2015-05-12, 03:21
Medlem
Jag undrar om det finns någon ovinklad statistik på hur många av Malmös invånare som är av utländsk härkomst, alltså även andra och tredje generationens invandrare inräknade?
Som det ser ut på sta´n nu så tror jag att antalet äkta svenskar är mindre än 20 %, kan det stämma?
Citera
2015-05-12, 04:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gothicat
Jag undrar om det finns någon ovinklad statistik på hur många av Malmös invånare som är av utländsk härkomst, alltså även andra och tredje generationens invandrare inräknade?
Som det ser ut på sta´n nu så tror jag att antalet äkta svenskar är mindre än 20 %, kan det stämma?

Nej. Men visst, går du på stan arbetstid så är det väldigt många blattar, sen "hänger" inte vuxna svenskar på stan såsom blattarna gör. Gå 200 meter väster om gustav till kungs/slottsparken en somig dag så ser du direkt ett helt annat klientel. Går du genom hela parken till mariedalsvägen så pang - blattarna lyser med sin frånvaro. Kontrasten är total.
Citera
2015-05-12, 06:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gothicat

https://affes.wordpress.com/2014/07/01/utlandsk-bakgrund-i-majoritet-i-malmo/

Källa SCB.se
Citera
2015-05-13, 07:30
Medlem
Ship to gaza kom till Malmö så lämpligt.Här förenas vänstern med araber i sitt hat till Israel.Den skäggige Svenska kommunnisten brukar står på gustavadolfs tog var också med.Se bilder...........

http://www.skd.se/2015/05/12/ship-to-gaza-togs-emot/
Citera
2015-05-13, 12:41
Medlem
Hur är läget vid Rasmusgatan? Det var en massa liv kring 2010-2011 men sedan har det varit tyst. Har det blivit lugnt? Vad har hänt?
Citera
2015-05-13, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NitsirK72
Välkommen till Malmö väster om typ Kronprinsen, här är det 95% svenskt.

Eller västra hamnen dit Malmös starke man flydde, flydde resultatet av sin egen politik.
Citera
2015-05-13, 15:50
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ascheberg
Nytt tiggarläger vid Tullstorpsstigen någon som vet var detta ligger? Mer skattemedel är i rullning.

Kör Sallerupsvägen ut mot Barahållet. I rondellen efter att du ser området med Astrid Lindgren namn på gatorna på din högra sida, svänger du in till höger. Där hittar du den stigen. Låg förr ett lastbilsåkeri där vid en vit villa. Vet inte om den är riven numera eller kvar.
Citera
2015-05-13, 15:57
Medlem
http://www.svt.se/nyheter/regionalt/skane/tiggeri-kopplas-till-manniskohandel

Malmö Tiggeri kopplas till människohandel.Hoppas ni är stolta att gynna dessa parasiter.
Senast redigerad av ascheberg 2015-05-13 kl. 16:09.
Citera
2015-05-13, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Kör Sallerupsvägen ut mot Barahållet. I rondellen efter att du ser området med Astrid Lindgren namn på gatorna på din högra sida, svänger du in till höger. Där hittar du den stigen. Låg förr ett lastbilsåkeri där vid en vit villa. Vet inte om den är riven numera eller kvar.

Tack då vet jag, och då kan vi räkna med en sanering av Gyllins trädgård inom en snar framtid naturligt vis med skattemedel.
Citera
2015-05-13, 16:11
Medlem
rex144s avatar
vad göra zigeanrföreningar i Malmö? de är helst tysta,

många zigenare är anställda där som "lärare" och brobyggare,

dessa föreningar får en massa bidrag, jag undrar om de hjälper sina landsmän?
Citera
2015-05-13, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
vad göra zigeanrföreningar i Malmö? de är helst tysta,

många zigenare är anställda där som "lärare" och brobyggare,

dessa föreningar får en massa bidrag, jag undrar om de hjälper sina landsmän?

Ja en del har stora hus borde gå in en hel del i dessa kan man tycka.
Citera
2015-05-13, 16:19
Medlem
rex144s avatar
Jag känner till 5-6 stora villor i Malmöområdet där det bor zigenare, de borde åtminstone låta några tiggare tälta på deras tomtar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in