2016-08-03, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Kan inte kommunen inrätta en lokal där de får tillgång till datorer så att de slipper stå ute på gatan och jobba?

Anledningen till att det är fler prostituerade nu än innan är för att det väller in zigenare. Feministen som uttalar sig skulle kunna hjälpa sina systrar med ett krypin någonstans eller så kan hon engagera sig i att de åker hem till sina länder och återvänder till sina familjer än att de ägnar sig åt brott och prostitution på svenska gator. Feminister, bidrags- och vänsterpatrask anser att det är alltid någon annan som ska ta hand om problem som de varit med och skapat. Röstar man på en pedofil och analfabet som är för öppna gränser och aldrig hållt ett enda vallöfte så får man ligga som man bäddat åt sig och alla andra.
Citera
2016-08-03, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frank.Einstein
Har haft några underbara veckor i Malmö nu i sommar. Skön bra stämning på de flesta ställen man går till, en kosmopolitisk accepterande miljö, där folk är stolta över att vara malmöbor. Mycket konserter, kulturevenemang och krogar av klass! Således inget för random rednecks.

Hade jag varit kriminell hade jag dock undvikit Malmö eftersom dessa är rätt hårdföra här, dock inget jag behöver bekymra mig om eftersom de primärt ger sig på varandra.

När man läser den här tråden skulle man kunna förledas att tro att svenskar består av en samling sköra ängsliga porslinsdockor, men så påminner man sig om att de bara råkar vara så att de samlas på trådar likt denna och utgör inte ett statistiskt relevant underlag.

jag vet inte under vilken sten du tittat fram under men jag antar att du är ett småstadspatrask med matchande intellektuell kapacitet. Ställ dig på Södervärn ett par minuter eller om du har kuk och ta dig till Seved så får du se vad som händer där under dagtid. Om du inte har stake till det så kan du ta en promenad till Jesusparken och titta på hur afrikaner säljer knark helt öppet och de som ligger i gräset solar inte utan de är så utslagna av knarkruset att de slocknat. Många gånger ligger det sprutor i gräset i parken och lite varstans. I ett område som vänsterorienterade och offentliganställda i Malmö anser vara en modellstadsdel.

Sedan tycker jag att du ska hänga kvar i Malmö under festivalen. Måste vara den enda festivalen i Europa där det hänger en polishelikopter i luften fram till 24 under hela festivalen och har gjort så ialla fall de seneste fem-sju åren. Anledningen till det är den extrema brottsvåg som uppstår när muslimer väller in i centrala delarna av stan och tar för sig. Tittar du i festivalprogrammet upptäcker du att man har minst två rätt stora annonser där det görs reklam för kampsport och självförsvar. I en lugn och fin stad tycker man att det inte finns anledning att locka barn till självförsvarskurser men allt detta tror jag en normalbegåvad människa kan observera och komma fram till för egen maskin förutom inavlade patrask med begränsad förmåga och intellekt.
Senast redigerad av BEHZADIRAD 2016-08-03 kl. 10:58.
Citera
2016-08-03, 11:40
Moderator
pudelluss avatar
Nyutbildad norrländsk polis placeras i Malmö och väljer att hellre sluta som polis. Vitsorden kan ha avgjort placeringen.

http://www.allehanda.se/vasternorrland/sundsvall/nyutbildad-polis-fran-lanet-placeras-mot-sin-vilja-i-skane-valjer-att-sluta-som-polis

Alltså svårt att locka poliser till Malmö?
Senast redigerad av pudellus 2016-08-03 kl. 11:43.
Citera
2016-08-03, 11:44
Medlem
Bilbränderna fortsätter i Rosengård, fem bilar inatt.

http://24malmo.se/2016/08/03/nya-brander-i-rosengard-fem-bilar-i-brand-under-natten/

Citat:
Men vi gör aktiva åtgärder för att sätta stopp för den här företeelsen, säger Ewa-Gun Westford, pressinformatör hos polisen.

Ok! Och helt konkret betyder det att det bjuds på saft och bullar. Kanske läge för ett armband med texten stoppa bilbränder.
Citera
2016-08-03, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pudellus
Nyutbildad norrländsk polis placeras i Malmö och väljer att hellre sluta som polis. Vitsorden kan ha avgjort placeringen.

http://www.allehanda.se/vasternorrland/sundsvall/nyutbildad-polis-fran-lanet-placeras-mot-sin-vilja-i-skane-valjer-att-sluta-som-polis

Alltså svårt att locka poliser till Malmö?

Man behöver inte vara smart för att förstå att alla som kan drar från Malmö så fort man får en chans. Ingen som är normal stannar i Malmö frivilligt. De borde kasta ut Dan Eliasson, pederasten och pedofilen som fått sitt jobb genom att sära brett för Löfvén.
Citera
2016-08-03, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sorrymf
Bilbränderna fortsätter i Rosengård, fem bilar inatt.

http://24malmo.se/2016/08/03/nya-brander-i-rosengard-fem-bilar-i-brand-under-natten/

Ok! Och helt konkret betyder det att det bjuds på saft och bullar. Kanske läge för ett armband med texten stoppa bilbränder.

Ytterligare fem som inte kan ta sig till sina jobb eller skjutsa kidsen och alla undrar varför alla som kan drar från Rosengård och Malmö. Våldet och kriminaliteten brukar eskalera i Malmö i augusti. det finns två veckor i augusti då det är stora utryckningar minst två-tre gånger per dag.

Frank Einstein, har du någon "smart" slutsats?
Citera
2016-08-03, 12:18
Medlem
24-årig kvinna anmäld kidnappad

En småbarnsmamma är misstänkt kidnappad i Malmö. Enligt anmälan blev hon intvingad och bortförd i en bil i tisdags på Värnhem – hennes familj krävs på 500 000 kronor.

Betalas pengarna inte inom tre dygn kommer han aldrig att få se sin dotter igen, enligt anmälan.

Enligt polisen misstänks det vara oenighet mellan två familjer som ligger bakom bortförandet.
– Det finns en historik med bråk mellan familjerna där det finns pågående utredningar, säger Malmöpolisens presstalesperson Ewa-Gun Westford.

http://www.sydsvenskan.se/2016-08-03/24-arig-kvinna-anmald-kidnappad
Senast redigerad av ascheberg 2016-08-03 kl. 12:20.
Citera
2016-08-03, 12:21
Medlem
Ollonets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frank.Einstein
Har haft några underbara veckor i Malmö nu i sommar. Skön bra stämning på de flesta ställen man går till, en kosmopolitisk accepterande miljö, där folk är stolta över att vara malmöbor. Mycket konserter, kulturevenemang och krogar av klass! Således inget för random rednecks.

Hade jag varit kriminell hade jag dock undvikit Malmö eftersom dessa är rätt hårdföra här, dock inget jag behöver bekymra mig om eftersom de primärt ger sig på varandra.

När man läser den här tråden skulle man kunna förledas att tro att svenskar består av en samling sköra ängsliga porslinsdockor, men så påminner man sig om att de bara råkar vara så att de samlas på trådar likt denna och utgör inte ett statistiskt relevant underlag.
Malmö är en stad med stora ekonomiska underskott och klarar inte att stå på egna ben.Utan måste hållas under armarna av dom du kallar för porslindockor.
Citera
2016-08-03, 12:33
Medlem
pandark23s avatar
Har bott i Malmö i 12 år och har personligen inte upplevt några problem med blattarna annat än estetiskt varken på Nydala eller Seved så problemen får man läsa om i media. Nä problemet i Malmö är den vita PK-vänstern som anser sig ha rätt att styra och ställa på möllevången, deras snack om att alla ska få vara med är ren lögn i praktiken.
Citera
2016-08-03, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pandark23
Har bott i Malmö i 12 år och har personligen inte upplevt några problem med blattarna annat än estetiskt varken på Nydala eller Seved så problemen får man läsa om i media. Nä problemet i Malmö är den vita PK-vänstern som anser sig ha rätt att styra och ställa på möllevången, deras snack om att alla ska få vara med är ren lögn i praktiken.

Alla ska vara med och dela det andra har ackumulerat så att man har så man kan handla knark och smuggelcigaretter av muslimerna och så undrar alla var all denna grova kriminalitet kommer ifrån? Varför det svävar en polishelikopter under hela Malmöfestivalen. Ja, det kan man undra.
Citera
2016-08-03, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ascheberg
24-årig kvinna anmäld kidnappad

En småbarnsmamma är misstänkt kidnappad i Malmö. Enligt anmälan blev hon intvingad och bortförd i en bil i tisdags på Värnhem – hennes familj krävs på 500 000 kronor.

Betalas pengarna inte inom tre dygn kommer han aldrig att få se sin dotter igen, enligt anmälan.

Enligt polisen misstänks det vara oenighet mellan två familjer som ligger bakom bortförandet.
– Det finns en historik med bråk mellan familjerna där det finns pågående utredningar, säger Malmöpolisens presstalesperson Ewa-Gun Westford.

http://www.sydsvenskan.se/2016-08-03/24-arig-kvinna-anmald-kidnappad

Känns verkligen som det är normalt att kidnappa en person mitt på ljusa dagen men detta är vardagsmat i Malmö. Nu har detta fenomen flyttat in till centrala delarna i takt med att man ger bort lägenheter till pack i innerstan. De som sköter sig finns det inga lägenheter eller resurser för men kriminella kan välja och vraka. Annars dras rasistkortet fram.
Citera
2016-08-04, 12:40
Medlem
Som vanligt när det gäller Malmö här på fb verkar det inte vara någon från Malmö som skriver. Är född & uppvuxen här, är helt svensk och jag bor i centrala Malmö. Har ni nån frågor så kan jag försöka svara utifrån mitt perspektiv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in