Citat:
Ursprungligen postat av Orzion
Mina ögon är rätt öppna och verkligheten säger mig att visst invandrare begår brott precis som andra grupper och visst ibland begår de till och med mer brott men de är fortfarande i enorm minoritet emot alla de trevliga, vänliga och snälla invandrare som aldrig begått ett våldsbrott och aldrig skulle kunna tänka sig att begå ett. Jag är inte bered att döma ut stora grupper om man nu vill kalla invandrare för en homogen grupp efter ett fåtals aktioner som majoriteten i gruppen dessutom fördömer.
Nej men det håller jag ju med dig om. Det gör ju i princip varenda Sverigedemokrat också. Så vad är problemet? Jo, grovt överrepresenterade invandrare som begår brott. INTE laglydiga invandrare, svenskar, tyskar, whatever. Det fattar väl alla?
Men att gräva ner sig i PK-ism och säga att Malmö är en fin stad utan problem är ju bara otroligt fåfängt och trångsynt och hjälper ju inte till alls att fixa dom enorma problem som Malmö har nu.
Malmö VAR en mångkulturell stad som var känd som norra Europas största HBT stad, osv. Här bodde kinerser, vietnameser, turkar, bosnier, fransmän, judar, osv, osv. Numera mördas homosexuella på öppen gata, judar jagas och trakasseras öppet och alla icke-muslimer flyr staden i en utflyttningstakt som inte har skådats i någon annan stad sen andra världskriget. Dom enda som fortfarande flyttar IN i staden är muslimer, mestadels från mellanöstern och norra Afrika. 30% av stadens medborgare är numera muslimer från mellanöstern och ökar i en våldsam takt.
Det är inte mångkultur.
Det är muslimsk
monokultur.