Vet någon var man kan få tag i Ian Browns klassiska t-shirt, den med pengar uppe vid halsen? Hade varit riktigt coolt att äga en. På googlingar kommer mest gamla ebay-artiklar upp, som var aktuella för flera år sedan.
Måste man möjligtvis åka till England eller kan man få den hemskickad från något större företag?
Vet någon var man kan få tag i Ian Browns klassiska t-shirt, den med pengar uppe vid halsen? Hade varit riktigt coolt att äga en. På googlingar kommer mest gamla ebay-artiklar upp, som var aktuella för flera år sedan.
Måste man möjligtvis åka till England eller kan man få den hemskickad från något större företag?
I skrivande stund tittar jag på deras Blackpool-spelning som medföljer på en skiva i deras 20-årssamling. Jag tycker det är tråkigt att man inte har filmat andra konserter. Hade gärna sett mer av Squires gitarrspel nämligen.
Ryktas återigen om en comeback, ryktet säger att det kommer tillkännages på en presskonferens på tisdag, gäller tydligen två spelningar i Manchester. Vågar inte ha några förhoppningar men det vore ju helt sinnesjukt.
Kan även betyda tuesday klockan 9 som presskonferensen ska vara som jag förstod det. Tim Burgess twittrar: "big news tues. nice when old friends who became foes become friends"
Ok, nu har Ian Browns kompis Dynamo bekräftat turné, så det lutar väl åt något spännande imorgon. Finns en fin bild på Shaun Ryder i artikeln också, åter står att se hur mycket man kan lita på tabloiden The Sun.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!