2011-10-07, 15:25
Medlem
AllaOlikaAllaLikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Det kan mycket väl bli verklighet, sjuklövern röstade ju igenom en grundlagsändring (före och efter valet) som tillåter just att man sätter in militären.
Va? Finns det en FB-tråd om detta? Länka gärna isf.
Citera
2011-10-07, 15:56
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllaOlikaAllaLika
Va? Finns det en FB-tråd om detta? Länka gärna isf.

Du vet alltså inte ens om att det skett en grundlagsändring? Politikerna har verkligen lyckats dupera folket...

https://www.flashback.org/t1205855
Citera
2011-10-07, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Du vet alltså inte ens om att det skett en grundlagsändring? Politikerna har verkligen lyckats dupera folket...

https://www.flashback.org/t1205855

Rasistnazisten Illmar får uppbackning från hans parti. Angående det här med att utvisa medborgare, men oj, där avslöjar de sig. Det är alltså INVANDRARE som står för gängkriminaliteten.

http://www.sydsvenskan.se/sverige/article1557569/Partiet-staller-sig-bakom-Reepalus-forslag.html
Citera
2011-10-07, 16:19
Medlem
charkovs avatar
Den korkade Vänstern var inte sena att kritisera Reepalus, klart..

Citat:
Malmö. Vänsterpartiets kommunalråd Hanna Thomé kritiserar Ilmar Reepalus (S) kommentar i dagens Sydsvenskan om Seved, där kommunstyrelsens ordförande säger att fler kriminella som inte har svenskt medborgarskap bör utvisas.
- Jag håller inte med honom. Jag förstår inte ens varför han tar upp det i frågan om situationen i Seved. Du frågar honom i artikeln om han tycker att det är viktigt i sammanhanget och det är det inte, säger Hanna Thomé.]

Länk.
Citera
2011-10-07, 16:42
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charkov
Den korkade Vänstern var inte sena att kritisera Reepalus, klart..

Länk.
Citat:
Han börjar med en analys om att folk som har fel efternamn hamnar i utanförskap, då förstår jag inte att konsekvensen ska bli att man kastar ut folk. Som jag ser det bör man istället eftersträva ett mer jämlikt samhälle.
Om nu utanförskap är det samma som kriminalitet, så vill hon alltså att "äkta" svenskar ska bli kriminella så att skillnaden i brottsstatistik utjämnas?
Citera
2011-10-07, 16:49
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Om nu utanförskap är det samma som kriminalitet, så vill hon alltså att "äkta" svenskar ska bli kriminella så att skillnaden i brottsstatistik utjämnas?

Smart uttänkt eftersoms svenskar ofta är betydligt smartare än en invandrare, så lär de oxå hinna med en hel del brott innan de åker fast.

Bra förslag av Ilmar det lär dock inte gå igenom bara det gamla vanliga flirten med SD och dessa allt digrare skara av väljare.
Citera
2011-10-07, 16:57
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Bra förslag av Ilmar det lär dock inte gå igenom bara det gamla vanliga flirten med SD och dessa allt digrare skara av väljare.
Blev ju samma resultat av ett av hans förra utspel att Malmö skulle sätta stopp för att ta emot fler blattar.
Citera
2011-10-07, 18:52
Medlem
Brookuss avatar
Chocken: PK-folk ville bo multikulti i Malmö - arabnegern visade dem verkligheten!

Mångkulturalistiskt PK-folk levde ut sin dröm och flyttade till Malmö för att ta del av den fantastiska mångkulturella harmonin. "Kosmopolitiska drömmen" kallades det för i deras kretsar.

Men den harmoniska mångkulturella drömmen visade sig stanna vid just drömstadiet . Eller rättare sagt - arabisk/negroid kultur duger inte för detta fisförnäma folk.

Araberna/noggersvenskarna bjöd sedvanligt på den kultur de kan erbjuda. Stenkastning genom rutor, brända bilar, hot och andra myskulturella delikatesser.

Dessa kulturinslag dög tydligen åt PK-folket som ville vara kosmopolitiska på allvar.

Citat:
Drömmen blev en mardröm

Malmö.
En brevbärare utrustad med överfallslarm cyklar på Rasmusgatan. Inne i ett vardagsrum står en bokhylla med två gatstenar som kastats in i lägenheten. De boende kallsvettas när de talar med Sydsvenskan.

Inne i lägenheterna på båda sidor av Rasmusgatan har grannarna mycket att säga. Men de vill inte ha med sina namn i tidningen. En kvinna som hade det för ett år sedan blev så trakasserad att hon tvingades flytta. Hennes bil förstördes, hon hotades, lägenheten bombarderades natt och dag med stenar, lök och ägg.

Inne i ett vardagsrum står en bokhylla med två gatstenar. De har kastats in i lägenheten av det gäng unga killar som enligt grannarna har makten över området.

Flera grannar har bytt glaset i fönstren mot plast. De har funderat på att ha trä istället för glas i både lägenhets- och portfönster.

Innan de boende går hemifrån lägger de ifrån sig allt av värde. Flera har utsatts för rån.

– Jag går aldrig ut på kvällarna längre trots att jag är en aktiv människa. Vi flyttade hit för att vi tyckte att det var kosmopolitiskt och trevligt att bo nära Möllan. Men drömmen har förvandlats till en mardröm. Hur kunde det bli så här?
http://www.sydsvenskan.se/malmo/article1556112/Drommen-har-forvandlats-till-en-mardrom.html

Hur ska vi kunna integreras till det Nya Sverige om t o m kulturfrämjande personer av deras kaliber inte lyckas?
Är de alldeles för inskränkta/rädda/stängda? Är alla svenskar det?
Hur kan denna Integrationschock påverka Integrationen i Malmö?
Citera
2011-10-07, 19:09
Medlem
Skogsvattes avatar
Fy helvete vad trevligt att höra! Detta blir dagens goda nyheter. Profeten Dr. Pierce förutspådde situationen för ett decennium sedan:
Our schools and our cities will become more jungle-like; our popular culture will become more alien, more debased, more Negroid, more Mexican, and more Asian; the behavior of our politicians and our sports and entertainment stars will become more animalistic; our government will become even more corrupt. And White Americans will run out of suburbs to which they can flee. And when they no longer can evade the situation, when they no longer can ignore it, when they no longer can parrot the Politically Correct lies about race without any danger of being contradicted by reality -- then more and more White Americans finally must make decisions about the future they don't want to think about now.
--Dr. William L. Pierce
Citera
2011-10-07, 19:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Brookus
Mångkulturalistiskt PK-folk levde ut sin dröm och flyttade till Malmö för att ta del av den fantastiska mångkulturella harmonin. "Kosmopolitiska drömmen" kallades det för i deras kretsar.

Men den harmoniska mångkulturella drömmen visade sig stanna vid just drömstadiet . Eller rättare sagt - arabisk/negroid kultur duger inte för detta fisförnäma folk.

Araberna/noggersvenskarna bjöd sedvanligt på den kultur de kan erbjuda. Stenkastning genom rutor, brända bilar, hot och andra myskulturella delikatesser.

Dessa kulturinslag dög tydligen åt PK-folket som ville vara kosmopolitiska på allvar.

http://www.sydsvenskan.se/malmo/article1556112/Drommen-har-forvandlats-till-en-mardrom.html

Hur ska vi kunna integreras till det Nya Sverige om t o m kulturfrämjande personer av deras kaliber inte lyckas?
Usch männsikan som flyttat till Malmö har ju blivit rasist
Citera
2011-10-07, 19:16
Medlem
AllaOlikaAllaLikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brookus

Jag tycker att denna "nyhet" har fått på tok för mycket utrymme här på flashback. Ryggdunkeriet bland rasisterna är totalt. Meningsmotståndarna som fart illa ska skrattas ut och förnedras. Omoraliskt, men inte förvånade.

Jag bor själv i malmö, inte just i seved men faktum kvarstår att jag bor här och trivs.
Citera
2011-10-07, 19:16
Medlem
Benkkes avatar
Haha när jag läste den där artikeln igår så satt jag där med ett stor jävla flin, man vet inte om man ska tycka synd om stackarna eller bara skratta åt dom

Jag skyller på medias tystnad. Visat ett flertal artiklar utöver denna till bekanta och dessa stod som fån och gapade. Att sånt här onödigt våld existerade var tydligen ofattbart
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in