2007-09-24, 20:48
Medlem
Vet inte om en tråd om dom underjordiska gångarna på Roslags i Norrtälje finns redan. Om inte, så här har vi en.
Alla som bor i Norrtälje trakten vet förmodligen var Roslags ligger. I gympahallen så finns en städskrubb med ett litet hål i. Hålet ska enligt alla som hittar bra där, leda ända ner till Rodenskolan och till skydsrummet i berget brevid Roden.
Vet inte om det är så mycket mer att berätta.. Om ni har tråkigt en dag på roslags så gå ner dit, alltid lika spännande.
Citera
2007-09-25, 21:42
Medlem
rebbans avatar
Låter otroligt..
Gick i den skolan och och om jag inte minns fel så finns det inte nån anledning till nått sånt..
Låter bara som en skröna..
Citera
2007-09-26, 15:23
Bannlyst
Jag vet att det finns under själv skolan och dom har jag vart ner i,inget speciellt.

Under gympan har jag hört att de ska finnas men aldrig hittat.Vart ligger denna städskrubb i gympan?I själv gympasalen eller nere vid omklädningsrummen?
Citera
2007-09-26, 15:34
Medlem
I själva skolan finns det möjlighet att komma upp/ner via "kopieringsrummet" i närheten av biologisalen vill jag minnas. Fanns en ingång via en lufttrumma på baksidan av skolan. Men det är bara grunden man kan grotta runt i där. Fast rätt coolt ändå.

Hörde jag av en fågel...
Citera
2007-09-27, 19:57
Medlem
@Hoekstra^ Går du fortfarande på Roslags? (Isåfall kan jag visa)
Om inte.. När dom sätter in halvväggen i gympasalen så tar dom flesta vägen där det är två trappor brevid varandra. ta den till vänster, gå halvvägs upp där kommer det en dörr som brukar vara öppen in där. Det går inte att missa
Citera
2007-09-28, 13:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Crazy Man Krill
@Hoekstra^ Går du fortfarande på Roslags? (Isåfall kan jag visa)
Om inte.. När dom sätter in halvväggen i gympasalen så tar dom flesta vägen där det är två trappor brevid varandra. ta den till vänster, gå halvvägs upp där kommer det en dörr som brukar vara öppen in där. Det går inte att missa

Nej tyvär gubben jag går inte på Roslags längre det var ett tag sen.
Okej,tack.

För övrigt är det 18-års gräns på Flashback.
Citera
2007-09-29, 12:07
Medlem
Kanske har fått gå om några klasser
Citera
2007-11-07, 03:47
Medlem
Denna gång leder väl även ner till under brännesgården. Kommer ihåg att det snackades om det för ca 15 år sedan när jag hängde där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in