Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
En dos möllan/rosengården kan nog även få en rabiat PK-dåre som dig på bättre tankar det är nog den motmedicin som krävs, fast måste verkligen varenda PK-tok i Sverige bli kraftigt berikad för att förstå vad som håller på att hända?
Möllan är ett mycket trevligt ställe, god öl och mysiga människor.
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte
Nej, det är inte alls en icke-fråga. Nuvarande utveckling har förutspåtts av rasnationalister i årtionden. När det "äntligen" slår in så kommer multikultidrägget krypande och pratar om "icke-frågor". Familjen ville uppleva det mångkulturella paradis (som i verkligheten enbart är en av massmedia regisserad bild av ett socialt och demografiskt helvete) som Malmö blivit. Men som i Dr. Pierces citat för 13 år sedan, så kommer man inte längre kunna sprida de politiskt korrekta lögnerna om ras utan att kontradikteras av verkligheten. Familjen fick en smak av verkligheten - punkt slut.
"Verkligheten" och "sanningen" är ord du hela tiden ploppar ur dig. Jag finner det ytterst obehagligt.
Citat:
Ursprungligen postat av Apocalyptor
Enda anledningen till att du tycker att det är en "icke-fråga" är att du inte vet hur du skall handskas med problemet, utan att du enligt dig själv uttrycker dig rasistiskt.
Känner du igen dig? Tänk om lilla du skulle finna att ett totalt invandringstopp hade löst en hel del relaterade problem, bara tänk på det en stund. Tänk också på hur alla icke-lösningar politiker hittar på, och som du sväljer med hull och hår, samtidigt som du stoppar huvudet i sanden.
Jag har faktiskt använt mig av rasistiska uttryck för att kunna kommunicera med dom djupaste rasisterna. Något jag dock ångrar och har tagit lärdom av.
Citat:
Ursprungligen postat av nero1
Du menar att det är en "icke fråga" när människor känner sig hotade och får stenar etc slängda genom sina fönster... Ok.. då vet vi var du står.

Nu var det väl inte den incidenten vi diskuterade eller har jag missuppfattat?
Till
Nefus_SWE:
Tack! Tack för att du väljer att ignorera mig istället för att spamma kommentarer på mina inlägg med "troll", "jävla PK-idiot" m.fl.