Flashback bygger pepparkakshus!
2009-06-10, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Broskbulle
Jag tippar på att tjejerna tar efter killarna och kör med artistnamn. Vilket ofta baseras på förnamnet och ibland med tillägg som text Ronaldo - Ronaldinho.

Ronaldinho betyder Den lille Ronaldo. Eftersom Ronaldo redan hade det smeknamnet så verkade det dumt att samma artistnamn som en annan världspelare
Citera
2009-06-12, 16:34
Medlem
Broskbulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moffasanken
Ronaldinho betyder Den lille Ronaldo. Eftersom Ronaldo redan hade det smeknamnet så verkade det dumt att samma artistnamn som en annan världspelare

Jo jag vet. Men frågan gällde om dom inte har efternamn i Brasilien, vilket jag tolkade som att det personen inte visste att fotbollsspelare från Brasilien ofta kör med artistnamn.
Citera
2009-06-13, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Broskbulle
Jo jag vet. Men frågan gällde om dom inte har efternamn i Brasilien, vilket jag tolkade som att det personen inte visste att fotbollsspelare från Brasilien ofta kör med artistnamn.

Tror jag att de har i alla fall. Marta heter, Marta Vieira da Silva.
Citera
2009-07-08, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Skvaller om Marta?

Nu har johanna spelat hela 45 minuter på 16 matcher
Hon som flyttade till USA för att utvecklas.
Citera
2009-07-08, 11:36
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Droiden
Nu har johanna spelat hela 45 minuter på 16 matcher
Hon som flyttade till USA för att utvecklas.
Hon flyttade väl bara med för att slicka fitta på Marta...
Citera
2009-07-08, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilfPaiement
Berätta gärna mer om när det har hänt inom herridrotten att en spelare har haft som krav att en kompis/pojkvän har följt med till en klubb och den senare inte platsat..

Johan Harju och Linus Omark har båda spelat i Luleå, den ena blev draftad av Tampa bay och den andre av Edmonton men eftersom dom inte ville bli separerade valde dom spel i ryska ligan KHL, i samma lag givetvis. Lite väl långsökt att dom skulle vara bögar fast helt osannolikt är det inte, kanske har dom haft en "Brokeback Mountain-moment" i dom norrländska skogarna.

Bröderna Sedin trivs annars väldigt väl i varandras sällskap.
Citera
2009-07-08, 12:46
Medlem
dumkopfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilfPaiement
Berätta gärna mer om när det har hänt inom herridrotten att en spelare har haft som krav att en kompis/pojkvän har följt med till en klubb och den senare inte platsat..

Världsmittfältaren Kaká hade, när han gick till Milan, som krav att hans yngre bror Digão skulle få hänga med och få ett kontrakt med klubben.

Det var nån liknande historia när Seedorf skrev på för nyss nämnda klubb också, han tog med någon polare som absolut inte platsade i Milan, minns dock inte namnet på denne.
Citera
2009-07-08, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsman
Johan Harju och Linus Omark har båda spelat i Luleå, den ena blev draftad av Tampa bay och den andre av Edmonton men eftersom dom inte ville bli separerade valde dom spel i ryska ligan KHL, i samma lag givetvis. Lite väl långsökt att dom skulle vara bögar fast helt osannolikt är det inte, kanske har dom haft en "Brokeback Mountain-moment" i dom norrländska skogarna.

Bröderna Sedin trivs annars väldigt väl i varandras sällskap.

Jo men nu råkar det vara så att jag till 100% vet att frisken bara har en bror.
Citera
2009-07-11, 10:13
Medlem
Såg henne på Arlanda tillsammans med sin gamla Umeå klubb för nåt år sen.Å herregud vilket liv det var på henne.Gapade,skrek,flamsade och verkade ett tag faktiskt vara påtänd fast så var ju inte fallet såklart.Satt noga och studerade hennes beteende samt lagkompisars reaktioner och det var ett par stycken om himlade med ögonen och suckade när hon divade sig som mest.Han bettade ochså hårt på sin laptop samt nån annan svart brassebrud(ful som stryk) sysslade med detsamma.Såg att Marta torskade hela tiden och ibland fick fullkomliga utbrott där hon beklagade sig för de som ville höra...suck !
Citera
2009-09-12, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herminatious
Nej, absolut inte. För ett par månader sedan såg jag dem sitta hand i hand på en lokal frisörsalong. Här i Umeå är det välkänt att Marta och Johanna Frisk rullar runt i sänghalmen med varandra

Frisks tid i Uppsala:
Alldeles för präktig och duktig för att vara straight.
Visst hon hade ju killar och så, men då var hon ung och var väl tvungen att hålla fasaden uppe.
Citera
2009-09-12, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DukeNukem
Frisks tid i Uppsala:
Alldeles för präktig och duktig för att vara straight.
Visst hon hade ju killar och så, men då var hon ung och var väl tvungen att hålla fasaden uppe.

Haha är man lesbisk alltså om man är präktig och duktig...
Citera
2009-09-13, 00:53
Medlem
Ankias avatar
Har hört att det är slut mellan Marta och Frisk.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in