2017-07-14, 19:44
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Jag känner svenska medelålders latte/Facebook-familjer som bor i Malmö och tycker det är en så fin stad. De bor i delarna ut mot vattnet, de mer orörda och kan strosa i fina hamnstråk och ta sin latte i små kaféer längs promenaden.

Pressar man dem, så brukar det komma fram att de aldrig rör sig i andra delar av staden (förutom då de kör till/från jobbet) och man brukar skönja en oro att deras fina enklaver blir mindre och mindre för varje år som går, och en dag antagligen måste bli en ren gräns med kontroll för passerande för att Malmö fortsatt ska kunna härbärgera vita medelklassfamiljer.
Citera
2017-07-14, 21:58
Medlem
Det kom in en muslim på akuten ett par minuter innan 18. Han kom i en mörkblå BMW med regplåtarna KFR979. I akuten fanns en grupp med zigenare, säter 20-30 stycken och bara satt där och ett par andra. Jag antar att skjutningar är mycket vanliga i Malmö när man inom ett par ögonblick skjuter ut en brits. De två muslimerna som var med muslimen som var skjuten kastade honom på bristen och han rullades in på akuten. Muslimerna som skjutsade den skjutne flyttade bilen och det är också ett tecken på att de har varit med om detta innan.

Inom ett par minuter kommer en drös med muslimer i bilar och taxi som praktiskt taget stormar akuten men alla tre vakterna motar bort dem. Två polisbilar blockerade infarten till akuten efter kanske 20-30 minuter så att man inte kunde köra in där. Det är ju bara muslimer som kör in där och det är bara de och zigenarna som konsumerar all akutvård.

Efter max 10 minuter dyker första snut upp. En krim:are. Ca 180-190, ljushårig och han har skäggväxt som "Provokatören" här på Flashback. Piqué, svart med breda blå ränder (sommarmode 2015-2016) och en bögväska. Man såg på en gång att han var krimare och han skulle vara inkognito. Han tittade flera gånger på de som satt i väntrummet och blev insläpt på akuten. han var den ende som blev insläppt till muslimen som blev skjuten i magen. Som jag såg så var det en grövre kaliber. Det var absolut ingen .22.a och jag antar att det kommer att bli en payback för de två muslimerna som kom med honom såg ut som muslimska kriminella ser ut i Malmö.
Citera
2017-07-14, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Kan inte Malmö vara världens tryggaste stad ska den nu bli den grönaste staden i världen.

http://24malmo.se/2017/07/14/malmo-stad-aker-till-fns-hogkvarter-i-new-york/

När hon nu ändå är hos FN kunde hon ju be dem skicka några fredsbevarande trupper till Malmö.

Om man har norra Europas bidragstätaste population och där det skjuts med sutomatvapen dagligen så är det ju klart att man är i toppen och alla intresserar sig för hur man som ledare kan misslyckas så fatalt med hjälp på +6 miljarder svenska kronor. Lägg till detta att Malmö har norra Europas sämsta skolresultat så ligger man i topp med det som alla andra anser är sådant som man inte tävlar om. Det är bara ett luder som hon som skengifter sig med en neger för att kunna göra karriär. Sedan man kan fråga sig. Är det en merit att ha en lettisk nazist som Ilmar Reepalu som kallar sig ingenjör och som blivit varnad flera gånger av amerikanerna för antisemitiska uttal. En riktig ingenjör blir inte politiker men jag antar det bästa med att bli politiker är kunna ljuga, stjäla och ägna sig åt pedofili.
Citera
2017-07-14, 22:17
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yasinmughal
Det kom in en muslim på akuten ett par minuter innan 18. Han kom i en mörkblå BMW med regplåtarna KFR979. I akuten fanns en grupp med zigenare, säter 20-30 stycken och bara satt där och ett par andra. Jag antar att skjutningar är mycket vanliga i Malmö när man inom ett par ögonblick skjuter ut en brits. De två muslimerna som var med muslimen som var skjuten kastade honom på bristen och han rullades in på akuten. Muslimerna som skjutsade den skjutne flyttade bilen och det är också ett tecken på att de har varit med om detta innan.

Inom ett par minuter kommer en drös med muslimer i bilar och taxi som praktiskt taget stormar akuten men alla tre vakterna motar bort dem. Två polisbilar blockerade infarten till akuten efter kanske 20-30 minuter så att man inte kunde köra in där. Det är ju bara muslimer som kör in där och det är bara de och zigenarna som konsumerar all akutvård.

Efter max 10 minuter dyker första snut upp. En krim:are. Ca 180-190, ljushårig och han har skäggväxt som "Provokatören" här på Flashback. Piqué, svart med breda blå ränder (sommarmode 2015-2016) och en bögväska. Man såg på en gång att han var krimare och han skulle vara inkognito. Han tittade flera gånger på de som satt i väntrummet och blev insläpt på akuten. han var den ende som blev insläppt till muslimen som blev skjuten i magen. Som jag såg så var det en grövre kaliber. Det var absolut ingen .22.a och jag antar att det kommer att bli en payback för de två muslimerna som kom med honom såg ut som muslimska kriminella ser ut i Malmö.

Min bild är också att mycket av motsättningarna står mellan muslimer av olika falanger, och zigenare som är balkanfolk från början. Dessa två grupper hatar varandra med en rasistisk nivå som vi timida svenskar inte ens kan förstå.

Vi svenskar är vana vid att leva i frid och harmoni, men nu har vi olika folk mitt ibland oss som hatar varandra så extremt. Det blir som ett lågintensivt inbördeskrig, utan att vi svenskar (som betalar "kalaset") inte ens är inbjudna på vår egen mark.

Är det så här vi ska ha det? Tyckte iallafall 87% i förra valet.
Citera
2017-07-15, 00:25
Medlem
Dugins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Min bild är också att mycket av motsättningarna står mellan muslimer av olika falanger, och zigenare som är balkanfolk från början. Dessa två grupper hatar varandra med en rasistisk nivå som vi timida svenskar inte ens kan förstå.

Vi svenskar är vana vid att leva i frid och harmoni, men nu har vi olika folk mitt ibland oss som hatar varandra så extremt. Det blir som ett lågintensivt inbördeskrig, utan att vi svenskar (som betalar "kalaset") inte ens är inbjudna på vår egen mark.

Fast nu är ju zigenare långt ifrån "balkanfolk". Dessa kräken finns utspridda över hela Europa med koncentration i den forna öst. Kommer ursprungligen från Indien därav den sketna färgen på hyn. Bara som ett litet förtydligande.
Citera
2017-07-15, 01:09
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ascheberg
13 mordförsök efter skott mot bostadshus – flera barn drabbade

Ett intensivt arbete pågår för att hitta motivet till nattens skottlossning mot ett flerfamiljshus på Rosengård. – Vi kan inte avfärda teorin att någon har tappat kontrollen över ett automatvapen, säger Nils Norling vid Malmöpolisen.

http://24malmo.se/2017/07/14/extra-13-mordforsok-efter-skott-mot-bostadshus-flera-barn-drabbade/

det tror jag också, han ville skjuta mot ett visst fönster men den kraftiga rekylen överraskade skytten, kaljasnikovs är inga precisionsvapen, dessutom var kanske pipan skev
Citera
2017-07-15, 01:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
det tror jag också, han ville skjuta mot ett visst fönster men den kraftiga rekylen överraskade skytten, kaljasnikovs är inga precisionsvapen, dessutom var kanske pipan skev

Det är rätt ofta som folk kommer in med skottskador till akuten orsakade av att de skjutit sig själva, så det verkar lite så där med handhavandet av vapen.
Citera
2017-07-15, 04:34
Medlem
Akuten avspärrad efter skjutningen på Holma

http://www.pppress.se/index.php?option=com_content&view=article&id=16365 %253APPSKOTT2-20170714&catid=77%253Apppress&Itemid=435
Senast redigerad av ascheberg 2017-07-15 kl. 04:36.
Citera
2017-07-15, 04:41
Medlem
Polisen fick 19.38 larm om en ny skottlossning denna gång på Hårds väg Rosengård. När polispatrullerna kom fram fann man ett 15-tal tomhylsor på en innergård. I nuläget är det oklart om skotten varit riktade mot någon lägenhet eller person. Ingen skadad person hittades på platsen. Hela innergården spärrades av i väntan på vapenhund och polistekniker.

http://pppress.se/index.php?option=com_content&view=article&id=16366 %253APPSKOTT3-20170714&catid=77%253Apppress&Itemid=435
Senast redigerad av ascheberg 2017-07-15 kl. 04:45.
Citera
2017-07-15, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen

Muslimer hatar varandra, muslimer hatar negrar och de hatar zigenare och alla som inte är muslimer. Zigenare hatar också alla. De ägnar sig alla åt bidragsfiffel och kriminalitet.
Citera
2017-07-15, 12:33
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Citat:
Över 350.000 råttor i Malmö

INRIKES. Antalet råttor i Skåne ökar. Bara i Malmö finns det över 350.000 råttor och Anticimex får mer och mer att göra, rapporterar SVT Nyheter Skåne.
http://www.friatider.se/ver-350000-r-ttor-i-malm
Citera
2017-07-15, 13:52
Medlem
LivingOnlyOnces avatar
Så vill polisen stoppa våldsvågen i Malmö

Citat:
Efter den senaste tidens många skottlossningar i Malmö önskar polisen hårdare lagar. De uttrycker stor oro för hur våldet har eskalerat i staden.

– Man kan fråga sig om det regelverk som finns är tillräckligt för att bearbeta den här typen av unga män, som visar sådan total likgiltighet, säger Mats Karlsson, biträdande polisområdeschef i Malmö.

Hur många gånger har man inte hört det här?

http://www.expressen.se/kvallsposten/sa-vill-polisen-stoppa-valdsvagen-i-malmo/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in