Citat:
Ursprungligen postat av flback
Okej Urqel, vilka har badbyxor vid naveln? Gå till en strand och kolla så kommer du att se att ytterst få, om ens någon, drar upp badbyxorna till naveln. Varför inte sätta på dig en skoteroverall om du nu är så blyg? Kommer garanterat att skydda dig från insyn.
Nu ska jag göra det här enkelt.
bad
byxor
sätt ihop ovanstående ord.
Det finns en anledning till att det heter badbyxor. Material som är anpassat till den miljö de skall användas. Kalsonger är inte gjorda för att bada i. Det finns flera anledningar, renlighet, urinvägsinfektioner osv. Men den största anledningen är att det ser så förbannat töntigt ut. Jag vidhåller att om man på något sätt försvarar kalsonger och badbyxor då har man bevisat att man är under 18 år och därför bör försvinna från flashback.
Ok ja, jag överdrev kanske lite.
Jag antar att du och de flest andra "vi hatar folk som har kalsonger uder badshortsen"-människor bär era badshorts i samma höjd som man bär kalsonger i vanliga fall.
Tänkt dig nu att du drar ner byxorna lite, på samma sätt som man kan se folk ha lite "häng" på sina byxor i vanliga fall.
Anser du då att man inte ska ha någonting under sina badshort? (Frågan är
inte "tycker du att man ska ha häng på badshortsen" eller "
vad tycker du att man bör ha under sina badshorts.")
Enligt mig så bör man ha någonting under då man blottar sig en hel del om man inte har det. Frågan är bara vad.
Och visst som du säger så är kalsonger inte gjorda för att bada i. Men uppenbarligen så fungerar det. Och man kan byta kalsonger efter och innan man badar så slipper man de hygieniska nackdelarna. Och om det är snyggt eller inte är ju, som i alla andra mode-debatter, en smaksak och man får väll helt enkelt repsektera andra som tycker att det ser bra ut.