2011-08-27, 19:41
Medlem
malmo1910s avatar
200 sidor om hur farligt Malmö är? skärp er!

Det begås fler brott per person i både sthlm och Gbg
Citera
2011-08-27, 19:47
Medlem
kakburks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllaOlikaAllaLika
Jag kan tilläga att 75% av publiken var vita svenskar. Påstår du att vita svenskar lyssnar på "apliknade musik"?
Att råka vara på en plats under en festival betyder inte att man uppskattar arrangemanget som för tillfället utspelar sig. På videon du länkade går många därifrån. De trogna är ditresta kommunister och hjärntvättade mångkulturalister, som du själv.
Resten är dumdryga politiker och annat löst pack som vill synas "ute i vimlet".
Citera
2011-08-27, 19:54
Medlem
AllaOlikaAllaLikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kakburk
Att råka vara på en plats under en festival betyder inte att man uppskattar arrangemanget som för tillfället utspelar sig. På videon du länkade går många därifrån. De trogna är ditresta kommunister och hjärntvättade mångkulturalister, som du själv.
Resten är dumdryga politiker och annat löst pack som vill synas "ute i vimlet".
Jag påpekade att videon är från förra årets Malmöfestival och är således inte helt aktuell. Poängen är att det var en folkfest som utspelades. Ni kan helt enkelt inte förstå det. Nej, det var vår framtid som rockade loss. Det var ingen som lämnade stortorget igår. Folk hoppade och viftade med armarna och sjöng med. Jag fällde en tår av lycka, det var en inspiration om att jag kämpar för rätt sak.

Senast redigerad av AllaOlikaAllaLika 2011-08-27 kl. 20:03.
Citera
2011-08-27, 20:10
Medlem
KittFittlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoctorDeath
Jag blir nästan lite nyfiken på att se Rosengård med egna ögon. Synd (synd var kanske att ta i ) att man bor så långt borta uppe i Norrland. Annars hade det varit intressant att se om det är ett sådant zoo som det målas upp som.
trista höghus, snabbköp, en moské, spökplumpar som irrar runt på gräsplanerna mellan betongblocken... i ett hörn där det finns en kiosk är det lite mer livat på kvällen än det normala svenska betongområdet, kanske en turkad BMW glider förbi och spelar hög arabisk musik. Men det finns inget roligt och du blir inte mördad av att gå där på kvällen. En anledning att blatteungarna kastar sten på brandmän är väl att det är så jävla trist.
Citera
2011-08-27, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KittFittler
trista höghus, snabbköp, en moské
Ska du beskriva malmö ska du inte beskriva rosengård.
Ska jag beskriva Tensta om någon ber mig att beskriva stockholm?
Citera
2011-08-27, 20:50
Medlem
Staniolrustnings avatar
Citat:
En anledning att blatteungarna kastar sten på brandmän är väl att det är så jävla trist.
Varför åker de inte hem till arabien igen då och vallar får? Att vara ungdom i Sverige och även det vuxna Svennelivet suger hårt ibland. Men vad är alternativet? Som etnisk Svensk har man inget annat att välja på.
Senast redigerad av Staniolrustning 2011-08-27 kl. 20:59.
Citera
2011-08-28, 10:48
Medlem
KittFittlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllaOlikaAllaLika
Ska du beskriva malmö ska du inte beskriva rosengård.
Ska jag beskriva Tensta om någon ber mig att beskriva stockholm?
han var ju nyfiken på Rosengård ditt lallande rövhuve, inte möllan eller gamla stan eller de fina delarna. och jag har fan bott i Malmö så jag kan intyga att rosengård är inget att se. bara valboskap för arab-Ilmar.

Citat:
Ursprungligen postat av Staniolrustning
Varför åker de inte hem till arabien igen då och vallar får? Att vara ungdom i Sverige och även det vuxna Svennelivet suger hårt ibland. Men vad är alternativet? Som etnisk Svensk har man inget annat att välja på.
De åker inte hem för att sossefittor som Repalu och AllaOlikaAllaLika av nån anledning vill att de ska stanna och riva ner Sverige. En irakisk familjefar i sydsvenskan föreslog kollektiv bestraffning utvisning för de familjer som lät sina ungar härja så här - men det kommer inte hända förrän en ordentlig kris gör att Sverige och EU vaknar upp ur den självmordsbenägna kursen vi slagit in på och blir lika stränga som araberna är i sina hemländer.

Citat:
Ursprungligen postat av Siddharta
[b]
Söndags: 23 somalier med pit bull terriers stormade mitt hem och snodde allt lösöre, lät hundarna våldta min 5-årige son innan de mördade min syster och moster.
En ovanligt lugn vecka här i Malmö.
Du ljuger!! Somalierna är rädda för hundar nämligen... det är därför man ska ha en stor bitsk en.
Citera
2011-08-28, 11:14
Medlem
charkovs avatar
Citat:

Du ljuger!! Somalierna är rädda för hundar nämligen... det är därför man ska ha en stor bitsk en.
Ser faktiskt en somalier som brukar rasta sin "Pitbull" i en rastgård Malmö när jag själv är ute och rastar min egen hund.
Klart ett undantag som bara bekräftar regeln.
Citera
2011-08-29, 17:43
Medlem
Malmöpolitiker godkände bygglov för radikalt islamistiskt center

http://politisktinkorrekt.info/2011/...stiskt-center/

Man bara baxnar
Citera
2011-08-29, 18:10
Medlem
Malmö är verkligen förlorat, och har förvisso varit det ganska länge nu. Alla jag känner får kalla kårar när man nämner ordet Malmö. Det är så starkt förknippat med invandrare, kriminalitet och problem idag.
Citera
2011-08-30, 17:35
Medlem
http://www.sydsvenskan.se/malmo/arti...inredning.html

Det lärare och skattebetalare får utstå i Malmö.

Många Malmöbor och båtägare vet nog vad och var gamla Sparrholms är, det har blivit en moské.
Citera
2011-08-30, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ascheberg
http://www.sydsvenskan.se/malmo/arti...inredning.html

Det lärare och skattebetalare får utstå i Malmö.
Jag kan slå vad om att det var en vit svensk kille.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in