• 1
  • 2
2007-09-23, 19:36
Medlem
Nån som vet något om detta. Vilka är inblandade och vafaan gör man för att bli skjuten!?
Citera
2007-09-23, 19:37
Medlem
JonnyWalkers avatar
Här kanske: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article844346.ab
Citera
2007-09-23, 20:03
Medlem
Chrille Ps avatar
Är också jävligt nyfiken på detta.

Enligt SVT är den skjutne 26 år gammal, dvs lika gammal som mig plus att jag är uppväxt i Skönsberg...
Citera
2007-09-23, 22:09
Medlem
Någon som vet etnicitet på dessa personer?
Citera
2007-09-23, 22:16
Medlem
Sundsvall har ju ett par områden som är ganska ökända för sånt där. Granloholm, Ljustadalen samt just Skönsberg är kända eller ökända områden för kriminalitet.
Citera
2007-09-23, 23:26
Medlem
Chrille Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VEMDÅJAG
Sundsvall har ju ett par områden som är ganska ökända för sånt där. Granloholm, Ljustadalen samt just Skönsberg är kända eller ökända områden för kriminalitet.

Jo fast när man var ung så var det ju mest helgnätter som det var stökigt, men mitt på blanka dan en söndag?

Men som sagts tidigare, vore ingen skräll om det är invällare (hah, jag använde ett FB-uttryck!) det handlar om...

Skönsberg har blivit Sundsvalls "Little Somalia"
Citera
2007-09-24, 01:30
Medlem
Red&Blacks avatar
Någon som vet något mer om den här händelsen??
Citera
2007-09-24, 03:16
Medlem
twoeggss avatar
Inte förvånande att det hände i just Skönsberg. Är ofta bråk där numera tycker jag. Tråkigt på ett annars fint område...
Citera
2007-09-24, 05:35
Medlem
Bengan79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Red&Black
Någon som vet något mer om den här händelsen??

Japp och det va inte något MC relaterat Peace ! /SKB 1979
Citera
2008-01-15, 18:22
Medlem
johnny-62s avatar
Offer i skottdrama häktad för misshandel

Citat:
En 26-årig man häktades i går misstänkt för att ha misshandlat sin 24-åriga sambo.
Kvinnan hade fått tänderna inslagna och hade bitmärken och rivsår över hela kroppen.
Kvinnan hade inslagna framtänder och kraftiga svullnader, blånader, riv och bitmärken på stora delar av kroppen. Hennes sambo, en 26-årig kriminell man häktades i går på sannolika skäl misstänkt för i vart fall misshandel.
http://www.st.nu/nyheter/lokalt.php?...ikel&id=700063

Synd han inte siktade bättre han som sköt i höstas, nån som vet vad det här är för person, etnicitet o.s.v..
Citera
2008-01-15, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnny-62
Synd han inte siktade bättre han som sköt i höstas, nån som vet vad det här är för person, etnicitet o.s.v..

Citat:
Riv och bitmärken på stora delar utav kroppen

Det brukar väl snarare vara mannen/gärningsmannen som får den typen utav skador i sådana här fall, låter lite annorlunda.

Avskyvärt brott hursomhelst.
Citera
2009-02-19, 17:10
Medlem
ingen hemlis

Det är väll ingen hemlis att det var samir som vart skjuten? alla vet det han går ju själv och skryter om det!.. Och dom flesta vet väll vem det var som tryckte av också men det tänker JAG doc inte säga!.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in