jag tycker synd om dig GH att du är så katastrofalt dålig i köket och att du tror att alla andra är det också!.
Jävla fjant är du, bevisar det igen.
Citat:
Först så ska köttfärsen formas, ett jävla kladd. När man steker dem så ryker det blårök, det skvätter fett över hela spisen och naturligtvis så bränner man vid dem eftersom man även måste hacka löken under tiden som man steker dem. Som ju alla vet så är det omöjigt att göra två saker samtidigt, därför blir hamburgarna kolsvarta på ytan och råa inuti.
ryker blårök? vad eldar du med? Svavel? Har du ingen vanlig elspis som vi andra?
"Man" måste hacka lök under tiden "man" steker dom säger du. Vilka "man"? Du menar "du". Jag hackar löken
innan jag börjar steka, så enkelt är det, har du inte tänkt på det?
Förresten finns det färdigplattade köttfärsbiffar på ICA/Coop, jättebra att steka och gott. Mycket bättre än hamburgersyltornas ihoppressade skosulor.
Citat:
Nu är det färdigt och ett berg av disk tornar upp sig. Tog inte mer än ca nittio minuter. Hade du gått bort till McDonalds och köpt dig en säck hamburgare istället så hade du både hunnit hyra ett par filmer, porrsurfat och tagit dig en runk vid datorn, rökt ett par cigg på balkongen och klämt flera stora feta pormaskar under samma tid.
nittio minuter? Har Du en ångspis? Och porrsurfa och ta en runk, det har Du väl tid till annars. Och gud vad mycket pormaskar Du måste ha, provat Clerasil?
Citat:
När du sitter vid TV:n och trycker i dig fullkomligt smaklösa hamburgare med bröd som har en förmåga att smula och falla i bitar över hela vardagsrumsmattan så börjar du fundera på hur gammal den där bernaisesåsen var som du hällde över hamburgarna? När köpte du den egentligen? Två veckor sedan? Två år sedan kanske? Så länge du kan minnas så har den där gula tuben legat i kylskåpsfacket.
En timma senare drabbas du av akut ränndreta och sprayar hela ditt badrum, inklusive duschkabinen med avföring.
"du"? Pratar du med mig? Jag tittar alltid på datummärkningen och har tuben stått öppnad för länge så slänger jag den. Tråkigt att du är så korkad så att du inte fattar att även du ska göra det. Förresten, tror du dina älskade kebabturkar har full koll på såserna och råvarorna i sina snabbmatshak? Dom är ju kungar på mat enligt dig. Alla små blattehak får fem stjärnor af Michelin och hygienen där är det ju naturligtvis aldrig brist på.
Självklart har förstås kebab-Kemal bättre matlagningskunskaper än alla svenska familjer.

Men allra mest mongolid i köket är ju tydligen du
Citat:
Nu kanske du har lärt dig något. Nu kanske du lyssnar på Gammal Hårdrockare och tar åt dig av hans fina mattips som han är så snäll och delger dig
Det enda jag lärt mig är att du är cp på matlagning och -hantering. Och dom fina mattipsen vill jag inte ta åt mig. Men jag medger att du är så snäll som visar vilken pajas du är.