• 1
  • 2
2007-09-23, 14:58
Medlem
lodis kaninens avatar
det är erkännt av dem flesta att killen är riktigt bra och även om han sålt sig totalt så hindrar det ju inte dem äldre låtarna att vara riktigt bra och djupa ibland. så nu hade jag tänkt att leta igenom hans låtar för att hitta det bästa.

helt enkelt, vilka låtar borde jag ladda ner? har hört att mycket av hans underground är bra. några förslag?
Citera
2007-09-23, 15:46
Medlem
doublejohns avatar
Stan tycker jag är den bästa han gjort.
Citera
2007-09-23, 15:47
Medlem
Resistances avatar
Stan och Without Me är hans bästa låtar enligt mitt tycke. How Come med D12 är också bra.
Citera
2007-09-23, 15:57
Medlem
SickMicks avatar
stan och toy soldier
Citera
2007-09-23, 16:02
Medlem
chaoswithins avatar
Kim fast nu får vi verkligen börja hoppas att jag är anonym här på FB annars kommer jag bli tråkad så till den milda grad av mina vänner.
Citera
2007-09-23, 16:03
Medlem
Resistances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaoswithin
Kim fast nu får vi verkligen börja hoppas att jag är anonym här på FB annars kommer jag bli tråkad så till den milda grad av mina vänner.
För att du tycker om låten Kim eller för att du lyssnar på Eminem?
Citera
2007-09-23, 16:10
Bannlyst
Öh? Låtarna ni nämner är ju alla sell-out PR låtar, förutom Stan kanske.
Toy soldiers var ju pure shit, hade han varit en undergroundrappare hade den låten varit bra, men för att hamna på ett album av just artisten EMINEM så höll den inte ens hälften av den klass som hans spår på Marshall mathers LP.

Här har du lite bra låtar.

I'm back
The Way I Am
Who knew
Rock bottom
Still don't give a fuck
Don't give a fuck (Det är två olika låtar.)
Citera
2007-09-23, 16:22
Medlem
Rabbit run.
Citera
2007-09-23, 16:24
Medlem
Resistances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnHeltVanligDag
Öh? Låtarna ni nämner är ju alla sell-out PR låtar,
Det har ju ingen som helst betydelse. Är en låt bra så är den bra oavsett om det är en PR-låt eller inte.
Citera
2007-09-23, 16:59
Medlem
lodis kaninens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Resistance
Det har ju ingen som helst betydelse. Är en låt bra så är den bra oavsett om det är en PR-låt eller inte.
nuh-uh... det är alltid skönast om man vet att det ligger någon kännsla bakom det me och att det inte bara är massa skit och pengar de handlar om...
han hade djupa texter innan han blev pr och kännsla va de verkligen inte ont om.

tack för låtarna annars mate
Citera
2007-09-23, 17:02
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lodis kaninen
nuh-uh... det är alltid skönast om man vet att det ligger någon kännsla bakom det me och att det inte bara är massa skit och pengar de handlar om...
han hade djupa texter innan han blev pr och kännsla va de verkligen inte ont om.

tack för låtarna annars mate

För fan, verkligheten anropar lodis kaninen! INga artister som är signade av ett större bolag bryr sig ett skit om vad dom sjunger allt dom är ute efter är pengarna.
Citera
2007-09-23, 17:05
Medlem
lodis kaninens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaoswithin
För fan, verkligheten anropar lodis kaninen! INga artister som är signade av ett större bolag bryr sig ett skit om vad dom sjunger allt dom är ute efter är pengarna.
de e sant såklart.. men om man hittar det dom gjorde innan dem stora företagen hittade dem finns det bra grejer.. tro mig.

EDIT: ibland.. eminem gjorde i alla fall ett gäng bra grejer när han fortfarande va underground... tror jag
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in