Citat:
Ursprungligen postat av
Frank.Einstein
Har haft några underbara veckor i Malmö nu i sommar. Skön bra stämning på de flesta ställen man går till, en kosmopolitisk accepterande miljö, där folk är stolta över att vara malmöbor. Mycket konserter, kulturevenemang och krogar av klass! Således inget för random rednecks.
Hade jag varit kriminell hade jag dock undvikit Malmö eftersom dessa är rätt hårdföra här, dock inget jag behöver bekymra mig om eftersom de primärt ger sig på varandra.
När man läser den här tråden skulle man kunna förledas att tro att svenskar består av en samling sköra ängsliga porslinsdockor, men så påminner man sig om att de bara råkar vara så att de samlas på trådar likt denna och utgör inte ett statistiskt relevant underlag.
jag vet inte under vilken sten du tittat fram under men jag antar att du är ett småstadspatrask med matchande intellektuell kapacitet. Ställ dig på Södervärn ett par minuter eller om du har kuk och ta dig till Seved så får du se vad som händer där under dagtid. Om du inte har stake till det så kan du ta en promenad till Jesusparken och titta på hur afrikaner säljer knark helt öppet och de som ligger i gräset solar inte utan de är så utslagna av knarkruset att de slocknat. Många gånger ligger det sprutor i gräset i parken och lite varstans. I ett område som vänsterorienterade och offentliganställda i Malmö anser vara en modellstadsdel.
Sedan tycker jag att du ska hänga kvar i Malmö under festivalen. Måste vara den enda festivalen i Europa där det hänger en polishelikopter i luften fram till 24 under hela festivalen och har gjort så ialla fall de seneste fem-sju åren. Anledningen till det är den extrema brottsvåg som uppstår när muslimer väller in i centrala delarna av stan och tar för sig. Tittar du i festivalprogrammet upptäcker du att man har minst två rätt stora annonser där det görs reklam för kampsport och självförsvar. I en lugn och fin stad tycker man att det inte finns anledning att locka barn till självförsvarskurser men allt detta tror jag en normalbegåvad människa kan observera och komma fram till för egen maskin förutom inavlade patrask med begränsad förmåga och intellekt.