Citat:
Ursprungligen postat av Omregistrerad
Precis. Husen är helt normala till storleken, likaså lägenheterna. Det finns ingenting i området som sticker ut arkitektoniskt jämfört med femtioelva andra likadana enkelriktade gator i Malmö. Det är inte området och fastighetsägarna det är fel på, det är människorna som befolkar det. Små snikna privatvärdar finns överallt i Malmö, men slummen i Seved är helt unik.
Du, ta och fråga några av dina svenska grannar om de har haft det lika problemfritt i området i tio år.

Ytterligare en dum jävel som inte bemödat sig att läsa mina inlägg i tråden..
Jag är av brittisk härkomst, och jag ser mer svensk ut än de flesta svenskar..
Jag är född och uppväxt i Malmö och pratar helt utan någon form av brytning, min verbala kapacitet överstiger för det mesta de flesta svenska vänner jag har och det finns inte en jävel som hade kunnat peka ut mig som blatte, varken av att se på mig eller höra mig prata.. Och mitt efternamn är inte precis abdullah eller va araber nu har för efternamn..
de grammatiska fel och så vidare jag har här beror helt på lathet och att jag helt enkelt inte bryr mig om att skriva som om det vore en uppsats när det bara är ett forum på internet..
Så vad är din poäng med att jag ska fråga mina "svenska" grannar? Menar du att de kommer ha en helt annorlunda syn för att de heter Svensson i efternamn?
Hur orkar du ens kommentera när du är så jävla dum? Jag orkar inte ens komma på grova förolämpningar för att förevisa din låga intelligens.. du är helt enkelt bara dum som fan..
Du bor uppenbarligen inte på möllan i Malmö, så varför ens kommentera?
Lika mycket som jag tycker Sverige ska införa dödsstraff för grova brott tycker jag du förtjänar dödsstraff för att helt enkelt förhindra att du avlar dig.