• 1
  • 2
2007-09-20, 21:57
Medlem
EveZs avatar
Tja!
Jag undrar om det är nån som har provat Copelandia cyanescens ?
nån som kan ge lite tripp-upplevelser om just denna svamp?
Citera
2007-09-20, 22:00
Bannlyst
det är många här som provat den och vill du veta om trippen så finns det tripp rapporter på den svampen. tryck på sök (avancerad sökning) markera tripprapporter och skriv copelandia. voila ! och där du finna en copelandia resa
Citera
2007-09-20, 22:45
Bannlyst
fick en temporär psykos av copelandia, minns fan inte en månad av mitt liv, iofs så käkade jag 6-7gram.
Hittade påsen när jag trippade och tyckte det var en skitbra idé att äta alla, det var det inte.
Citera
2007-09-20, 23:53
Medlem
Svettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korpsvart
fick en temporär psykos av copelandia, minns fan inte en månad av mitt liv, iofs så käkade jag 6-7gram.
Hittade påsen när jag trippade och tyckte det var en skitbra idé att äta alla, det var det inte.
Verkar som det där är ett misstag många gör upprepade gånger. Man ska aldrig låta svampen ligga framme när man väl tagit sin dos
Citera
2007-09-21, 10:23
Medlem
mrdominiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korpsvart

Hur går livet annars? Har psykosen lämnat spår eller är du som frisk? Nåt du ångrar eller nåt som gett dig något i livet?
Citera
2007-09-21, 11:16
Medlem
Svettiss avatar
Jag drog i mig ett magic mushroom pack från elefanten. Då får man lite Copelandia med.. det var ett jävla ös men eftersom jag blandade med både vanliga mexikanska och de där philisophers så kan jag egentligen inte uttala mig om effekten. Men jag tyckte det var väldans trevligt
Citera
2007-09-21, 13:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mrdominik
Hur går livet annars? Har psykosen lämnat spår eller är du som frisk? Nåt du ångrar eller nåt som gett dig något i livet?
Lite spår har den nog lämnat.

Mest tydligt är att jag har samtal med mig själv i huvudet, kan ligga vaken hela nätter och prata med mig själv i huvudet, det är som en ondcirkel, det går inte att avsluta samtalen, hur mycket jag än försöker.
Hjärnan startar samtal med någon random person, som jag sen "Måste" prata med, otroligt krävande.

Ångrar och ångrar, jag gjorde en hel del dumma och pinsamma saker, men liksom, jag var på andra sidan universum när jag gjorde det och har inte några direkta med kvar.
Men det gav mig inte direkt något.
Citera
2007-09-21, 13:41
Medlem
BedBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EveZ
Tja!
Jag undrar om det är nån som har provat Copelandia cyanescens ?
nån som kan ge lite tripp-upplevelser om just denna svamp?

Första gången jag åt svamp delade jag och en polare på ett stort paket colombianska. Detta blev en fucked up obehaglig snetripp, men när fantasivärlden försvunnit och jag var tillbaka i verkligheten, ett coffeshop i Amsterdam, då beställde vi in två packet hawaiin och käkade upp. Detta var betydligt roligare. Mycket fina snälla färger och lycka.
Citera
2007-09-21, 14:09
Bannlyst
Alla svampar är samma skit. Folk som säger att ooh den ger mer färg osv är fulla av skit. Men visst säger jag och alla till dig nu t.ex. att du kommer få en fet jävla snetripp på copelandia så får du förmodligen det.
Citera
2007-09-21, 14:13
Medlem
BedBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av illerrre
Alla svampar är samma skit. Folk som säger att ooh den ger mer färg osv är fulla av skit. Men visst säger jag och alla till dig nu t.ex. att du kommer få en fet jävla snetripp på copelandia så får du förmodligen det.

Du har fel. Potensen av psycobinet i svampen påverkar trippen. Ungefär som att starksprit ger en annan fylla än öl, eller superweed ger ett annat high än standardpura.
Citera
2007-09-21, 14:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BedBoy
Du har fel. Potensen av psycobinet i svampen påverkar trippen. Ungefär som att starksprit ger en annan fylla än öl, eller superweed ger ett annat high än standardpura.

starksprit ger mig ingen annorlunda fylla än öl. Nu hag jar inte rökt så mycket men av de 3 sorters weed hjag har rökt har alla givit mig samma sak.
Citera
2007-09-21, 14:46
Bannlyst
http://www.flashback.org/showthread.php?t=548054
Alla citat som jag skrivit (utom de sista) är på coplandia
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto