2016-04-09, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
man får en massa folk som varit medicinskt eftersatta, gynekologiska sjukdommar- omskurna kvinnor,
diabetes, hjärtsjukdomar, cancer, njursjukdomar,

bäst tjänar just nu tandläkare, de har sin skördetid

svensk sjukvård hade brist på läkare innan hundratusentals invällare kom till Sverige

snart kommer man få enorma problem i äldrevården, många åldringar kommer till Sverige
Sverige är ljusår bättre än fattiga skitlandet Polen. Massflykt från Polen och polackerna tar skitjobben som engelsmän etc inte vill göra.
Citera
2016-04-09, 14:53
Medlem
Christopher.s avatar
Kanske ta en tur till Malmö i sommar, Sveriges las vegas, knark, horor och dobbel samt allmän misär , min enda erfarenhet av malmö är att sova på en rastplats, fick besök av polisen som var och letade efter bögar i skogen, verkar vara en helfestlig stad.
Citera
2016-04-09, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Christopher.
Kanske ta en tur till Malmö i sommar, Sveriges las vegas, knark, horor och dobbel samt allmän misär , min enda erfarenhet av malmö är att sova på en rastplats, fick besök av polisen som var och letade efter bögar i skogen, verkar vara en helfestlig stad.

Om du umgås med kriminella bögar i skogen då finns det risk att snuten tar dig för en kriminell bög. Tycker att den ekvationen är ganska enkel att förstå. Om du har kuk så ska du åka till Seved. Det är där de allra vidrigaste och äckligaste finns och kommer ifrån. Jag har aldrig varit så äcklad som då jag varit förbi där. Måste vara Sveriges skitigaste och mest brottsliga stadsdel.
Citera
2016-04-09, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dilanapak
Om du har kuk så ska du åka till Seved. Det är där de allra vidrigaste och äckligaste finns och kommer ifrån. Jag har aldrig varit så äcklad som då jag varit förbi där. Måste vara Sveriges skitigaste och mest brottsliga stadsdel.

Bärandes en T-tröja med texten I LOVE ISRAEL.
Minns hur det gick för mannen som råkade ha en israelisk flagga i fönstret.
http://www.sydsvenskan.se/malmo/misshandeln-pa-seved-utreds-inte-som-hatbrott/
Citera
2016-04-09, 22:53
Medlem
ErikavPommacs avatar
Den politiskt korrekta intelligensaristokratin på SDS kommer med en lösning för terroristnästet Malmö.
Citat:
Olle Lönnaeus: Malmö måste jobba hårt mot radikalisering
http://www.sydsvenskan.se/sverige/olle-lonnaeus-fallet-osama-krayem-visar-att-malmo-maste-jobba-hart-mot-radikali/
Citera
2016-04-10, 04:21
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikavPommac
Den politiskt korrekta intelligensaristokratin på SDS kommer med en lösning för terroristnästet Malmö.

http://www.sydsvenskan.se/sverige/olle-lonnaeus-fallet-osama-krayem-visar-att-malmo-maste-jobba-hart-mot-radikali/

Har Olle gått och blivit rasist?

Citat:
Han ska inte ha varit den ende ”svensken” i cellen.

Är väl inte särskilt PK att sätta citationstecken runt en slik person.
Citera
2016-04-10, 07:37
Medlem
laxen69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dilanapak
Skånetrafiken införde en extra avgift (10kr per köp) nyligen när man betalar sin resa på regionsbussen med kreditkort. Om man handlar en resa för 40kr så kostar den resan 50 kr inkl. den extra avgiften. 25% mer kostar resan i ett slag. Någon måste betala för alla dessa horder av muslimska våldtäktsmän och patrask som "jobbar" åt Malmö stad och fått sina jobb utifrån vem man legat med.

Märkligt, trodde denna extraavgift nu mer var förbjuden.
Pizzerior och kiosker får nämligen inte ta ut en extra avgift vid kreditköp. Min lokala pizzeria vände dock på saken och gav 5kr rabatt till alla som betalade kontant.
Citera
2016-04-10, 09:29
Medlem
rex144s avatar
äntligen har Rosengård fått sin egen terrorist, han är gripen i Belgien,

Molenbeck + Malmö = sant

Det är spännande att se hur Malmö berikas, snart finns det inga svenska stadsdelar,

Malmö översvämmas, Rosengård sväller och sprider sig mot centrum, "sväljer" på vägen andra stadsdelar, sofielund, möllevången, triangeln,

Lindängen sväller från andra hållet,
Citera
2016-04-10, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av martinator
Bärandes en T-tröja med texten I LOVE ISRAEL.
Minns hur det gick för mannen som råkade ha en israelisk flagga i fönstret.
http://www.sydsvenskan.se/malmo/misshandeln-pa-seved-utreds-inte-som-hatbrott/

Ett annan koncept kan vara att ha: "I hate muslims" eller "I hate Seved white trash" alternativt :"I hate drug dealing islamists/criminals". Ha med dig kameran, var beredd på att de börjar jaga dig (de trakasserar vita oavsett) för de lär dra fram sina vapen. Något annat klarar de inte av med sin muslimska superintelligens.
Citera
2016-04-10, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laxen69
Märkligt, trodde denna extraavgift nu mer var förbjuden.
Pizzerior och kiosker får nämligen inte ta ut en extra avgift vid kreditköp. Min lokala pizzeria vände dock på saken och gav 5kr rabatt till alla som betalade kontant.

Det är inte märkligt i Malmö. I Malmö får man sina jobb utifrån vem man sugit av eller vem som tagit en i avgasröret och då är det norm att de mest korkade får bestämma om saker som hade ratats av de mest kompetenta. Så är det i Malmö. Alla de som inte är inavlade patrask och har hjärna har flytt ghettot för länge sedan.
Citera
2016-04-11, 19:10
Medlem
En 29-årig asylsökande man från Kuwait försökte en kväll i början av mars råna en kvinna i Malmö på hennes mobiltelefon. När han inte lyckades tilltvinga sig telefonen krävde han istället att kvinnan skulle ha sex med honom. Han har nu dömts till fängelse för rånförsök och sexuellt ofredande.
Läs mer....

http://avpixlat.info/2016/04/11/nar-ranforsoket-misslyckades-kravde-den-asylsokande-sex-med-offret/

Och Asylsvenskan mörkar i vanlig ordning
Citera
2016-04-11, 23:57
Medlem
Bollregs avatar
2 EU-gnuggare anhållna.
Citat:
Två kvinnor har anhållits, misstänkta för de senaste stölderna där män blivit gnuggade på av främmande kvinnor.

http://www.sydsvenskan.se/malmo/tva-gnuggare-anhallna/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in