2007-09-19, 01:32
Medlem
tältpinnes avatar
Klasw. Jag tror att vi samtliga läsare av dina trådar är överens om en sak, nämligen att du inte har visat ett skit genom dina idoga men tarvliga försök till provokation.
2007-09-19, 01:33
Bannlyst
Nu är väl tråden i rätt arkiv ?
Låt den leva för fan.
2007-09-19, 01:34
Medlem
Deannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klasw
Så, då var du den förste som gick på allt ihopa då Har egentligen inte haft några som helst ambitioner att sätta mig ner och ritar nidbilder på någon, utan enbart för att ställa en relation och divergens i ljuset, till att det visst är ok att häckla vissa profeter men inte andra i vår kultur. Allt är faktiskt bara en ren provokation från min sida för att visa att det även finns gränser på "öppna" flashbacks för yttrandefriheten, he!

Det sorgerliga är att flashbacks moderatorer visar var de står, i tjänst hos förtyckarna av tredje världens folk, när de tillåter visst häcklande av de fattigas religion (vilket islam i stort är) men inte av våra egna tros,kultur och imperialistklenoder.

Tror att du behöver gå en kurs i logik..
Vi tar bort regelbrott och trams - vi gillar islam och förkastar kristendomen och är emot yttrandefrihet..

Logiskt tänkande är inte din starka sida..

ja just det.. du har inte fått reglerna av mig om du missat dem.. här är de:
http://www.flashback.org/rules/
2007-09-19, 01:37
Medlem
Flytande_argots avatar
Citat:
Allt är faktiskt bara en ren provokation från min sida för att visa att det även finns gränser på "öppna" flashbacks för yttrandefriheten, he!

Men som du ser så är det helt okej med dessa bilder. Ingen jävel bryr sig. Om du tittar i den andra tråden du skapade i exakt samma ämne så finns det ett bidrag till där och jag kan inte påstå att någon känner sig speciellt kränkt av detta.
2007-09-19, 01:37
Bannlyst
Jag har faktiskt gått en kurs i logik, m a o 7 poäng logik och semantik i Teoretisk filosofi vid Lunds Universitet. Klarade jag utmärkt!
2007-09-19, 01:38
Medlem
Deannas avatar
Citat:
Jag har faktiskt gått en kurs i logik, m a o 7 poäng logik och sematik i Teoretisk filosofi vid Lunds Universitet. Klarade jag utmärkt!

Det tror jag inte på..
2007-09-19, 01:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot
Men som du ser så är det helt okej med dessa bilder. Ingen jävel bryr sig. Om du tittar i den andra tråden du skapade i exakt samma ämne så finns det ett bidrag till där och jag kan inte påstå att någon känner sig speciellt kränkt av detta.

Falshbacks CENSURMAFFFIA brydde sig vistt, he!
2007-09-19, 01:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Deanna
Det tror jag inte på..
Nänä, jag hade ändå inte tänkt söka upp en karriär på flashback, så du lär inte kunna få se mina betyg ändå, he!
2007-09-19, 01:40
Medlem
tältpinnes avatar
Herrejävlar, jag visste att jag känt vibbar av något konstigt slag under hela denna fars, nu vet jag var det var! Klasw uppvisar tydliga tecken på Mankan(ism)
2007-09-19, 01:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot
För övrigt var det rätt många som kallade mig idiot och andra nedvärderande omdömmen. Tyder på viss åvärkan från min sida, när man får sådana omdömmen, i stället för att folk "håller sig till ämnet" - vilket man ju skall göra enligt moderatorna, eller hur?
2007-09-19, 01:43
Medlem
Megalomanias avatar
Att människan är en idiot är det nog ingen som betvivlat. Bristen på logik är skrämmande.
2007-09-19, 01:44
Medlem
Flytande_argots avatar
Citat:
För övrigt var det rätt många som kallade mig idiot och andra nedvärderande omdömmen. Tyder på viss åvärkan från min sida, när man får sådana omdömmen, i stället för att folk "håller sig till ämnet" - vilket man ju skall göra enligt moderatorna, eller hur?

Att de kallade dig för idiot och liknande berodde på att du var trög i huvudet och inte fattade att Astrid Lindgren inte hade med det sekulära samhället att göra och därmed var hela din tråd "utanför ämnet".

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in