2007-09-22, 20:44
Medlem
Daineas avatar
Nu är jag rimligt desperat, jag har letat som en liten gnu efter Sommarkatt, en parodi på Snowstorms gamla slagdänga Sommarnatt ("Sommarkatt, när jag lämnar dig på landet, aha!"), utan att hitta överdrivet mycket alls. Någon som vet vem som gjorde den eller hur i hela fridens namn jag kan få fatt i den?
Citera
2007-09-23, 20:52
Medlem
liljaaaas avatar
Den är skön. Dem körde väl ett program som hette "sommarkatt" på p3 så bäst är nog om du ringer/mailar dit. Dem hade nämligen den låten i Introt. Dem gjorde också en skön remix på Markolios sommarhit "Ingen sommar utan reggae" som handlade om röka o crack, pöka osv.
Citera
2007-09-24, 01:41
Medlem
Daineas avatar
Tackar och bockar för svaret, det enda jag hittade på den var en annan sommarkattslåt med nån Eva-Lotta, men får skriva till dom och kolla efter den andra.
Citera
2007-10-30, 03:19
Medlem
liljaaaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dainea
Tackar och bockar för svaret, det enda jag hittade på den var en annan sommarkattslåt med nån Eva-Lotta, men får skriva till dom och kolla efter den andra.

Hittat den?
Citera
2023-12-06, 18:54
Medlem
Sommarkatt i p3 gjordes av gänget bakom Deluxe i p3 (om inte jag minns helt galet)
Deluxe ihop med Rally är tamefan det bästa som någonsin sänts i radio, kommer aldrig komma nåt bättre heller!
Ingen som lyckats hitta nån slags inspelning av melodin?
Borde väl gå att hitta nåt i SRs arkiv, men vet inte hur man skulle gå tillväga...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in