2007-09-20, 01:49
Medlem
P3RK3L3s avatar
José Mourinho lämnar Chelsea med omedelbar verkan! Droppen var krysset mot Rosenborg.

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/foot...ea/7003912.stm
Citera
2007-09-20, 01:54
Bannlyst
Hahah bra att Jole hann byta avatar.

Skeppet sjunker !!
Citera
2007-09-20, 02:02
Medlem
Riktigt trist för Premier League. Mer underhållande tränare får man leta efter. Håller Mourinho som den bästa coachen i världen, bara att spana in meriterna. Trist.

Ps, e ingen Chealseasupporter, hatar de snarare, men Mourinho har jag alltid gillat.
Citera
2007-09-20, 02:16
Medlem
Och där dök det upp svenska aftonblaskorna.
Citera
2007-09-20, 02:18
Moderator
impieteers avatar
Oj, inte bara Hysén som får lida för det krysset.
Citera
2007-09-20, 02:43
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rambo_amadeus
Hahah bra att Jole hann byta avatar.

Skeppet sjunker !!

Byta avatar? Kanske dags att byta nu. Mourinho hade passat jävligt bra nu för 99% av alla CFC-supportrar älskar honom och han är och förblir en legend för oss i klubben...
Citera
2007-09-20, 03:07
Medlem
h0h0s avatar
Då kan Roman glömma sin cl titel
Citera
2007-09-20, 03:15
Medlem
Citera
2007-09-20, 03:19
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsan10
Det är alla jävla judar i klubben som förstör. Roman och hans judekumpan Avraham Grant sänker klubben. Hela tränarteamet lämnar. Avraham kommer att coacha mot United på söndag. Det bådar gott!

We'll keep the David's star flying high!

Men du. Fuck off med dina jävla rasitiska antydningar. Jag hatar Grant lika mycket som du men Grant är en nobody som inte kommer göra ett piss i framtiden på våran bänk...
Citera
2007-09-20, 03:37
Medlem
hazard simpsons avatar
Är det okey om vi tar Mourinho till Tottenham? Vi skulle behöva en kille med taktiskt kunnande+meriter. Jag tror inte på Martin Jol sådär värst mycket.

Snälla
Citera
2007-09-20, 03:53
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Är det okey om vi tar Mourinho till Tottenham? Vi skulle behöva en kille med taktiskt kunnande+meriter. Jag tror inte på Martin Jol sådär värst mycket.

Snälla

Det är just detta jag hela tiden har påpekat. Hur i helvete ska vi kunna sparka en tränare som är så duktig. Jag menar hela världen kommer ju flabba åt oss. Wenger och Ferguson sitter väl och gnuggar händerna just nu och ett dussintal klubbar hoppas väl att kunna signa honom så fort det går. Jag hoppas Kenyon sätter ett ägg i halsen imorgon och dör!!!!
Citera
2007-09-20, 03:59
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
Det är just detta jag hela tiden har påpekat. Hur i helvete ska vi kunna sparka en tränare som är så duktig. Jag menar hela världen kommer ju flabba åt oss. Wenger och Ferguson sitter väl och gnuggar händerna just nu och ett dussintal klubbar hoppas väl att kunna signa honom så fort det går. Jag hoppas Kenyon sätter ett ägg i halsen imorgon och dör!!!!

Problemet är väl Roman och hans brist på tålamod. Ni har skador och truppen kanske inte är så bred. Jag vet inte riktigt vad ni har för reserver? 1-1 mot Spurs i veckan och då hade Spurs ett jävligt bra lag, så inte kan dom vara usla i Chelsea.

Roman skapar väl knappast arbetsro vad jag förstår. Förstår han inte vad J.M kan prestera som manager? Förstår han inte hur svårt det är ute i fotbollsvärlden? (och då snackar jag inte bara som Spurs fan*suck*)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in