2017-10-11, 12:27
Medlem
Brutus01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av assburger913
Muslimer går inte till kyrkor. Det är något invlade patrask på Sydsvenskan slängt in. det finns med i alla referenser till denna "atikel" även det man läser i Danmark. Det är därför man aldrig ska läsa Sydsvenskan för där jobbar de med allra lägst intelligens.
Nja det där med kyrkan var mitt tillägg och skulle i korrekthet vara begravningsplats, i artikeln har man använt kyrkogård.

De muslimska begravningarna sker på vad även jag i dagligt tal skulle kalla kyrkogården men det är en speciell del som är avgränsad.

Det är personal som bistår och är anställda av kyrkogårdsförvaltningen som det gäller.

Har för övrigt ingen kunskap om intelligensnivån på Sydsvenskans anställda.
Citera
2017-10-12, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brutus01
Nja det där med kyrkan var mitt tillägg och skulle i korrekthet vara begravningsplats, i artikeln har man använt kyrkogård.

De muslimska begravningarna sker på vad även jag i dagligt tal skulle kalla kyrkogården men det är en speciell del som är avgränsad.

Det är personal som bistår och är anställda av kyrkogårdsförvaltningen som det gäller.

Har för övrigt ingen kunskap om intelligensnivån på Sydsvenskans anställda.

jag skulle formulera det som: "den muslimska delen av kyrkogården". att kalla det för kyrkogård är förvillande och det är med flit man använder de bredare orden. det är ju bara muslimer och ghettopatrask som springer runt med vapen och skyddsväst. man drar bidrag och säljer knark helt öppet. för kriminella finns det skattemedel men inte för de som verkligen behöver hjälp och har bidragit.
Citera
2017-10-13, 23:31
Medlem
ExtremParanoias avatar
En intressant grej är att de jag känner i Malmö har helt och hållet anpassat sig över det råvarande kaoset så pågår där nere. De höjer inte ens på axeln när de läser att en gängskjutning har inträffat 2 kvarter bort. De bryr sig inte överhuvudtaget.

Helvete vad det svenska folket är sjukt.
Citera
2017-10-15, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ExtremParanoia
En intressant grej är att de jag känner i Malmö har helt och hållet anpassat sig över det råvarande kaoset så pågår där nere. De höjer inte ens på axeln när de läser att en gängskjutning har inträffat 2 kvarter bort. De bryr sig inte överhuvudtaget.

Jag kan tycka att man är retarderad när man tar med referenser till media som tjänar pengar på trafik, annonser och loggar IP adressen men jag antar att man måste ha hjärnceller för att begripa sådana enkla saker (inte vara inavlad). i Malmö är det så att när det börja närma sig skymning så är det en extremt cykeltrafik. Alla stressar så att de hinner hem innan det mörknar och det är till stor del kommunister, feminister och andra bottenskrap som anser att man ska fortsätta ha öppna gränser. Ett tecken på hur hårt inavlat det är.
Citera
2017-10-15, 01:23
Medlem
Citat:
Jag kan tycka att man är retarderad när man tar med referenser till media som tjänar pengar på trafik, annonser och loggar IP adressen men jag antar att man måste ha hjärnceller för att begripa sådana enkla saker (inte vara inavlad). i Malmö är det så att när det börja närma sig skymning så är det en extremt cykeltrafik. Alla stressar så att de hinner hem innan det mörknar och det är till stor del kommunister, feminister och andra bottenskrap som anser att man ska fortsätta ha öppna gränser. Ett tecken på hur hårt inavlat det är.

Tacka fan att jag växte upp i Norrland, där slipper man sånt här. Men sjuk utveckling är det ju....

Hur många etniska Skåningar bor kvar? blir dom inte less.
Citera
2017-10-15, 02:34
Medlem
ExtremParanoias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av troy_mclure
Tacka fan att jag växte upp i Norrland, där slipper man sånt här. Men sjuk utveckling är det ju....

Om jag inte minns fel är 51% av malmös invånare invandrare. Och 50% arbetslöshet.
Citera
2017-10-15, 07:20
Medlem
Brandbomb kastades in i frisörsalong i Malmö
En brandbomb har kastats in i en frisörsalong på Spångatan i Malmö. Salongen är helt utbränd och räddningstjänsten arbetar nu med att kontrollera om branden spridit sig till övriga delar av fastighet.

Skjutvapen hittades vid nöjeslokal i Malmö
Ett skjutvapen har hittats hos en person vid nöjeskomplexet Slagthuset i Malmö. Polisen larmades strax efter klockan 23 om ett större bråk.
– Det var en fest på Slagthuset och det uppstod ett bråk
Senast redigerad av ascheberg 2017-10-15 kl. 07:23.
Citera
2017-10-17, 17:54
Avslutad
"Det har uppstått ett bråk mellan ett flertal ungdomar på Kungsgatan i närheten till Värnhemsskolan. Polis är på plats."
https://www.sydsvenskan.se/2017-10-17/stort-brak-pa-kungsgatan-pakord-person-har-forts-till-sjukhus

Det brukar vara skriverier om bråk på den här skolan med jämna mellanrum, som jag har förstått så handlar det om konflikter mellan olika etniska grupper, men mer än så vet jag inte.
Citera
2017-10-18, 04:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av troy_mclure

De som bor i Malmö är ju bidragspatrask, kommunister och bottenskrap som varken har talanger eller förmågor. De är vana vid de många brotten som begås runtomkring en dagligen.

Vid Triangeln, Johanneskyrkan, mitt i centrala Malmö kan man handla tabletter, knark och annat stöldgods mitt på öppna dagen. Nattetid dyker zigenarna upp och hönger vid nedfarten intill Mcdonalds. Där kan man se allt de stulit ihop under dagen och kan man rumänska hör man om deras stöldeskapader. Lite längre bort samlas en annan zigenasläkt som också har en massa stöldgods ihopsamlat. Det är ofta bråk där. Väktarna som ska vara i tuben brukar gå upp och hysa bort muslimer och zigenare som skiter på skolområdet eller som vandaliserar skolan.

Att hänga i det området är ofta kopplat till att man blir indragen i brott. Polisen brukar inte ens ringa tillbaka efter 20 tiden under helgen och telefonkön rör inte på sig. Jag antar att de har viktigare saker för sig än att ta samtal. Men det finns det som är bra och mindre bra även hos polisen men det är ofta 20% bra resten borde inte jobba som poliser överhuvudtaget.
Citera
2017-10-18, 04:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ExtremParanoia

det är samma som röstat fram de nuvarande så kallade "politiker". Alla som har någon typ av drivkraft eller förmåga har lämnat landet eller flyttat ifrån Malmö.
Citera
2017-10-19, 22:21
Medlem
spoilers avatar
"En 33-årig man åtalas för att ha våldtagit en kvinna i Folkets park i Malmö för åtta år sedan. Mannen häktades för brottet i slutet av september i år, efter att hans dna matchat de fynd som gjordes i utredningen 2009.

Utredningen lades ner i brist på teknisk bevisning. Det var först när mannen blev misstänkt för ett annat brott, en grov misshandel i Bjuv, som våldtäktsutredningen kunde återupptas.

-Pettersson förstår inte varför Sydsvenskan och Expressen/Kvällsposten med flera inte talar om att den misstänkte är irakisk medborgare och heter Ahmed Peywan Aziz…"

https://petterssonsblogg.se/2017/10/19/irakier-atalas-for-atta-ar-gammal-valdtakt-efter-dna-fynd/
Citera
2017-10-20, 23:05
Medlem
Citat:
De som bor i Malmö är ju bidragspatrask, kommunister och bottenskrap som varken har talanger eller förmågor. De är vana vid de många brotten som begås runtomkring en dagligen.

Vid Triangeln, Johanneskyrkan, mitt i centrala Malmö kan man handla tabletter, knark och annat stöldgods mitt på öppna dagen. Nattetid dyker zigenarna upp och hönger vid nedfarten intill Mcdonalds. Där kan man se allt de stulit ihop under dagen och kan man rumänska hör man om deras stöldeskapader. Lite längre bort samlas en annan zigenasläkt som också har en massa stöldgods ihopsamlat. Det är ofta bråk där. Väktarna som ska vara i tuben brukar gå upp och hysa bort muslimer och zigenare som skiter på skolområdet eller som vandaliserar skolan.

Att hänga i det området är ofta kopplat till att man blir indragen i brott. Polisen brukar inte ens ringa tillbaka efter 20 tiden under helgen och telefonkön rör inte på sig. Jag antar att de har viktigare saker för sig än att ta samtal. Men det finns det som är bra och mindre bra även hos polisen men det är ofta 20% bra resten borde inte jobba som poliser överhuvudtaget.

Att alla skulle va bidragspatrask är bullshit. Då har du inte varit i Västra delarna av Malmö där det fortfarande är bra. Sen att alla politiker m.m skiter i Malmö är ju förjävligt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in