Citat:
Ursprungligen postat av martin79
Eller hur

men hon bor i ett bra Malmö-område, såsom jag = Malmö är fan bra där svenskar bor!
Frågan var ju egentligen när Malmö som stad precis som Chicago uppnår den så kallade kritiska punkten när man står upp järnstängsel runt de områdena eller flyttar. Det finns ju redan ett antal adresser i Malmö som är 100% segregerade redan. Men Kaoz-Blatteriet tränger sig ju in överallt förr eller senare.
På min nuvarande adress bodde det inte en enda kaoz-blatte förut, sedan fick de fäste i en lägenhet tvärs över gården. Nu är det säkert 20 blattefamiljer med medföljande förstörelse, tvättstuge-kaos och Jalla Jalla, sno cykeln för alla! Vi letar nytt nu, vi står inte ut med det eviga gapet och skriket på gården.
Och vad den där klotmongot "AllaOlikaAllaLika" säger bryr jag mig inte om, någon som citerar Repaluu i invandringsfrågor eller några frågor överhuvudtaget borde ju sättas på någon sorts medicinering.
När hyresvärdarna tröttnar på att husera MENA-dräggen och bara skiter i att laga förstörelsen. För de vet ju att en lagad lampa blir kaoz-blattad egen efter en timme eller i bästa fall efter en vecka.