Citat:
Ursprungligen postat av AllaOlikaAllaLika
1) Man bygger ju inte t.ex järnvägar och motorvägar som inte är samhällsekonomiskt lönsamma.
2) Jaså, du bor i dalarna. Då tycker jag att det är märkligt att du klagar så mycket på Malmö. Har du någon besökt Malmö någon gång? Bilden av Malmö som stad är nämligen väldigt negativ, det skrivs ofta i Malmö om hur destruktiva gäng terroriserar staden. Men själv tycker jag att det är en väldigt överdriven och förenklad bild som sprids om Malmö. Malmö är en mysig stad, så länge man inte springer in på motorcykel kubbarna.
3) Jag får nazi associationer av den texten. Min kommentar är att jag inte tror att ni kan få igenom ett maktbyte på det viset igen. Västvärlden har lärt sig, både regeringen och befolkningen vet hur man ska agera i ett nödläge orsakat av terrorister.
1) Med kulturmarxistisk logik, så blir det väll då att helt enkelt svälta ut ungarna, istället för att som nu ge frukost, då de barn med icke-europeisk påbrå knappast kommer från "lönsamma" familjer.
Personligen föredrar jag att man gör en sådan reform tillgänglig för ALLA barn i Sverige.
2) Jag bor inte i Malmö, det är helt korrekt.
Jag har dock släktingar som bor kvar där och jag själv tillbringade förr mycket tid i Malmö.
Jag är väldigt säker på att du och jag har olika uppfattning om hur "mysigt" Malmö är idag.
På tal om var vi bor.. jag är rätt säker på att jag tidigare frågade dig om du lever som du lär, dvs bor i ett multikultursområde, men av någon konstig anledning så glömde du bort att svara?
3) Så tråkigt att du får sådana associationer, det kan inte vara lätt för rabiat vänsterpack och feminister att se dödsnazister under varje sten, men det är ju symptomatiskt för er, delar man inte er störda världsbild så är man ju per automatik "nazist".
Västvärlden/Sverige har tyvärr inte lärt sig, då hade man ju redan rensat Malmö, inte sant?