2010-02-05, 22:04
Medlem
vilsenYnglings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Consentido
Som etniskt svensk kvinna känner jag mig oerhört osäker i Malmö.
Var man än går är det alltid någon jävla muslim eller annat oidentifierbart skräp.
Svenskar är rarespawn i Malmö.
+ bild på en älva (från Warcraft gissningsvis)...

Är du upptagen eller?
Citera
2010-02-05, 22:05
Medlem
vilsenYnglings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 010f
självklart beror det ju på kultur också men det blir ju inte bättre av att som merparten av de som hänger här undviker dom och skiter på sig av rädsla bara dom kommer nära. om nån tycker illa om dig svarar du inte med kärlek eller? men problemet är mycket mer komplext än så, det är ju en evighetsdiskussion som man kan vrida och vända på hur mycket som helst.

men om folk härinne verkligen är över 18 så tycker jag vi har ett minst lika stort problem med svenskarna och hur de resonerar, möjligtvis utbildningen. trångsyntare och mindre egentänkande människor än här får man ju leta efter. att rösta på sd för att ta ett exempel för att lösa invandrarfrågan är ju rätt efterblivet. varför skulle jag lägga min röst på några fd mobbade, obildade bönder som vill ge tillbaka på folk? så att dom ska få makten över oss? det gör er till minst lika stora parasiter på sverige som de stökiga invandrarna. tänk lite längre för fan. '

Bra inlägg om konflikterna btw. det stämmer..
Öh, det är alltså efterblivet att rösta på partier som tar upp och behandlar frågorna du vill förändra i samhället genom det representativa demokratiska systemet...
Citera
2010-02-05, 22:07
Medlem
JAMs avatar
Citat:
självklart beror det ju på kultur också men det blir ju inte bättre av att som merparten av de som hänger här undviker dom och skiter på sig av rädsla bara dom kommer nära. om nån tycker illa om dig svarar du inte med kärlek eller? men problemet är mycket mer komplext än så, det är ju en evighetsdiskussion som man kan vrida och vända på hur mycket som helst.

men om folk härinne verkligen är över 18 så tycker jag vi har ett minst lika stort problem med svenskarna och hur de resonerar, möjligtvis utbildningen. trångsyntare och mindre egentänkande människor än här får man ju leta efter. att rösta på sd för att ta ett exempel för att lösa invandrarfrågan är ju rätt efterblivet. varför skulle jag lägga min röst på några fd mobbade, obildade bönder som vill ge tillbaka på folk? så att dom ska få makten över oss? det gör er till minst lika stora parasiter på sverige som de stökiga invandrarna. tänk lite längre för fan. '

Du generaliserar lite mer tack. Jag tror att du missade... nej, det gjorde du inte förresten.
Citera
2010-02-05, 22:11
Medlem
naughtyboy72s avatar
Spana in denna site om Malmö.

http://somjagserdet68.wordpress.com/
Citera
2010-02-05, 22:11
Medlem
Hamburg1.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gasspis
Direkt rapport från Malmö:

Om du ska till Malmö så gäller följande:

1. Kolla dina livförsökringar
2. I förväg är de bra om du vet var närmaste sjukhus finns.
3. 3-4 språklexikon är alltid smart att ha med sig.
4. Kondomer. Förr eller senare blir du våldtagen kan vara smart att skydda sig.
5. Skit i att ta med dig svenska pengar. De är guld och US-dollar som gäller.
6. Gör nått sorts testamente, underlättar för dina anhöriga.
7. Skottsäker väst och hjälm , munskydd, hörselskydd är inte helt att ha med sig på resan till Malmö
8. Är du kvinna, dagenefter piller/ p-piller / spiral är standard så du slipper efter våldtäkten göra abort.
9. Dyra kläder, smycken telefoner kan du lämna hemma så slipper du bli rånad.
10. Lämna telenummer till bårhus och sjukhus till anhöriga, praktiskt men inte ett måste.
11. Gps är bra så länge du inte blir rånad. Ingen kan svenska så har du inte tolk och hittar dåligt i Malmö är Gps en hjälp eller kartor av staden.
12. Pass. Skulle jag nog säga är ett måste så du inte blir utvisad från landet.
13. Gå alltid längshusväggar, minst risk att bli mål för krypskyttar.

Ja de var nog vad jag kan hjälpa dig med.
HAHAH det var klockrent!
Citera
2010-02-05, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vilsenYngling
Öh, det är alltså efterblivet att rösta på partier som tar upp och behandlar frågorna du vill förändra i samhället genom det representativa demokratiska systemet...

Men det är ju det enda dom tar upp och bryr sig om, resten är ju bara skit. Jag vill att något parti som håller högre nivå ska ta upp det för det finns väl ingen som tänker själv som ser dom som seriösa eller har jag missat något?

Varför röstar inga vuxna eller välutbildade på SD? Funderat på det någon gång?
Citera
2010-02-05, 22:23
Bannlyst
Citat:
+ bild på en älva (från Warcraft gissningsvis)...

Är du upptagen eller?

Ja, det är Lady Sylvanas från WoW (kanhända från warcraft, vet ej..)
Och jag är upptagen.
Sorry för OT.

Om du inte är Svensk själv är jag föga intresserad, jag är ingen rasförrädare!
Citera
2010-02-05, 22:24
Medlem
L0darens avatar
Citat:

Det där snacket om kärlek låter som något slags nykristet tjaffs. Jag föredrar att använda ordet respekt. Och visst det vore fint om alla bemötte varandra med respekt. Men jag kan knappast säga att jag inte rynkar på näsan när jag ser diverse spökklumpar, skräniga araber och annat lösk på gator, torg, buss och tunnelbanor. Det är inte deras utseende som stör mig i första hand utan deras beteende. Jag är väl en intolerant jävel men efter 26 år så börjar man bli jävligt trött på skiten..och då händer det även att man drar andra över samma kam. Det är en fördom ja, men det är också naturligt att ha fördomar när man ständigt får dessa bekräftade.
Däremot är jag oftast artig vid tilltal och är någon vänlig mot mig är jag vänlig tillbaka. Det tillhör ett civiliserat beteende.

Din analys av SD är ungefär samma sak som att jag skulle påstå att alla blattar är outbildade våldtäktsmän som bara vill åt våra bidrag. Vad hände med den "kärleken" du nyss förespråkade?
Komiskt hur ni kan tala er varma om respekten och om faran med fördomar men samtidigt tvekar ni inte att tala om SD-sympatisörer(i dagens läge långt över 300 000 människor) på det sätt som ni gör.

Du får också ta och tänka efter lite grann.
Citera
2010-02-05, 22:26
Medlem
vilsenYnglings avatar
Citat:
Ja, det är Lady Sylvanas från WoW (kanhända från warcraft, vet ej..)
Och jag är upptagen.
Sorry för OT.

Om du inte är Svensk själv är jag föga intresserad, jag är ingen rasförrädare!
Det är värre än så, jag är ett blandbarn.

Svensk, och, och, jag kan knappt säga det: Dansk!
Citera
2010-02-05, 22:27
Bannlyst
Citat:

Jag blir fan mörkrädd när jag läser ditt inlägg..
Hur fan kan du anse det efterblivet att vilja skapa en ordning i detta rådande kaos?
Tycker du att vi har en väl fungerande integrationspolitik?

Bara för att du gör som alla verklighetsfrånvarande PK Svenskar, blunda för sanningen och köra huvudet i sanden..Ack ack..

Gör om, gör rätt!
Citera
2010-02-05, 22:29
Bannlyst
Citat:
Det är värre än så, jag är ett blandbarn.

Svensk, och, och, jag kan knappt säga det: Dansk!

Men då är du ju iallafall ingen kulturberikare eller skäggbarn
Är du Muslim? Om svaret är nej på den frågan kan jag tänka mig att bekanta mig med dig!
Citera
2010-02-05, 22:33
Medlem
vilsenYnglings avatar
Citat:
Men då är du ju iallafall ingen kulturberikare eller skäggbarn
Är du Muslim? Om svaret är nej på den frågan kan jag tänka mig att bekanta mig med dig!
Det skulle vara trevligt, men du låter som en slags white supremacist, är det vitt så är det bra alltså. Den uppfattning håller jag inte mycket övers för. Är snarare en traditionalist själv. Det blir gnistor när vi möts. Negativa sådana, tråkigt nog.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in