2011-10-07, 19:23
Medlem
Apocalyptors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllaOlikaAllaLika
Jag tycker att denna "nyhet" har fått på tok för mycket utrymme här på flashback. Ryggdunkeriet bland rasisterna är totalt. Meningsmotståndarna som fart illa ska skrattas ut och förnedras. Omoraliskt, men inte förvånade.

Jag bor själv i malmö, inte just i seved men faktum kvarstår att jag bor här och trivs.

Lösning kanske finns i På Gång-boxen, denna fantastiska multilösningen skapad av det dynamiska mångfaldsparadiset Malmö.
Citera
2011-10-07, 19:26
Medlem
Brookuss avatar
Citat:
Jag tycker att denna "nyhet" har fått på tok för mycket utrymme här på flashback. Ryggdunkeriet bland rasisterna är totalt. Meningsmotståndarna som fart illa ska skrattas ut och förnedras. Omoraliskt, men inte förvånade.

Jag bor själv i malmö, inte just i seved men faktum kvarstår att jag bor här och trivs.
Ber om ursäkt. Var inte medveten om att jag riskerade att kränka dig genom tråden
Citera
2011-10-07, 19:37
Medlem
Mad monks avatar
Ja de får vad de röstar på. Konstigt att det aldrig verkar gå bra att integrera svenskar bland invandrare ;vad kan det bero på? Strukturell rasism, utsatthet eller nej! det måste vi blunda för GENETISKA OCH RASLIGA SKILLNADER!
Senast redigerad av Mad monk 2011-10-07 kl. 19:44.
Citera
2011-10-07, 19:42
Medlem
AllaOlikaAllaLikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apocalyptor
Lösning kanske finns i På Gång-boxen, denna fantastiska multilösningen skapad av det dynamiska mångfaldsparadiset Malmö.
Du är såååååå rolig..
Citat:
Ursprungligen postat av Brookus
Ber om ursäkt. Var inte medveten om att jag riskerade att kränka dig genom tråden
Jag känner mig väl personligen inte kränkt men jag anser att det är dags att sluta fokusera på vad vissa individer gör för utalande i ren panik. Ämnet är en icke-fråga och bör behandlas därefter.
Citera
2011-10-07, 19:46
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Du är såååååå rolig..

Jag känner mig väl personligen inte kränkt men jag anser att det är dags att sluta fokusera på vad vissa individer gör för utalande i ren panik. Ämnet är en icke-fråga och bör behandlas därefter.

En dos möllan/rosengården kan nog även få en rabiat PK-dåre som dig på bättre tankar det är nog den motmedicin som krävs, fast måste verkligen varenda PK-tok i Sverige bli kraftigt berikad för att förstå vad som håller på att hända?
Citera
2011-10-07, 19:49
Medlem
Skogsvattes avatar
Citat:

Nej, det är inte alls en icke-fråga. Nuvarande utveckling har förutspåtts av rasnationalister i årtionden. När det "äntligen" slår in så kommer multikultidrägget krypande och pratar om "icke-frågor". Familjen ville uppleva det mångkulturella paradis (som i verkligheten enbart är en av massmedia regisserad bild av ett socialt och demografiskt helvete) som Malmö blivit. Men som i Dr. Pierces citat för 13 år sedan, så kommer man inte längre kunna sprida de politiskt korrekta lögnerna om ras utan att kontradikteras av verkligheten. Familjen fick en smak av verkligheten - punkt slut.
Senast redigerad av Skogsvatte 2011-10-07 kl. 19:52.
Citera
2011-10-07, 19:51
Medlem
Apocalyptors avatar
Citat:

Enda anledningen till att du tycker att det är en "icke-fråga" är att du inte vet hur du skall handskas med problemet, utan att du enligt dig själv uttrycker dig rasistiskt.

Känner du igen dig? Tänk om lilla du skulle finna att ett totalt invandringstopp hade löst en hel del relaterade problem, bara tänk på det en stund. Tänk också på hur alla icke-lösningar politiker hittar på, och som du sväljer med hull och hår, samtidigt som du stoppar huvudet i sanden.
Citera
2011-10-07, 19:55
Avstängd
tramsebyxans avatar
Citat:
Du är såååååå rolig..

Det är kanske dags att fokusera på varför dessa människor har "ren panik"? Men det struntar väl du i eftersom du inte bor på Rasmusgatan. Då är det lätt att kalla det för en "icke-fråga".

Vilket outsägligt förakt du verkar hysa mot de Sevedsbor som hemsöks av de kriminella gängen.
Citera
2011-10-07, 19:56
Medlem
nero1s avatar
Citat:
Du är såååååå rolig..

Du menar att det är en "icke fråga" när människor känner sig hotade och får stenar etc slängda genom sina fönster... Ok.. då vet vi var du står.
Citera
2011-10-07, 20:01
Medlem
Brookuss avatar
Tror dock att de kan botas genom en värdegrundskonsult. Deras inskränkta världsbild bottnar med största sannolikhet i en mycket vag värdegrund...
Citera
2011-10-07, 20:04
Medlem
AllaOlikaAllaLikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
En dos möllan/rosengården kan nog även få en rabiat PK-dåre som dig på bättre tankar det är nog den motmedicin som krävs, fast måste verkligen varenda PK-tok i Sverige bli kraftigt berikad för att förstå vad som håller på att hända?
Möllan är ett mycket trevligt ställe, god öl och mysiga människor.
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte
Nej, det är inte alls en icke-fråga. Nuvarande utveckling har förutspåtts av rasnationalister i årtionden. När det "äntligen" slår in så kommer multikultidrägget krypande och pratar om "icke-frågor". Familjen ville uppleva det mångkulturella paradis (som i verkligheten enbart är en av massmedia regisserad bild av ett socialt och demografiskt helvete) som Malmö blivit. Men som i Dr. Pierces citat för 13 år sedan, så kommer man inte längre kunna sprida de politiskt korrekta lögnerna om ras utan att kontradikteras av verkligheten. Familjen fick en smak av verkligheten - punkt slut.
"Verkligheten" och "sanningen" är ord du hela tiden ploppar ur dig. Jag finner det ytterst obehagligt.
Citat:
Ursprungligen postat av Apocalyptor
Enda anledningen till att du tycker att det är en "icke-fråga" är att du inte vet hur du skall handskas med problemet, utan att du enligt dig själv uttrycker dig rasistiskt.

Känner du igen dig? Tänk om lilla du skulle finna att ett totalt invandringstopp hade löst en hel del relaterade problem, bara tänk på det en stund. Tänk också på hur alla icke-lösningar politiker hittar på, och som du sväljer med hull och hår, samtidigt som du stoppar huvudet i sanden.
Jag har faktiskt använt mig av rasistiska uttryck för att kunna kommunicera med dom djupaste rasisterna. Något jag dock ångrar och har tagit lärdom av.
Citat:
Ursprungligen postat av nero1
Du menar att det är en "icke fråga" när människor känner sig hotade och får stenar etc slängda genom sina fönster... Ok.. då vet vi var du står.
Nu var det väl inte den incidenten vi diskuterade eller har jag missuppfattat?

Till Nefus_SWE:
Tack! Tack för att du väljer att ignorera mig istället för att spamma kommentarer på mina inlägg med "troll", "jävla PK-idiot" m.fl.
Senast redigerad av AllaOlikaAllaLika 2011-10-07 kl. 20:09.
Citera
2011-10-07, 20:07
Medlem
Skogsvattes avatar
Citat:
"Verkligheten" och "sanningen" är ord du hela tiden plopar ur dig. Jag finner det ytterst obehagligt.

Jag förstår att det ibland kan vara obehagligt att stöta på begrepp som man aldrig förr behövt reflektera över.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in