Citat:
Den verkligheten är redan här men det är fortfarande så att folk inte vågar anmäla. Jag har varit utsatt för rånförsök av muslimer och fast det finns kameror runtomkring. De går numera alltid i grupp om tre eller fyra och jag har brutit ett par muslimska ben (vad ska de göra åt det?) när de vill ha det som är mitt. Förra helgen måste ha släppt slussarna öppna för det var muslimer överallt, så kallade "enasamkommande" som har kläder som vanliga människor som jobbar inte har råd att handla ihop och som sprang runt och hittade på saker. Titta på dem, de som är sharia och hatar vita stirrar stint tillbaka på dig. De som inte är radikala islamister tittar inte ens tillbaka och bryr sig inte om du eller någon annan passerar. I Malmö är det så sedan något år tillbaka att du som vit vill inte åka runt i Malmö för att det händer ofta att de rånar dig på din bil och du får inte ett skit från försäkringen. Jag har sett flera gånger hur muslimer springer in större grupper och tar det som de vill ha och springer ut igen. fast det finns kameror. Vem betalar för alt detta, det är inte analfabeten och muslimen Stefan Löfvén, AKB och deras rövpolare.
Den händelseutvecklingen känner jag igen från USA. Där finns också många områden man helt enkelt inte kan gå in i utan att riskera bli rånad. De känner igen utbölingar direkt och ser man ut att ha något av värde så är risken stor.
Mycket riktigt såsom du beskriver det så upplever de här människorna att det är nästan riskfritt att stjäla och råna trots övervakningskameror. Detta ser vi också i Malmö nu när polisen öppet gått ut med att de gett upp all polisiärt arbete vad gäller mindre grov kriminalitet. När polisens resurser går åt till mordutredningar och upplopp så är det fritt fram för småtjuvarna.