Citat:
Ursprungligen postat av AllaOlikaAllaLika
Ska du beskriva malmö ska du inte beskriva rosengård.
Ska jag beskriva Tensta om någon ber mig att beskriva stockholm?
han var ju nyfiken på
Rosengård ditt lallande rövhuve, inte möllan eller gamla stan eller de fina delarna. och jag har fan bott i Malmö så jag kan intyga att rosengård är inget att se. bara valboskap för arab-Ilmar.
Citat:
Ursprungligen postat av Staniolrustning
Varför åker de inte hem till arabien igen då och vallar får? Att vara ungdom i Sverige och även det vuxna Svennelivet suger hårt ibland. Men vad är alternativet? Som etnisk Svensk har man inget annat att välja på.
De åker inte hem för att sossefittor som Repalu och AllaOlikaAllaLika av nån anledning vill att de ska stanna och riva ner Sverige. En irakisk familjefar i sydsvenskan föreslog kollektiv bestraffning utvisning för de familjer som lät sina ungar härja så här - men det kommer inte hända förrän en ordentlig kris gör att Sverige och EU vaknar upp ur den självmordsbenägna kursen vi slagit in på och blir lika stränga som araberna är i sina hemländer.
Citat:
Ursprungligen postat av Siddharta
[b]
Söndags: 23 somalier med pit bull terriers stormade mitt hem och snodde allt lösöre, lät hundarna våldta min 5-årige son innan de mördade min syster och moster.
En ovanligt lugn vecka här i Malmö.
Du ljuger!! Somalierna är rädda för hundar nämligen... det är därför man ska ha en stor bitsk en.