Citat:
Ursprungligen postat av
yasinmughal
Det kom in en muslim på akuten ett par minuter innan 18. Han kom i en mörkblå BMW med regplåtarna KFR979. I akuten fanns en grupp med zigenare, säter 20-30 stycken och bara satt där och ett par andra. Jag antar att skjutningar är mycket vanliga i Malmö när man inom ett par ögonblick skjuter ut en brits. De två muslimerna som var med muslimen som var skjuten kastade honom på bristen och han rullades in på akuten. Muslimerna som skjutsade den skjutne flyttade bilen och det är också ett tecken på att de har varit med om detta innan.
Inom ett par minuter kommer en drös med muslimer i bilar och taxi som praktiskt taget stormar akuten men alla tre vakterna motar bort dem. Två polisbilar blockerade infarten till akuten efter kanske 20-30 minuter så att man inte kunde köra in där. Det är ju bara muslimer som kör in där och det är bara de och zigenarna som konsumerar all akutvård.
Efter max 10 minuter dyker första snut upp. En krim:are. Ca 180-190, ljushårig och han har skäggväxt som "Provokatören" här på Flashback. Piqué, svart med breda blå ränder (sommarmode 2015-2016) och en bögväska. Man såg på en gång att han var krimare och han skulle vara inkognito. Han tittade flera gånger på de som satt i väntrummet och blev insläpt på akuten. han var den ende som blev insläppt till muslimen som blev skjuten i magen. Som jag såg så var det en grövre kaliber. Det var absolut ingen .22.a och jag antar att det kommer att bli en payback för de två muslimerna som kom med honom såg ut som muslimska kriminella ser ut i Malmö.
Min bild är också att mycket av motsättningarna står mellan muslimer av olika falanger, och zigenare som är balkanfolk från början. Dessa två grupper hatar varandra med en rasistisk nivå som vi timida svenskar inte ens kan förstå.
Vi svenskar är vana vid att leva i frid och harmoni, men nu har vi olika folk mitt ibland oss som hatar varandra så extremt. Det blir som ett lågintensivt inbördeskrig, utan att vi svenskar (som betalar "kalaset") inte ens är inbjudna på vår egen mark.
Är det så här vi ska ha det? Tyckte iallafall 87% i förra valet.