Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-11-08, 11:34
  #361
Medlem
Allan Akbars avatar
http://sydsvenskan.se/sport/fotboll/...ml?refp=565088

LdB Malmös nu före detta tränare kommenterar Marta och Johanna Frisk, och förklarar att Malmö inte köpte Marta för att man inte ville ha in parrelationer i laget, för Marta krävde att flickvännen Johanna Frisk också skulle få kontrakt med Malmö.

Case closed.
Citera
2009-11-08, 13:03
  #362
Medlem
Där satt den.....

Du ville inte värva Marta och Johanna Frisk som en kombinerad affär.

Var det första gången en sådan förfrågan kom?

Nej, det är inte helt ovanligt. Jag har tackat nej till en liknande konstellation tidigare och i båda fallen handlar det om att … dels vill man inte ha in en relation i laget, dels om man har fyra bra mittbackar, varav två får spela, ja då vill man inte ha in en femte för att hon är tillsammans med en bra forward och det är lika mycket för spelarnas skull.
__________________
Senast redigerad av mannebanan 2009-11-08 kl. 13:04. Anledning: felstavning
Citera
2009-11-11, 14:21
  #363
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mannebanan
Du ville inte värva Marta och Johanna Frisk som en kombinerad affär.

Var det första gången en sådan förfrågan kom?

Nej, det är inte helt ovanligt. Jag har tackat nej till en liknande konstellation tidigare och i båda fallen handlar det om att … dels vill man inte ha in en relation i laget, dels om man har fyra bra mittbackar, varav två får spela, ja då vill man inte ha in en femte för att hon är tillsammans med en bra forward och det är lika mycket för spelarnas skull.

Förståligt, men det finns även par "internt" inom LDB så egentligen är det en dålig ursäkt att det var orsaken. Men att de inte ville ha fler mittbackar är ju skäl nog...
Citera
2009-11-11, 16:15
  #364
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar
http://sydsvenskan.se/sport/fotboll/...ml?refp=565088

LdB Malmös nu före detta tränare kommenterar Marta och Johanna Frisk, och förklarar att Malmö inte köpte Marta för att man inte ville ha in parrelationer i laget, för Marta krävde att flickvännen Johanna Frisk också skulle få kontrakt med Malmö.

Case closed.

Vad är det som stängdes där? Att Marta har/haft en relation med Frisk är känt sen länge
Citera
2009-11-28, 04:01
  #365
Medlem
sunrisesurprises avatar
Gick på samma skola som Johanna Frisk, har tyvärr inget smaskigt skvaller förrutom att hon spelade hockey i ett kill-lag (bytte om på toaletten före och efter matcherna). Den enda ifrån skolan som verkar ha hamnat i rampljuset.
Citera
2009-11-29, 12:10
  #366
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunrisesurprise
Gick på samma skola som Johanna Frisk, har tyvärr inget smaskigt skvaller förrutom att hon spelade hockey i ett kill-lag (bytte om på toaletten före och efter matcherna). Den enda ifrån skolan som verkar ha hamnat i rampljuset.

bruden är tillbaka i sverige klar för nykomlingen tyresö slut med marta tro
Citera
2009-11-29, 15:53
  #367
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
bruden är tillbaka i sverige klar för nykomlingen tyresö slut med marta tro

Det tog ett tag innan jag pusslade ihop meningen, helt utan skiljetecken...

Men när jag läste http://www.aftonbladet.se/sportblade...icle6205831.ab så var det också det första som slog mig. Divafasornerna kanske var för mycket?
Citera
2009-11-29, 16:35
  #368
Avstängd
Dock slut med flickvännen Johanna Frisk .....

....flickvännen som Marta krävde skulle vara "med" i kontraktet lämnar nu Los Angeles Sol för Tyresö!!!! Nu får andra buskar tuggas i LA
Citera
2009-11-29, 17:51
  #369
Medlem
TröttSvensks avatar
Johanna tröttnade väl på enbart plast, hon längtade nog hem till en riktig FB dase...

Citera
2009-11-29, 20:26
  #370
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunrisesurprise
Gick på samma skola som Johanna Frisk, har tyvärr inget smaskigt skvaller förrutom att hon spelade hockey i ett kill-lag (bytte om på toaletten före och efter matcherna). Den enda ifrån skolan som verkar ha hamnat i rampljuset.


klart det finns något smaskigt att berätta om johanna när hon var yngre har man sakt a så säger man b vi vill veta
Citera
2009-11-29, 20:28
  #371
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av djmarty
Det tog ett tag innan jag pusslade ihop meningen, helt utan skiljetecken...

Men när jag läste http://www.aftonbladet.se/sportblade...icle6205831.ab så var det också det första som slog mig. Divafasornerna kanske var för mycket?

Citat från artikeln angående ryktena, (tydligen rykten överallt annars utom på FB där det är fakta), om en eventuell relation med Marta:

"Johanna Frisk vill inte kommentera uppmärksamheten så här i efterhand.

– Det är inget som jag vill snacka om. Vi var lagkompisar och var som alla lagkompisar är."


Det måste gå riktigt hett till i damfotbollens omklädningsrum, om det är vad man gör med alla lagkompisar.
Citera
2010-02-10, 20:27
  #372
Medlem
JudgeDredds avatar
Nu har LA Sol lagts ner, och spelarna har tagits över av andra lag. Se: http://en.wikipedia.org/wiki/2010_Dispersal_Draft

Marta ska nu spela för FC Gold Pride (hehe, "Pride"...) men vad hände med Johanna Frisk?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback