Jag kan slå vad om att det var en vit svensk kille.
Du spammar ner hela detta forumet med ditt jävla dravel. Chansen att det skulle vara en svensk malmökille är lika med noll.
För det finns nästan bara uteslutande kriminella blattar i Malmö och annat importerat ohederligt skräpfolk.
Jag besöker Malmö och Möllan varje månad och det är lättare att se förändringarna då,
nu börjar de annars ganska lugna kvarteren med Österlen namn fyllas av ungdomar i gäng.
Man har nu helt klart en attityd , det här är vårt område håll dig borta.
Hur skall detta sluta ?
Jag besöker Malmö och Möllan varje månad och det är lättare att se förändringarna då,
nu börjar de annars ganska lugna kvarteren med Österlen namn fyllas av ungdomar i gäng.
Man har nu helt klart en attityd , det här är vårt område håll dig borta.
Hur skall detta sluta ?
Det har varit gatufest med inslag av könsapartheid på Seved i dagarna, här ser man giftasmogna flickor som blåser såpbubblor.
För att göra en parafras på John Cleese, Delar av Malmö är inte en Svensk stad längre.
Tack Ilmar för det.
Det har varit gatufest med inslag av könsapartheid på Seved i dagarna, här ser man giftasmogna flickor som blåser såpbubblor.
För att göra en parafras på John Cleese, Delar av Malmö är inte en Svensk stad längre.
Tack Ilmar för det.
"– Nu hjälps vi åt att få området mer tryggt genom att äta och festa tillsammans. Ungdomarna som förstör slår aldrig till mot någon de känner."
Dessa ungdomar förstör, rånar, mördar och våldtar då alltså på andra ställen istället. Det är också ett sätt att lösa problemen i en stadsdel. Få de kriminella som bor där att välja andra ställen att göra brott på. Det ser ju bättre ut i statistiken om inte alla brott sker just där invandrare bor.