• 1
  • 2
2007-09-20, 11:23
Medlem
Vem är dem? Jag har fått ett uppdrag av en kollega att ta reda på vilka det är som släpper ut luften ur däcken på suvvar (sports utility vehicles) och därefter lämnar ett brev i rutan på bilen! Detta händer främst i stockholm, tror även att det stod i tidningen för ett tag sen!
(jag själv är inte alls insatt i detta, är bara på uppdrag)

han undrar följande:
är det någon som vet vilka dessa är?
vad ligger bakom deras gärningar?
när startade verksamheten?
finns det något namn?

all information är välkommen!

MVH // Nana
Citera
2007-09-20, 11:39
Medlem
P3RK3L3s avatar
Är du aina?
Citera
2007-09-20, 12:12
Medlem
HAHAHA nej verkligen inte! Jag är en vanlig liten tjej bara jag har själv knappt hört talas om dom det här!

Fast förstår att du blir misstänksam, vill du inte svara så behöver ni ju inte!
Citera
2007-09-20, 19:48
Medlem
Galenzos avatar
Här har du kräken
http://asfaltsdjungelnsindianer.wordpress.com/

En fågel viskade i örat..

Blandat kvinnor och män 18 - 30 år tillhörande det misslyckade vänsterpacket/mp's efterblivna stormtrupper.

I somras greps en av kvinnorna på bar gärning i Sthlm och tack vare en överlämnad tårta (i muta) till ett visst polisdistrikt har en del luftade vänner nu namn, persnr, adress på kvinnan ifråga. Sedan dess har de även fått fler namn i håven, på andra verksamma..

Nu är det mina vänners tur att överraska 'asfaltsdjungelns indianer' - på ett sätt de inte önskar sig eller förväntat sig. Det kan jag garantera!!!
Citera
2007-09-20, 21:47
Medlem
RoLLiTs avatar
Vad fan är det för sjuka folk. Sätt dit dom som fan! Tänk dig en kall vinter, du ska till jobbet. Och så ser du att du har punktering! Asså...
Citera
2007-09-20, 23:11
Medlem
Kul som fan. Hoppas dom fortsätter. Vem fan behöver en SUV i stan, skaffa en normal bil jävla jönsar.
Citera
2007-09-20, 23:20
Medlem
cascans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoLLiT
Vad fan är det för sjuka folk. Sätt dit dom som fan! Tänk dig en kall vinter, du ska till jobbet. Och så ser du att du har punktering! Asså...

Dom kommer nog inte till himlen
Citera
2007-09-20, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EkorrOrnitolog
Kul som fan. Hoppas dom fortsätter. Vem fan behöver en SUV i stan, skaffa en normal bil jävla jönsar.

vi kan komma och lufta din hjärna istället.... hade varit kul som fan......
sedan så släpper gamla bilar ut mer än en ny suv... sen ska fjantarna låta bli andras saker..... och ta reda på utsläppsfakta...
Citera
2007-09-20, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guldpojken
vi kan komma och lufta din hjärna istället.... hade varit kul som fan......
sedan så släpper gamla bilar ut mer än en ny suv... sen ska fjantarna låta bli andras saker..... och ta reda på utsläppsfakta...

Blabla. Det finns jävligt få gamla bilar av den klassen kvar på vägarna. Jag tror du skulle skära dig om du försökte dig på nånting så det är bäst du håller dig borta.
Citera
2007-09-20, 23:43
Medlem
är inte så klumpig...
Citera
2007-09-20, 23:49
Medlem
Nån borde starta en antiorganisation som släpper ut luften ur Smarts, Prius o.s.v.. Haha.
Citera
2007-09-21, 08:25
Medlem
Tack så hemskt mycket! Han blev glad och nu ska (citat) "döda alla asfaltsdjungelindianer"

Tack tack!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in