Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-01-09, 23:57
  #1129
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ebarairie
Hahahahahahah bästa jag hört

Citat:
Ursprungligen postat av limvit
hahahahahahahahha va fan, vilken jävla bra tripp han måste ha haft! haha eller var det du?;D isf BÄSTA!

Haha, detta var en god vän till mig på 3-MeO-PCP och 4-Aco-DMT
Citera
2014-01-12, 22:50
  #1130
Medlem
Bakom solen, där vill jag bo, för att det är så fint där.


Jag vill bli tjock! Som Pippi Långstrumps farsa. Bara sitta och äta korv hela dagarna, fan va nice.


Grabbar... Vi måste köpa en fårhage och ramma får! Bara rusha över hagen och sänka dom jävlarna.
Citera
2014-01-13, 11:30
  #1131
Medlem
williedeluxes avatar
Jag under en tripp på 2 lappar special och en 25i-NBome.
Var i Slottskogen i Göteborg med min storebror som hade tagit 2 special, jag står i en liten backe och ska pissa när jag "ser" massa ögon som stirrar på mig, jag ropar till min bror
-"Varför kollar alla på mig när jag pissar? -"Kan dom inte skaffa sitt eget kiss här eller?"
Först blev jag lite nojjig över att ögonen kollade på mig, men sen så började jag prata med dom och dom berättade att dom var mina vänner och att dom inte skulle skada mig, och pga detta har jag räddat mig själv i andra trippar från att snea ur på ögonen som alltid förföljer mig!
Citera
2014-01-13, 12:04
  #1132
Medlem
Jag och min vän tog allylescaline, 5-MeO-MiPT och 4-Aco-DMT nu i helgen. När vi satt och pratade med en annan vän på skype så skickar han massa bilder till oss (med oss i sig) och pratar en massa om när han tog bilderna och sånt. Min vän bredvid mig får då ur sig:

"-Vaaaa?, han har ju fan alla bilderna som han pratar om!!"
Citera
2014-04-18, 16:22
  #1133
Medlem
orrecrists avatar
"Allt är ett skämt, ett enda stort skämt" -Jag ger upp på DPT, innan trippen ens börjat..
Citera
2014-04-18, 17:22
  #1134
Medlem
kattungars avatar
"Akta! Väggen äter upp dig!" -Sagt till mig av en vän på en dpt-tripp
Citera
2014-04-18, 22:14
  #1135
Medlem
Vad jag sa till min vän när jag var på gränsen till att snea på svamp..
"Är det farligt att tänka för stora tankar?"
Citera
2014-04-18, 23:58
  #1136
Medlem
- jag måste flåsa mig ren innan jag går bort
Citera
2014-04-19, 22:36
  #1137
Medlem
makduis avatar
Jag trippade på lsa å så hade jag tagit så mycket att jag var på lvl 5 vilket då betyder att bodyloaden från hbw fröna var sån att jag helt enkelt varken kunde eller hade lust att resa mig upp från min sköna säng... Min bror kom då hem från skolan och det hade jag inte räknat med.. Han öppnade min dörr och sa hej vilket jag ännu mindre hade räknat med, jag som hade legat där och känt som om jag hade åldrats 100 år pga min relation till tiden.. När min bror sen vände sig om för att gå in i köket så fick jag en sån lust att försöka förklara för honom vad fan det var för magiskt fantastiskt som pågick inom hela mig själv så att jag var tvungen att erkänna och lasta ur mig det till han som jag kan lita på... Jag måste säga nånting fantastiskt och smart med inlevelse som kan få min bror som aldrig rört hallucinogener att förstå!!!!

"IM TRIPPING BAAAAAAALLS IM TRIPPING BAAAAALLS IM TRIPPING BAAAAALLS IM TRIPPING BAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLS"

Det var det enda jag kunde få ur mig i det tillståndet pga att intrycken från visioner av saker och ting som morfades till andra objekt tog för mycket plats i hjärnan..Och enligt mig så sa jag det endast 1 gång fast det loopades..

Är det endast jag som tycker att det låter så jävla kul på ett sånt jävla fel sätt? Det var ju liksom tänkt att jag skulle stå upp en gång för alla för vad fan som trippa innebär framför min bror så säger jag sådär.. Liksom gav honom bevis till han och hans dåliga syn på hallucinogener men och samtidigt så var ju det som skedde inuti mig som han aldrig såg eller hörde.. Helt otroligt.
__________________
Senast redigerad av makdui 2014-04-19 kl. 23:05.
Citera
2014-04-20, 04:02
  #1138
Medlem
PermanentNojjas avatar
En polare trippade och kunde inte bestämma sig för om vi skulle gå hem eller stanna på ravet, och han mumlade hela tiden för sig själv.

Han: "Ska vi åka hem, eller stanna kvar och dö?"
Jag: Du kommer inte dö, men vill du åka så kan vi göra det.
Han: "Nej, vi går in igen och dör."

Sedan gick han tillbaka till dansgolvet i ca 5 minuter innan han gick ut igen. Tror vi gick några hundra meter bort från festen och sedan tillbaka fyra gånger innan han bestämde sig för att det faktiskt var bättre att åka hem än att stanna.
Citera
2014-04-24, 17:41
  #1139
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anden97
Bakom solen, där vill jag bo, för att det är så fint där.


Jag vill bli tjock! Som Pippi Långstrumps farsa. Bara sitta och äta korv hela dagarna, fan va nice.


Grabbar... Vi måste köpa en fårhage och ramma får! Bara rusha över hagen och sänka dom jävlarna.

Själv kan jag inte äta kött under en tripp, måste vara frukt eller liknande.

Sen att "rusha över hagen och sänka dom jävlarna" har aldrig varit med om att någon blir aggressiv och vill skada människa eller djur under en tripp. Tycker man känner att man kommer närmare djur och natur.
Ajja alla är vi olika.
Citera
2014-04-24, 18:25
  #1140
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredag123
Själv kan jag inte äta kött under en tripp, måste vara frukt eller liknande.

Sen att "rusha över hagen och sänka dom jävlarna" har aldrig varit med om att någon blir aggressiv och vill skada människa eller djur under en tripp. Tycker man känner att man kommer närmare djur och natur.
Ajja alla är vi olika.

Vissa borde öka sina doser helt klart -Då kommer man inte skada något djur eller natur. Om man inte från början är obotligt psykiskt störd vill säga.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback