2012-01-01, 21:53
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haystak
faktiskt definitivt roligare än vanlig tråkig svensk nyår

Jag föredrar ett svenskt "tråkigt" nyår faktiskt. Men om du vill agera måltavla för raketer så kan jag alltid berika dig med trots att jag är svensk.

Mest absurt är att det inte ens är nyår för musslorna. De är som vanligt bara ute för att förstöra.
Senast redigerad av Mad monk 2012-01-01 kl. 22:03.
Citera
2012-01-01, 22:43
Medlem
KapabelApas avatar
Malmö är Sveriges vänsterstad #1

Så här går det när man låter kommunister/marxister styra en stad. Här har ni beviset, Al Malmoe!

Skottlossningar, sprängdåd, bilbränder, upplopp, överfallsrån och överfallsvåldtäkter varenda jävla dag. Multikultur? Ja, om vänstern får välja!
Senast redigerad av KapabelApa 2012-01-01 kl. 22:56.
Citera
2012-01-02, 01:00
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ascheberg
15-åring skjuten i huvudet och bröstet med ett okänt antal skott på Ramels väg inatt.

Han är död nu. Avled för ett tag sen.

Tragiskt, men på något sätt är detta väldigt symboliskt för nya Malmö. Året inleds med ett blodigt mord i det mångkulturella Rosengård.
Citera
2012-01-02, 02:53
Medlem
rex144s avatar
Rosengård är faktiskt ett positivt exempel !

tänk på alla konflikter i världen, på Rosengård finns de alla representerade,
, somalier, araber, juggar, albaner, zigenare,
afganer, etc.
enorm arbetslöshet, fattigdom, trångbodhet,
ett multikulti getto
Citera
2012-01-02, 19:54
Medlem
0Thor0s avatar
http://www.sydsvenskan.se/malmo/article1597356/Hani-19-rdquoDet-blir-varre-och-varrerdquo.html

Typiskt minoriteter, de ser inte utanför sina strukturer, det spännande och exotiska som mångfalden medför.
Intressant är att de beskriver tre steg, frågan blir om steg 4 blir automatvapen kanske?
Citera
2012-01-03, 03:48
Medlem
revodnebs avatar
Kvinna med barnvagn rånad

Men fucking hell - jag ger upp! Var ska jag flytta någonstans, funderar just nu på Finland alternativt Tyskland (norra delen). Ungern är givetvis ett alternativ för min del, känns dock väldigt långt om jag ska delta i ett inbördeskrig - tips?

Nu bor jag inte i Malmö längre, men inte långt ifrån. Hur fan orkar man bo i Malmö ens?
Citera
2012-01-03, 07:45
Medlem
>>Gåtan<<s avatar
Sjukt, sjukt är bara förnamnet.

Kronjuvelen utmärker sig igen.
Citera
2012-01-03, 10:33
Medlem
Det bästa med Malmö är yttre ringvägen!
Citera
2012-01-03, 11:25
Medlem
Haha, vilka av er bor i Malmö? Jag bor själv där och känner mig nästintill aldrig otrygg. Brukar röra mig i centrum och runt Möllan på kvällarna. Bor dock i västa innerstaden. Givetvis hänger jag inte på Herrgården mitt i natten men annars överlever jag ganska bra. Malmö har en del skit men ni överdriver ganska bra. Ni beskriver det som att de inte går att bo i staden längre och att folk måste panikfly ut ur kommunen. Tagga ner fb-nazis. (Och nej, jag röstar inte rött.)

Visst finns det otrygga områden i Malmö som Rosengård. Men jag har kompisar som bor i "lilla" Rosengård som heter Krocksbäck och de trivs utmärkt. De har bott där länge och en av killarna är faktiskt svenskar. Det finns absolut en alldeles för stor organiserad brottslighet här men kan verkligen inte påstå att den "stör" mitt liv. Sen har vi ju oxtokiga svenskar också. Till exempel Mangs.

Sen kostar vår Kebab 30 kr och Falafel 20. Så de finns alltid något positivt med stan höhö...
Senast redigerad av Malmoes 2012-01-03 kl. 11:31.
Citera
2012-01-03, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmoes
Haha, vilka av er bor i Malmö? Jag bor själv där och känner mig nästintill aldrig otrygg. Brukar röra mig i centrum och runt Möllan på kvällarna. Bor dock i västa innerstaden. Givetvis hänger jag inte på Herrgården mitt i natten men annars överlever jag ganska bra. Malmö har en del skit men ni överdriver ganska bra. Ni beskriver det som att de inte går att bo i staden längre och att folk måste panikfly ut ur kommunen. Tagga ner fb-nazis. (Och nej, jag röstar inte rött.)

Visst finns det otrygga områden i Malmö som Rosengård. Men jag har kompisar som bor i "lilla" Rosengård som heter Krocksbäck och de trivs utmärkt. De har bott där länge och en av killarna är faktiskt svenskar. Det finns absolut en alldeles för stor organiserad brottslighet här men kan verkligen inte påstå att den "stör" mitt liv. Sen har vi ju oxtokiga svenskar också. Till exempel Mangs.

Sen kostar vår Kebab 30 kr och Falafel 20. Så de finns alltid något positivt med stan höhö...
Det handlar inte bara om trygghet det handlar mer om trivsel, civiliserade människor trivs inte att vistas eller bo där invandrarna är för många och det kommer att leda till segregering och till slut kommer många områden i Sverige påminna om invandrarnas ursprungsländer.

Det var samma sak med Tensta och Rinkeby, av dom jag känner som bott där har nog ingen blivit fysiskt skadad men dom vill inte bo i områden som påminner om tredje världen eller där olika etniska grupperingar motarbetar varandra.

Om allt fortsätter som det gör nu kommer Sverige om 50-100 år vara ett fattigt skitland
Citera
2012-01-03, 12:30
Medlem
rex144s avatar
det är inte bara invandrarna men även inflyttade bondtölpar från Veberöd, Tollarp,Höör, etc.

de grymtar på skånska som grisar+ snus i käften, en plånbok med kedja... hehe
eller så klär de sig fint och låtsas vara stadsfolk,
90% av alla svenskar i Malmö är arbetarklass partask, en -två generationer tillbaka arbetade de som hjon en på fabrik,
Citera
2012-01-03, 12:38
Medlem
tryffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmoes

Enligt statistiska centralbyrån och samtliga politiker flyr alla som arbetar och betalar skatt malmö. Men det har du missat antar jag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in