• 6
  • 7
2007-09-26, 20:01
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Pajad lever av alkohol är väl inte så smärtfritt?? Eller en hjärtattack av kokain elle ramfetamin som gör en lam eller ger en blodpropp så man måste amputera en arm eller ett ben... Eller att bränna sönder sin serotoninproduktion på ecstasy så att man inte kan känna lycka längre... Eller helt enkelt vara nykter, leva plågsamt länge samtidigt som man mot slutet av sitt liv samlar på sig krämpa efter krämpa...

Lika sannolikt som att du skulle bli överkörd av en lastbil exakt...nu.
Citera
2007-09-26, 20:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LonelyWolf
Är 21, är jag en idiot om jag börjar röka nu?. Tycker det är gott liksom, och visst att det skadar men livet ska levas det ska inte va långt, eller?

Gränsen mellan idiot och geni är hårfin, att börja röka när man fyllt 21 kan väl nästan bara klassas som genialiskt
Citera
2007-09-26, 21:11
Medlem
I Savants avatar
Det är sexigt och snyggt att röka - men är du kvinna får du inte hålla på till längre än 25 - efter det är det inte sexigt längre. 30 om du är riktigt het och har en fin kropp.

Må Väl.
Citera
2007-09-27, 08:07
Medlem
Sneakss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweetbird
Gränsen mellan idiot och geni är hårfin, att börja röka när man fyllt 21 kan väl nästan bara klassas som genialiskt

om nu rökning är så idiotiskt som vissa vill påstå, så är det väl mer idiotiskt att börja när man är yngre snarare än när man är äldre...

jag tycker att man ska få röka (om man vill det) när man är 21 år gammal, utan att folk ska lägga sig i och tycka att man är idiotisk.
Citera
2007-09-27, 12:38
Medlem
Nej, du är inte en idiot om du börjar röka nu.
Citera
2007-09-28, 13:47
Medlem
Fittfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Epic
Nej, du är inte en idiot om du börjar röka nu.
För att?
Citera
2007-09-28, 14:20
Medlem
Megaforces avatar
Rök gärna om du tycker att det är tufft, men storrökande tjejer luktar äckligt..
Citera
2007-09-28, 14:48
Medlem
Ganska onödigt att liksom "ah, nu ska jag börja röka!". Feströk istället.
Citera
2007-09-28, 14:55
Medlem
Rebelxs avatar
Orkade inte läsa genom tråden men jo det är idioti att börja röka.
Ett av otaliga grejer i livet jag ångrar..
Citera
2007-09-30, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LonelyWolf
Är 21, är jag en idiot om jag börjar röka nu?. Tycker det är gott liksom, och visst att det skadar men livet ska levas det ska inte va långt, eller?

Ja för i helvete. Då är du en jävla idiot, börja aldrig o röka. Jag kommer ihåg då jag började, jag tvingade i mig röken tills mina lungor gav vika. Nu är jag dock en stolt snusare.
Citera
2007-09-30, 23:53
Medlem
dumt att röka, vilken ålder som helst...
Citera
2007-10-14, 16:07
Medlem
Pelicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fonnz
Rök om du vill. Ärligt talat så skiter jag i om jag blir 65 eller 90 år, dock feströker jag bara, men om jag skulle börja skulle dödsrisken vara det sista jag tänkte på.

Så tänker nog alla som röker. Hur många 65 åringar som ligger å hostar lungorna sönder o samman på intensiven tror du ångrar sig sen?
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in