2019-10-24, 20:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BoulevardAlruna
Jag förstår inte varifrån det kommer att det skulle bara så mycket turister i Malmö. Ser högst ett par grupper av vilsna spanjorer här på sommaren. De lär bli besvikna. Om man som turist kommer till Sverige vill man ju se blonda människor, vacker natur, typiskt svenska saker. I Malmö får man inte se detta. Blattarna har tagit över. Med detta sagt inte att de gjort något som kräver strategiskt tänkande och intelligens. Det bara kryllar av dem. De förökar sig. Stan har förstörts helt av detta. Malmö har allltid varit lite ruffigt men stora delar var förr om åren gemytliga. Ingen vacker stad men mysig, genuin. Blåsig. Arbetarstad. Lite underdog på något vis, Nu? Det är monokultur. Islam. Mena. Och så en massa tiggare på det. Skräpigt och jävligt.

det enda man kan studera som turist i malmö är de enormt stora fyrbenta råttorna som springer runt dagtid på malmös gator, om man är intresserad av att se den typen av fyrbenta djur finns det massor att se, ja förutom alla sopor som yr runt när det blåser eller den stank man tvingas inhalera mitt under en varm sommardag när man passerar där någon äcklig muslims eller rumän/bulgar skitit.

ett tag hade muslimerna kommit på något smart oc hdet var att de skulle på sin fuckade svenska locka till sig en vit, de skulle "fråga om vägen" från en bil men när man ignorerade dem så blev de så provocerade att de kokade. det var för övrigt samma dag som de äckliga skitarna som kallar sig för polisen hade halat bögflaggan på alla flaggstängerna, klart att de inte hinner med alla brtt när man har fullt upp med att hala flaggor och messa äckliga fula luder som man hoppas få sätta på för man fixat in dem.

alla jag känner har jag sagt åt att de ska undvika malmö och sverige och sluta handla svenska produkter. låt landet förfalla och implodera, den alkoholiserade bastarden får övertala putin att han skickar med svarta och stulna pengar till de svenska bankerna så de svarta pengarna kan tvättas.

jag har ganska många följare, först trode de mig inte men när jag postade hur bland annat fd japanskt luder tvättar uppemot fem gånger i veckan, hur hennes inavlade son drar sönder listerna för att de ska ha ågot att ringa in till hyresvärden om eller hur hon kastar igen ytterdörren så att vägarna hamnar i självsvgning vill alla veta vilka slödder ovh och avskum man ska undvika som pesten, var skitarna bor och vilka hyresvärdar man ska undvika.

jag tog ut email från registratorn på hyresnämnden och la ut det, folk avdelar inte tid för att de tycker det är kul att vistas i samma lokal som korrupta och inkompetenta men där fanns det drösvis med uppslag och folk häpnade över vilka avskyvärda skitar till förvatlare det existerar som inte ens har normalintelligens att landa ett jobb på de enklaste meriter, ett jobb som ingen vill ha och vad som händer i fina och glammiga malmö.

isch, nej, nu var jag orättvis och skapade "dålig stämning" som en idiot sa åt mig att jag gjrde. när jag sa åt honom att jag hade använt koranen som toapapper tappade han fattningen. hans låga iq klarade inte av att hantera det. jag frågade honom och han ville så mig men han hade inte stake för att han visste att jag behövde två slag eller om jag är på gott humr tre slag för att sänka en cuck. det var lite om lite. vi ses nästa gång gott folk och då kommer det fler hemligheter.
Senast redigerad av japansktluder 2019-10-24 kl. 20:34.
Citera
2019-10-25, 21:13
Medlem
utan.att.stannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Menar du att Sergels Torg inte alls ser ut som en pissoar utan tak? Malmö är en förort till Köpenhamn. Med Öresundståget tar det 15 minuter till Köpenhamn från Möllevångstorget. (station Triangeln). Stockholmare har absolut inga begrepp hur nära saker ligger i Skåne. Det finns inga förorter i Malmö tex. Bara stadsdelar. Rosengård är en stadsdel byggd på order av 08or. När en Stockholmare är i Bagarnossen är Malmöbon antingen i Köpenhamn, Lun eller Trelleborg. Inom 5 mils tadie runt Möllan bor det närmare 4 miljoner inv. (trots sundet) Ett faktum som från Stockholm att te sig som ett sydlappländskr glesbygdsområde. Det är Stockholm som format Malmö.
Tåget tar 30 minuter nämnda sträcka, men det ör bara när inget "signalfel" pågår. Hemvägen ska man inte ens tala om med passkontrollsstoppet.
Citera
2019-10-29, 03:51
Moderator
Chantres avatar
Stadens importerade tiggare var ute och demonstrerade.

Citat:
Med budskapet, Vi vill jobba – inte tigga, ordnar EU-migranter tillsammans med Skåne Stadsmission en manifestation i Malmö.

För att uppmärksamma människan bakom den utsträckta handen går EU-migranter på lördagen och plockar skräp i Malmö.
https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=96&artikel=7330992

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/skane/manifestation-vi-vill-jobba-inte-tigga
Citera
2019-10-29, 20:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av utan.att.stanna
Tåget tar 30 minuter nämnda sträcka, men det ör bara när inget "signalfel" pågår. Hemvägen ska man inte ens tala om med passkontrollsstoppet.

det existerar ingen passkontroll före och efter dagtid för poliserna ska hem så det är fritt fram att ta sig in då. Har man en muslim vid hyllie kan man ringa över till danmark och säga till när det är fritt fram. Numera är det så att när poliserna inte står och kollar passen i Hyllie så finns det ingen anlednng för muslimerna att sitta och vänta på sina muslimska landsmän vid Hyllie med bil eller taxi utan man åker direkt ill destinationen med tåget...det finns bara positiva saker med öppna gränser. Man får ju inte vara dum. Så man ska söka asyl i flera olika namn och få ut flera olika identiteter och pass.

Något att hålla ögonen på är när du ser en massa kundvagnar från en matbutik på en massa olika underliga ställen så är det en inidikation att man inte ska handla där. man ska sky stället som pesten.

Något annat som är vanligt med öppna gränser är att japanska fd prostituerade tar sig till sverige för att parkera sig på bidrag. man undrar varför inte fd japanska prostituerade stannar i japan och parkerar sig på bidrag där, det finns japanska män där och det finns japanska bidrag där också. hmmm....
Senast redigerad av japansktluder 2019-10-29 kl. 20:43.
Citera
2019-10-29, 20:39
Bannlyst
Malmö "universitet". Lätosätet som hade landets flest avstägningar för det fuskades som mest där tills en muslim inte fick godkänt för att han var för inavlad och bombhotade stället. Idioterna som styr stället kom på att man inte vill hantera denna typ av situationer så nu får alla godkänt oavsett hur blåst man är. Frågan är vill man att ens unge ska ha en "lärare" eller "pedagog" eller "programmerare" från Malmö "universitet" om alla får "godkänt"?

Apropå Malmö "universitet" eller "högskola" som det hette då när en indonesier gick där. Han försökte komma in på doktorandsstudier. han försökte i skitlandet Frankrike men de ville inte veta av honom, de såg rätt igenom vad det var för ett bottenskrap. Han försökte i Danmark men det var samma sak där. Han var en förlorare oc hdet såg de på en gång. Så förökte han i Malmö och de tog emot honom där med öppna armar för ingen med riktiga meriter ville gå där. Linköping sponsrade hans doktorandstudier i Malmö och han fuskade med svensk skatt (det finns en skatteskuld i hans namn) och bråkade med den som attesterade reseräkningar på malmö högskola för att han ville att malmö högskola eller universitet skulle bekosta hans många resor. Det var bara det att han kopierade allt andra hade gjort och det kom folk till känna. Till slut tog han examen och åkte till Schweiz. I Schweiz fattade idioten som anställde indonesiern inte att det var det sämsta lärosätet i landet och vad det var för en fifflare de tog in. skulle inte alls förvåna mig om han ljög ihop en story. Om han ljög och stal innan så tror jag knappast att han gav upp den talangen. Kollar man på det han presterade var det mediokert, bara sådant som var kopierat av andra och känt sedan innan. Frågan är, ska svenska skattebetalare utbilda andra länders kriminella, lögnare och tjuvar? Varför kan inte de skitländerna ta hand om sina medborgare och utbilda dem med tanke på att de själva anser sig smarta?

Hur ska man spela smart? Här kommer en hemlighet hur det fungerar i Malmö och Lund.

Man går in och begär ut andra studenters email, vad andra studenter lämnat in efter att den specifika kursen är slut eller inom tre månader efter att kursen är officiellt slut för det så länge studentemail hålls vid liv på ett lärosäte och eftersom kursen är oftast identisk höst-höst och vår-vår så är inlämningarna identiska, det är ännu bättre om det är en distanskurs eller om det är en muslim som är "föreläsare" för då är inlämningarna identiska...så plockar man ut någon annans inlämning och email efter kursen är slut som allmän handling och söker CSN för den kursen. Så får man extra pengar för något någon annan presterat och så kan man få för sig att man själv är smart.

Om man tror att man är ännu smartare tar man ut en students email och trakasserar den studenten genom att skicka anonyma email till det studentkontot och tar ut information som allmän handling efter man skickat ofredandenm och trakasserier anonymt för att se hur den personen tagt det ofredandet och trakasserierna, stalkingen han ägnat sig åt. Så fungerade det i Malmö tills man införde Canvas för att få stopp på att idioter tar ut andras email som allmänna handlingar men i Lund pågår det fortfarande helt öppet och idioterna som jobbar som IT där vägrar utreda för att det är mcylet utbrett. Så fungerar det med avskyvärda och vidriga äckel. När man stöter på dessa varelser ensamma som sysslar med detta skiter de fullständigt ned sig för de tror att man vet vad de sysslar med, och vissa som är smarta vet vilka som tar ut ens email och vilka som skickar trakasserier och ofredanden per anonym email eller vilka idioter som skickar falska anklaganden till skattekontoret anonymt. det är bara fd japanska prostituerade som sysslar med sådant föringen i ens eget skitland ville ha en. vem vill stoppa kuken i en fd prostituerad?

Det var lite hur det fungerar i Malmö. Denna vansinnigt fina stad, där det bara händerpositiva saker för man har tagit in de hårdast inavlade men som anser sig smartast.
Senast redigerad av japansktluder 2019-10-29 kl. 21:19.
Citera
2019-10-29, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JosephMcCarthy
Kan hålla med om att Malmö är en förort och no go zone till Köpenhamn. Tyvärr är hela Malmö en no go zone jämfört med Stockholm, där bara ghettorna är no go zoner.

Vad fan yrar du om? Malmö är att föredra alla gånger framför skitstaden Stockholm:

1. Mörkt och kallt
2. Massa blattar (värre än Malmö) bara åk era svettiga tunnelbana. Rena mardrömmen.
3. Stockholmare är socialt efterblivna och stroppiga, arga och fula
4. Stockholm har format Malmö (så vad gnäller ni för?)
5. Stockholm har inget bra runt omkring sig, bara en större och värre avart än Malmö. Malmö har åtminstone varmare klimat, har sin huvudstad Köpenhamn som man kan åka på 10-15 till med tåg eller bil. Skåningar är varmare och roligare än inavlade Stureplans kotlettfrillor. Malmö har kontinenten precis intill sig: Tyskland på snart 2 timmar med bil när bron byggs klart vid Rödby.

PS. Köpenhamn är 1000 ggr bättre än Stockholm, som är en deprimerande skitstad där allt är mörkt och kallt.
Citera
2019-10-29, 21:00
Bannlyst
1) Det är mörkt och kallt oavsett var man befinner sig vintertid.
2) Om man bor i gettot kommer man att stöta på svartingar, negrar, retrderade ch inavlade franska pedofiler och muslimer.
5) Frågan är, spelar det någon roll hur klimatet är om sannolikheten att man som vit kvinna löper mycket större risk att bli överfallen, rånad och våldtagen i Malmö? Man behöver inte ens vara smart att fatta att ju varmare det är desto fler muslimer ägnar sig åt våldtäkter såvida man inte är en svarting med mycket låg intelligens eller fransman som anser sig vara smart men inte är det.

om man själv har mycket låg intelligens kommer man att bli behandlad därefter oavsett var man befinner sig.

jag skulle säga att "skåningar" trräffar man nte på i malmö såvida de inte är helt blåsta och jobbar för offentlig sektor. de som är normalintelligenta och får sina jobb på riktiga meriter befinner sig någon annanstans än i malmö och man kör inte bil nattetid i malmö. allt detta fattar de som är normalintelligenta.

om danskarna har börjar införa gränskontroller mot den svenska sidan, innebär det att man vill ha in vemsomhelst även gettosvartingar, flashbackidioter och muslimer?
Citera
2019-10-29, 21:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Stadens importerade tiggare var ute och demonstrerade.

rumänerna och bulgarerna har haft flera manifestationer framför malmös stadshus, men det var ju inte populärt bland malmös politiker så det skickades polis på dem som rensade upp. konstigt att malmö polisen har så mycket resurser att sätta in med så kort varsel men att man kastar på luren eller anklagar den som ringer in för begånga brott.

mystiskt, eller måste man vara inavlad för att förstå sambanden?

jobb?
I köpenhamn kom rumänerna och bulgarerna på att man ska ta ett svartjobb och de danska idioterna som gav dem ett jobb trodde att de kom undan billgare att anställa zigenare. så bulgarerna och rumänerna börja stjäla (precis som latinamerikaner och fransmän gör i malmö på låtsasjobben) oc hefter ett tag kontaktade rumänerna och bulgarerna facket..och grät ut där och spelade offer. så facket gick och konfronterade de som anställt rumänerna och bulgarerna, det innebar att "arbetsgivarna" fick betala böter, rättegångskostnader och retroaktiv lön och det innebar att rumänerna och bulgarerna kom in i den danska socialbidragssystemet och kunde få loss socialbidrag. det är så det fungerade i danmark. numera anställer ingen rumäner eller bulgarer oavsett om det är svart eller vitt. vem vill ha problem med dessa mest avskyvärda och äckligaste varelserna som existerar, inklusive latinamerikaner och fransmän. Om man som fransman är så vidrigt och vklig att varje kvinna med normalintelligens ryggar för en och tycker att man är äcklig är det naturligt att man gifter sig med en fd prostituerad som ingen vill ha i ens eget radioaktiva skitland.

i malmö har man haft "innovationskurs" som arrangerats av malmö stad för bulgarerna och rumänerna men som alla vet har man inte kommit hela vägen till sverige för att man är smart utan för att man är en tjuv och lögnare.
Senast redigerad av japansktluder 2019-10-29 kl. 21:21.
Citera
2019-10-29, 21:29
Bannlyst
Hur ska man se till att få mer pengar när man går på socialbidrag?

Förra året var det ett luder som hade gift sig med en äcklig latinamerikan men som hade skiljt sig från honom, hon fick anledning till att skilja sig efter det att han kom på den supersmarta idén att lägga ett bud på ett jobb men inte registrera företaget som levererade en tjänst till ett annat företag, där han hade svart arbetskraft som drog bidrag och jobbade åt honom. men så blev han påkommen och hela korthusen föll ihop och hans svenska kvinna hade en anledning att skilja sig.

Så hon kom på att hon skulle få loss pengar genom att söka stipendier, genom att tråla på kommunens och landstinget databas över tillgängliga stipendier kan man ansöka och få loss extra pengar, mer pengar utöver det man får som äckligt tiggande bidragspatrask. Hon tiggde mner pengar av socialen men fick inte det och detta var nästbäst.

Så det är så man ska göra om man vill ha mer pengar men går på socialen för det loggas inte var du fått pengarna ifrån och du behöve rinte betalar tillbaka något.

Jag ska nämna det att den vidrige och äcklige latinamerikanen som blev dumpad för att han hade låg IQ vägrade att betala underhåll och ta sitt ansvar för barnen han varit med och skapat efter det att han blev dumpad. Vem knullar en kriminell, ljugande fransman eller latinamerikan med låg IQ överhuvudtaget? Finns det verkligen inget bättre att få tag på än slödder och avsum som ingen annan vill ha med att göra? Nej, usch nu var jag orättvis, någon idiot måste det ju finnas för stinkande skitar ingen vill ha med att göra.
Citera
2019-10-29, 23:31
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av japansktluder
Hur ska man se till att få mer pengar när man går på socialbidrag?

Förra året var det ett luder som hade gift sig med en äcklig latinamerikan men som hade skiljt sig från honom, hon fick anledning till att skilja sig efter det att han kom på den supersmarta idén att lägga ett bud på ett jobb men inte registrera företaget som levererade en tjänst till ett annat företag, där han hade svart arbetskraft som drog bidrag och jobbade åt honom. men så blev han påkommen och hela korthusen föll ihop och hans svenska kvinna hade en anledning att skilja sig.

Så hon kom på att hon skulle få loss pengar genom att söka stipendier, genom att tråla på kommunens och landstinget databas över tillgängliga stipendier kan man ansöka och få loss extra pengar, mer pengar utöver det man får som äckligt tiggande bidragspatrask. Hon tiggde mner pengar av socialen men fick inte det och detta var nästbäst.

Så det är så man ska göra om man vill ha mer pengar men går på socialen för det loggas inte var du fått pengarna ifrån och du behöve rinte betalar tillbaka något.

Jag ska nämna det att den vidrige och äcklige latinamerikanen som blev dumpad för att han hade låg IQ vägrade att betala underhåll och ta sitt ansvar för barnen han varit med och skapat efter det att han blev dumpad. Vem knullar en kriminell, ljugande fransman eller latinamerikan med låg IQ överhuvudtaget? Finns det verkligen inget bättre att få tag på än slödder och avsum som ingen annan vill ha med att göra? Nej, usch nu var jag orättvis, någon idiot måste det ju finnas för stinkande skitar ingen vill ha med att göra.

Finns det någon som begriper vad du svamlar om, latinamerikaner med låg iq, japanska luder eller ljugande fransmän? Är det dina grannar du pratar om? Varför i helvete umgås du med sådana? Jag är glad att jag inte bor i Malmö, låter mest som avskum där. Malmö är förlorat.
Citera
2019-10-30, 06:54
Bannlyst
1) Det är väl alla städer på den här breddgraden.
2) Delvis rättvis.Stockholm har för mycket mångkultur.. Men Malmö är värre.
3) Håller jag inte med om. Men mångkulturen förstör Stockholm.
5) Stockholm är som Köpenhamn, det är en storstad. Dvs ingen byhåla som Malmö... Absolut att man snabbt kan åka ner till Tyskland är ett + men inte övervägande. Vill man köpa billig sprit kan man tur och retur till någon fd Sovjet stat med båt och köpa billiga sprit ifrån Stockholm.

Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Cates
Vad fan yrar du om? Malmö är att föredra alla gånger framför skitstaden Stockholm:

1. Mörkt och kallt
2. Massa blattar (värre än Malmö) bara åk era svettiga tunnelbana. Rena mardrömmen.
3. Stockholmare är socialt efterblivna och stroppiga, arga och fula
4. Stockholm har format Malmö (så vad gnäller ni för?)
5. Stockholm har inget bra runt omkring sig, bara en större och värre avart än Malmö. Malmö har åtminstone varmare klimat, har sin huvudstad Köpenhamn som man kan åka på 10-15 till med tåg eller bil. Skåningar är varmare och roligare än inavlade Stureplans kotlettfrillor. Malmö har kontinenten precis intill sig: Tyskland på snart 2 timmar med bil när bron byggs klart vid Rödby.

PS. Köpenhamn är 1000 ggr bättre än Stockholm, som är en deprimerande skitstad där allt är mörkt och kallt.
Citera
2019-11-01, 04:40
Medlem
Explosion i Malmö – tre personer gripna
Publicerad idag 03.45
En kraftig detonation har inträffat vid en parkerad bil på Seved i Malmö. Exakt vad som har hänt är fortfarande oklart, men polisen har gripit tre personer misstänkta för allmänfarlig ödeläggelse.
Larmet kom in strax efter klockan 02.

– Vi vet ännu inte vad som har hänt. Det finns inga uppgifter om några personskador, men det är skador på bilen och på en närliggande fastighet, säger Henrik Hagström, vakthavande befäl vid polisen region Syd.

Platsen har spärrats av i väntan på bombtekniker.

En död efter skottlossning i Malmö
Publicerad igår 22.30
En man har dött efter en skottlossning på Serenadgatan i Malmö. Enligt uppgifter till Veckans brott ska mannen haft en central roll i Malmös kriminella nätverk.
Larmet kom in till polisen vid 22-tiden och väl på plats påträffades en skottskadad man. Mannen fördes med ambulans till sjukhus, men hans liv gick inte att rädda.

”Den skottskadade är avliden. Vi har inlett en förundersökning om mord”, skriver polisen på sin hemsida.

”Med hänsyn till förundersökningen lämnas inga fler uppgifter i ärendet för närvarande”.

Enligt uppgifter till Veckans brott, från tre separata poliskällor, ska den avlidna mannen haft en central roll i Malmös kriminella nätverk.

Svt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in