Citat:
Ursprungligen postat av happy66
Har varit på många fester med bara invandrare och jag har aldrig sett någon skit berusad eller bråk ...På fester med bara svenska hör det till ovanligheten att ingen blir as berusad bråk svartsjuka bruka med höra till..
Kanske svårt för dig att ta det här till dig om du varit med om fester med folk från ett annat land
Med tuff menar jag en som står för sitt ord och inte viker sig för vad andra tycker o tänker
Beslut som staten tagit?
Det har väll hänt det blivit ett jävla liv bla i Frankrike när regeringen tog ett beslut som inte folk gillade ..Va kaos i paris av traktore m,m du minns säkert
Det är ju fritt fram för alla att opponera sig säger du ...Ja självklart är det så men här i sverige slutar det med gnäll som jag sagt tidigare inget händer
Fast nu handlar inte den här tråden om invandrare mot svenskar utan om Svensson kontra kriminella för inte sätter du väl likhetstecken mellan kriminella och invandrare?
Du generaliserar på tok för mycket, det är absolut inte något ovanligt inslag på invandrares fester med bråk och fylla, tvärtom, likaså på svenskars fester. Det har inte med ursprunget att göra, det har med alkoholen och annat som förtärs att göra.
Och jodå jag har varit på fester med båda "grupper", annars skulle jag ju inte kunna säga något om det.
Men det här skall som sagt inte handla om invandrare kontra svenskar så vi kan väl lämna det spåret nu.
Ja jag vet mycket väl att det hänt sådant i andra länder och jag har aldrig påstått något annat väl?
Vad jag menar är att även "ni" kriminella kan ju gå ut och demonstrera och visa erat missnöje mot staten, men det gör ju inte ni heller, eller hur?