• 2
  • 3
2007-09-19, 01:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot
Att de kallade dig för idiot och liknande berodde på att du var trög i huvudet och inte fattade att Astrid Lindgren inte hade med det sekulära samhället att göra och därmed var hela din tråd "utanför ämnet".

Har du inte sett Astrid Lindgrens Bröderna Lejonhjärta, eller? Är väll en högst religös trosföreställning hon presenterar där?
2007-09-19, 01:53
Medlem
snapcases avatar
Vem fan bryr sig? Alla skiter i om du vill skända jesus och astrid lindgren. Det som stör är att du startar skittrådar där du gnäller över att du inte fick starta skittrådar. Släpp det nu annars blir din karriär här rätt kort.
//CENSURMAFFIAN
2007-09-19, 01:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tältpinne
Herrejävlar, jag visste att jag känt vibbar av något konstigt slag under hela denna fars, nu vet jag var det var! Klasw uppvisar tydliga tecken på Mankan(ism)

Mankanism? Du menar att jag dyrkar Windows då eller? Näe, vet jag inte, försker gå över till Linux. Mer min "trosuppfattning".

http://www.mankans.com/news.php
2007-09-19, 01:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snapcase
Vem fan bryr sig? Alla skiter i om du vill skända jesus och astrid lindgren. Det som stör är att du startar skittrådar där du gnäller över att du inte fick starta skittrådar. Släpp det nu annars blir din karriär här rätt kort.
//CENSURMAFFIAN
Så, vi kallar det skittrådar, så har vi rättfärdigat censuren. Vi kallar allt vi inte gillar och alla andras åsikter som skit ö h t, så tycker vi att vi är duktigast i världen och har alla argument i alla frågor därmed i rätt påsar!

Jättestarka argument att kalla något trams och skit alltid, samt omnämna den andre debattören som dum i huvudet. Men det är klart, sådan är ju nivån på diskussionerna på flashback rätt ofta, så det var ju inget nytt. Intellektuella nollor brukar hålla den nivån för att skydda sin tarvliga världsuppfattning från verkliga argument.
2007-09-19, 02:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Megalomania
Trådlåsningar ska ta med berörd moderator och korspostning är förbjudet. Jag befarar att du inom kort kommer att ha straffat ut dig själv och jag vågar gissa att du inte kommer att vara särskilt saknad när så sker.

Glömde nästan att kommentera dethär.

Jo, jag kommer att gråta blod om jag blir utsraffad och bannad från flashback. Trivs väldigt bra ibland folk med hitlerbider vet du!
2007-09-19, 02:12
Bannlyst
Avslutningssvis, I herr Vilks anda, alla mina trådar som blivit stoppade eller flyttade till papperskorgen skall ses som digitala konstverk i sig från och med nu, och har ingenting med verkligheten att göra.

2007-09-19, 02:18
Medlem
Megalomanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klasw
Glömde nästan att kommentera dethär.

Jo, jag kommer att gråta blod om jag blir utsraffad och bannad från flashback. Trivs väldigt bra ibland folk med hitlerbider vet du!
Om du inte trivs så förstår jag inte varför du tjafsar. Hitt anågot ställe du trivs på istället.

Hitlerbider vet jag inte vad det är så jag är rätt tveksam till att det finns särskilt många sådana här.

Citat:
Avslutningssvis, I herr Vilks anda, alla mina trådar som blivit stoppade eller flyttade till papperskorgen skall ses som digitala konstverk i sig från och med nu, och har ingenting med verkligheten att göra.
Vi är alla redan medvetna om att dina trådar inte har något med verkligheten att göra.
2007-09-19, 02:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Megalomania
Om du inte trivs så förstår jag inte varför du tjafsar. Hitt anågot ställe du trivs på istället.

Hitlerbider vet jag inte vad det är så jag är rätt tveksam till att det finns särskilt många sådana här.

Vi är alla redan medvetna om att dina trådar inte har något med verkligheten att göra.

Lär dig läsa innantill, enbart de trådar som har hamnat i papperskorgen eller låst, som postats av mig, skall ses som ett konstverk. Ett konstverk är en bild av verkligheten, en projektion av den men ej verkligt som självständigt objekt. Dessa trådar beskriver hur Flashback CENSUREN fungerar och är inte Censur i sig, i och med att jag förklarar dem som konst

PS! Ha lite humor för fasen!
2007-09-19, 04:16
Moderator
Ruskigbusss avatar
Citat:
Så, då var du den förste som gick på allt ihopa då Har egentligen inte haft några som helst ambitioner att sätta mig ner och ritar nidbilder på någon, utan enbart för att ställa en relation och divergens i ljuset, till att det visst är ok att häckla vissa profeter men inte andra i vår kultur. Allt är faktiskt bara en ren provokation från min sida för att visa att det även finns gränser på "öppna" flashbacks för yttrandefriheten, he!

Det sorgerliga är att flashbacks moderatorer visar var de står, i tjänst hos förtyckarna av tredje världens folk, när de tillåter visst häcklande av de fattigas religion (vilket islam i stort är) men inte av våra egna tros,kultur och imperialistklenoder.

Det verkligt trista är att om du hade velat - så hade du kunnat framföra just detta, men eftersom du tydligen saknar både talang och logik, så blir det bara massor av tomt skrammel.

Desssutom har du grovt misstagit dej på vilka som vistas på Flashback - om du tror att någon här skulle ens bli förargad, långt mindre provocerad, på några nidbilder på en kristen gud och/eller en gammal författarinna.

Hade du i stället hyllat Olof Palme, Göran Persson och Mona Sahlin samtidigt som du torkade dej i röven med en SD-fana, ja, då hade kanske några blivit lite rödflammiga i ansiktet.
2007-09-19, 04:23
Medlem
ikhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
Det verkligt trista är att om du hade velat - så hade du kunnat framföra just detta, men eftersom du tydligen saknar både talang och logik, så blir det bara massor av tomt skrammel.

Desssutom har du grovt misstagit dej på vilka som vistas på Flashback - om du tror att någon här skulle ens bli förargad, långt mindre provocerad, på några nidbilder på en kristen gud och/eller en gammal författarinna.

Hade du i stället hyllat Olof Palme, Göran Persson och Mona Sahlin samtidigt som du torkade dej i röven med en SD-fana, ja, då hade kanske några blivit lite rödflammiga i ansiktet.
Hahahaha... Så träffande och rakt på sak.

/mvh Ikh
2007-09-19, 07:11
Medlem
LadyTieras avatar
Penis.

alls har redan sagts.

tråd låses.

Moderator
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera