Citat:
Ursprungligen postat av
endumbonde
De har dock rätt i att man måste agera mot kriminaliteten. Det finns bra muslimer också som lever hederligt. Svenska samhället har inte gjort mycket mot kriminaliteten och håller på att förlora kriget. Det stora misstaget man gör är att man inte utvisar kriminella och förbjuder de att återvända till Sverige.
Det är enda sättet att få bukt med det. Jag vet att det innebär tiotusentals utvisningar, men låter man bli göra det så kommer hela bostadsområden eller ja även städer att falla ner i en hopplöst kriminell sörja.
I dag var det två okända som drog i min ytterdörr. Man testade om dörren var öppen så jag polisanmälde. Ska se med min advokat hur man ordnar ett filmtillstånd för det är inte första gången skumma kriminella försöker komma in genom min ytterdörr. När man polisanmäler så klingar incidenterna av till en viss del men man måste ha bevis för att det ska bli något. Denna gången ska jag ordna så att dessa kackerlackor åker dit och att det känns ekonomiskt. Det är roligt att kriminella i malmö inte har intellekt att förstå att nu börjar det bli allvar fast jag antar att det är anledningen till att man är kriminell och åker man dit så är det inte första gången och måste man betala skadestånd så blir det skattebetalarna som får står för det.