt att sitta o göra en stoor joint:P istället gör man olja av dom
Jag är inte särskilt resistant då jag inte röker så ofta och då fungerade en hanplanta otroligt bra (och min definition av otroligt bra är att jag hade klarat mig med samma rus varenda gång jag röker i framtiden). Jag blev extremt förvånad över att växten gav ett sådant rus som den gjorde. Helt klart 5/10 för en hanplanta även om man får röka lite extra, men det var inte särskilt mycket.
Sen beror det väl på vilken strain du röker också, men min va en Lowryder-hane.
Att slänga dom är inte ett alternativ.
Jag ska se om jag kan försöka klippa bort ringarna eller så. Det finns iofs träd som har växt fast i ståltråd och metalstaket, som fortfarande lever. Och träd är ändå inte "ogräs".
Jag kan passa på att säga att detta inte är min första odling, och dom tidigare har vart lyckade. Enda misslyckandet med den här var att jag inte hann ta bort metallringarna innan plantorna blev för stora.
Att
slänga dom är inte ett alternativ. Jag ska se om jag kan försöka klippa
bort ringarna eller så. Det finns iofs träd som har växt fast i
ståltråd och metalstaket, som fortfarande lever. Och träd är ändå inte
"ogräs".
Jag kan passa på att säga att detta inte är min första odling, och dom
tidigare har vart lyckade. Enda misslyckandet med den här var att jag
inte hann ta bort metallringarna innan plantorna blev för stora.
aja, jag får väl se hur det går.
Klipp bort ringarna bara, CB är en oerhört stryktålig planta.